FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad, als je 2x Y kort indrukt dan blijft hij op zijn lijn staan.
     
  2. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Hem erin schieten (scripten|:-) met die RB en schieten waren de vorige delen te gay, iedereen scoorde zo en je wist dat hij minimaal op de pala ging, gelukkig hebben ze hem eruit gehaald en moet je nu niet als een fagget spelen om zo te kunnen scoren.

    Benfica heeft trouwens een goede team, Cardozo is 30 meter en daaromheen speelt Saviola goed voor de steekballen. Cardozo heeft trouwens een schot niet normaal!!
     
  3. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin was het erg wennen, maar ik begin er steeds beter in te komen. Alleen die vrije trappen lukken voor geen meter:9 Bij 09 gingen ze er regelmatig in, maar het lukt me niet meer. Iemand tips?
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Probeer niet te hard te schieten maar probeer gecontroleerd met een boogje over de muur.
     
  5. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, fijn, thanks! Weer wat geleerd :thumbs:
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de Manager Mode tot nu toe een stuk leuker. Vooral de wedstrijden zelf dan. Speel op World Class met Ajax en heb soms wel wedstrijden ertussen zitten waarbij ik echt hard moet werken om een goal te maken. Dan ben je ook echt blij dat je scoort in de 85e minuut, net als met PES vroeger.

    In FIFA09 miste ik dat, je kon daar elke wedstrijd zakelijk met 4 a 5-0 winnen. Nu speelt de computer ook minder saai heb ik het idee, ze proberen zelf ook mooie aanvallen op te zetten. Maar goed, het is nog even afwachten hoe het tweede seizoen zal verlopen. In FIFA09 waren je spelers toen al dusdanig verbeterd dat het echt te simpel werd.
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij Manager Mode speelt de CPU meer als een persoon. Als hij een dieptebal kan geven dan doet hij dat ook bij 09 draaide hij dan kapte een speler uit en schopte de bal over de zijlijn. Maar ik merk wel dat als je een kampioenskandidaat(ajax) dat ze verdedigend spelen tegen. Aan de ene kant is dat klote maar toch wel realistisch.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    En ze scoren ook vrije trappen! :+
    Nog NOOIT in FIFA '09 mee gemaakt.
     
  9. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me ook nog afvraag is het volgende: moet je deze keer betalen voor een competitie live season? Het gaat mij er puur om dat die stats van de Italiaanse competitie elke week wordt aangepast, maar moet je daar nu voor betalen?

    En voor wie me wil toevoegen voor een potje FIFA, no problem!
     
  10. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin het schieten nu steeds meer onder de knie te krijgen. Net wel vies verloren. 3-1 van Engeland in de verlenging. Soms is Spanje echt een heerlijk team! Kopduels winnen lukt mij overigens nog niet helemaal.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    World Class is echt prima met manager mode.
    Al me wedstrijden worden 0-0, 1-0, 1-1, 2-1, 2-2 , 3-2, 0-2 of 3-0.
    Veel spanning is goeeed.
     
  12. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe zit het met de Be A Pro modus online? Werkt dit hetzelfde als bij Fifa 09? Dus je kan nog steeds met 10 man per team spelen?

    Of hebben ze deze modus verbeterd, want het duurde soms uren voordat je kon spelen.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Geweldige vrije trap gehad net. Stond randje buiten de 16. Van Persie achter de bal en Nasri ervoor. Ik schiet hem met Nasri over de grond hard door de benen van Van Der Sar de goal in. Was echt een heerlijke goal, jammer dat ik verloren heb. Heb nu pas iets van 2x gewonnen 5x verloren ofzo. :+
     
  14. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta volgens mij 43-17:D. Je krijgt na elke wedstrijd steeds een lastigere tegenstander
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt ajax nog steeds in dat estadio de las artes? Of kan je zelf kiezen waarin je speelt?
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kun je zelf kiezen.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat een godsgruwlijke kut pot net. Ik was Chelsea, hij United. Ik was echt zo veel beter, hij had gewoon geen kansen gemaakt. We speelde in de regen. Ik kreeg kans na kans, paal, paal, naast, Van Der Sar en zo ging het door. Uiteindelijk 1-0 voor mij. 2e helft, schiet ik de bal door de benen van Van Der Sar, stopt die gruwlijke kut bal net voor de lijn en schiet hij hem weg met een verdediger. Hij komt aanvallen, Rooney krijgt en hem en die kut Shrek schiet hem erin 1-1. Vervolgens presteert hij weer niks, schiet ik weer de bal langs Van Der Sar stopt die kut bal weer door de regen, verdediger is sneller dan Drogba en schiet hem weg. Valt hij aan, is het opeens 1-2 uit een onmogelijke hoek. De tering, werd helemaal gek. Gelukkig maakte ik in de 90ste minuut de 2-2, maar hij wou niet verder spelen.

    Kut United, nu al 3x tegen ze gespeeld achter elkaar en er vallen me toch een kut lucky goals met die team. Net ook, spannende wedstrijd. Schiet die hufter 2 keer met Rooney tegen mijn verdediger en valt de goal er zo 2x in.
     
  18. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    16 gewonnen, 10 verloren. niet heel slecht voor mijn doen :D
    nummer 200 van nederland trouwens! :9
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waar staat DNF trouwens voor online?
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Did Not Finished, oftewel percentage hoeveel je voortijdig de wedstrijd stopt. Kan ook door internetuitval komen:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina