Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Klik <-- de mijne

Ben denk ik meer een gemiddelde gamer.

Krijg binnenkort ook Battlefield Bad Company. Wil hem toch maar eens uitproberen.

2. BlueVFRank

BlueVFRank Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben er meer mensen opeens problemen met inloggen? Kan niet spelen, krijg een network error.

3. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Idem hier... Ben maar alle cutscenes van halo 1 tm 3 gaan kijken :+

4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dit is dacht ik een bekende fout van EA online, probeer eerst eens in te loggen met een andere EA game en probeer het dan nog eens

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    De servers van EA liggen er vaak uit op dinsdagmorgen. Eerst was dit iedere week, later werd het minder vaak.

Ik zal vanavond weer s kijken. Vanmiddag deed die het bij mij ook niet en dat begin ik wel zat te worden eigenlijk.
    Andere games hebben dit toch ook niet? Begrijp niet dat Microsoft zoiets goed vindt.

6. BlueVFRank

BlueVFRank Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    doet het weer, net snel een potje gespeeld

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Zojuist een lekker potje.

Wake Island. Zat eerst op een stekkie en had mooi bommetjes gelegd. Zie net een tank over de heuvel komen, mannetje ook nog bovenin in die tank, dus ik verheugde me al op 2 kills...

-Boem- airstrike! Niet op mij. Niet op die tank. Wel op mijn bommetjes die er precies tussenin lagen. Ik vrees zelfs dat het door een teamgenoot kwam, dat zinloze bombardement, want verder was er niets te bombarderen op dat ene stukje.

Anyway, mijn bommetjes weg, mijn beschutting half weg, en die tank komt schietend op me af, dus ik maken dat ik wegkom...

Had ik een ander plekje gevonden. Vlakbij vliegveld. Bommetjes gelegd op de weg.

Had al hier en daar wat gesniped en opgeblazen...

Maar op een gegeven moment heeft de vijand zo'n beetje 4-5 vlaggen in bezit. Opeens is er 'achter' mij weer een vlag veroverd door teamgenoten. Ik zie mannetje bij een jeep staan met ander mannetje. Ik wacht tot 1 mannetje andere kant op kijkt, en knal die ander door zijn kop heen. Heerlijk.
    Dat overgebleven mannetje kijkt wat om zich heen, ziet niets, wil hem eigenlijk ook neerschieten, maar beweegt iets teveel... en komen 2 collega's van hem bij. Hun met zijn 3-en op die jeep... en ja hoor :D :D :D Met zijn 3-tjes over de bommetjes, tegelijkertijd.

Daarna nog wat figuren gesniped en gebombed... en vlak voor potje eindigt (en de bommetjes liggen al weer klaar) hoor ik achter me een jeep aan komen razen... dus ik kijk heel snel, zie geen 'blauw', ze scheuren over die bommetjes heen, en :D :D :D weer 3 kills in 1 :D Ik hoop zo dat het ook exact dezelfde 3 figuren waren :D

Anyway, ik eindigde met 12 kills, en 0x dood :) Hadden er trouwens nog 2-3meer kunnen zijn als die hit-detection voor het hoofd wat beter was geweest.

Potje daarvoor, op Iwo Jima, ging ook lekker. 2-3 kills van zeer grote afstand, en een paar keer de vlag verdedigd van mannetjes die hem wilden innemen (ook altijd een lekker gevoel: je ziet zo'n mannetje aan komen rennen, verder is het rustig, hij gaat alles checken in de buurt van die vlag, en HEEL EVEN gaat ie dicht bij die vlag zitten... en dan knal je hem door zijn kop :D )

Het blijft een heerlijke game, zolang alles het doet zoals het het moet doen.
    Vanmiddag ging het ook heel goed, 2-3 potjes, maar toen ik vervolgens exit deed, verloor de game de connectie, dus geen idee of ie die stats heeft meegenomen. Niet dat ik me stats kan zien op die kutwebsite van '43 :mad:

8. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Gisteren een potje met 17-1 kills en een keertje 10-0 (nul keer doodgaan is wel bijzonder, dat gebeurt me eigenlijk nooit).

Die clan van ons is echt te vet! Wij heten dus VOC NL, dus mijn gamertag is VOC Sonder NL.
    (Jullie weten natuurlijk: de VOC staat voor Verenigde Oost-Indische Compagnie is opgericht om specerijen uit Indië te halen, dus kaneel, pepers etc. Goud geld waard in die tijd, we hebben het over de 17de/18de eeuw. Kijk maar s naar de binnenstad van Amsterdam, allemaal door de VOC)

Dan zorgen we ervoor dat we in 1 team terecht komen met 2 squads en dan zien die tegenstanders ongeveer 8 generaals met VOC tegenover zich. Ik zou zo graag hun gezicht willen zien..WTF?????:lol: _O_

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    0x dood gaan lukt me vrij vaak, maar goed, daarvoor ben ik ook een camper :p Dan is het de bedoeling dat je niet dood gaat, en zelf er gewoon een zootje neerlegt. :p

Jij bent een rennend mannetje, die vlaggen verovert, dus dan is het idd erg knap :) :thumbs:

Soms heb je trouwens ook potjes erbij dat het echt geen fuck uitmaakt wat je doet of waar je heen rent, maar op de een of andere manier loop je iedere keer tegen een tegenstander aan... 8)
    Zwaar irritant die potjes. En zelfs als je dan denkt even veilig te zijn, dat je dan een bombardement op je hoofd krijgt ofzo 8)

10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Damnnnn.... net een van de lekkerste kills ever, en vooral omdat ik zo fucking veel massel had... :D

Ik zat op Mt Iwo, bij die berg te snipen. Op een gegeven moment zagen ze me dus, dus een dikke tank die op me gaat schieten. Ik zet het op een lopen, die hele berg rondom dat vliegveld afgerend, maar die anderen hadden contact met elkaar want ik kreeg ook 1-2 vliegtuigen achter me aan, en er rende de hele berg een mannetje achter me aan die op me schoot, iedere keer raakte hij me wel, maar net niet goed genoeg om te killen... :D

Ik dus aan 1 stuk door rennen en kogels en bommen etc ontwijken van dat mannetje en dat vliegtuig(en), en ik weer die berg over en ren weer dwars door dat brandende vliegveld heen met al die gebouwen. mannetje en vliegtuig nog steeds achter me aan.

Tank schiet nog steeds alles aan gort waar ik ren, dus ik kom aan de andere kant bij zo'n bunkertje terecht, ren daar neer binnen.

Dat mannetje dat achter me aan zat ziet me binnen van afstandje en begint te schieten, en ik snipe hem, in paniek, in 1x dood. We hebben wel 3 minuten gerend ofzo!!!

Toen ik door die airfield rende zat ik al met een big smile op me gezicht van 'ongelooflijk dat ik nog steeds leef!!!'.

Anyway, die etter die de hele tijd achter me aan aan het rennen was, was dus dood (die zal thuis wel zijn controller tegen een muur kapot gegooid hebben :D ) , dus ik ren snel weer die bunker uit, zie ik opeens die tank weer, en ik springend en rennend er direct op af. Kon er nog net een sticky-bom op plakken, maar kon hem helaas niet meer af laten gaan... Net voordat ik dat ding kon inpompen was ik dood...

Toch een leuke race om en door het vliegveld gehad, waarmee ik meerdere tegenstanders goed gefrustreerd heb }:]

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    ^^
    Hah, echt zo'n typerend BF verhaal:thumbs:

Echt super als je zo'n 'death-race' hebt en dan uiteindelijk wint. Altijd leuk:)

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik heb echt minutenlang alleen maar lopen rennen en kogels ontwijken en als een mongool aan het springen en vreemde bochten maken geweest :D

Echt heerlijk toen ik opeens weer als een gek door dat vliegveld heen rende, dwars door kanoninslagen en brandende huizen etc :D

Wel grappig om te zien dat die tegenstanders dus echt samen gingen werken om me te grazen te nemen. Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat dat niet vaker gebeurt.

Soms schiet je iemand neer en dan ziet zo'n persoon wel waar je zit, maar op een of andere manier komen ze dan meestal niet meer terug om wraak te nemen. Wel fijn eigenlijk (dat ze meestal niet terugkomen) :)

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ja klopt, maar als je ze dan 3x achter elkaar neerschiet wordt het een ander verhaal:+

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Helaas wel idd :N

Man... die hit-detectie is af en toe echt RUKKK
    Ik heb een stilstaand mannetje recht in mijn vizier. Ik schiet hem RECHT in zijn gezicht. Niks 1x dood. |:- Vervolgens is mijn cover natuurlijk weg dus ben ik meteen dood |:-
    Zo fucking ZWAARRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrr irritant. Je durft bijna niet meer te snipen op deze manier, want als zelfs headshots al niet meer genoeg zijn, tja(!)

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    @&*()* klote EA server. Ben ik van 1100-1600 uur aan het gamen en het ging bijzonder goed. Zat op t laatst wel veel lag in en net op het moment dat ik denk: laat ik maar ff afsluiten om mn stats te updaten, knalt die klote-server eruit.

Zo te zien heeft die geen punten opgeslagen, kost me zeker 10.000 pnts. :mad:

Waarom slaat die amateuristische server die stats niet iedere keer op?

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dit spel is wel een goed vermaak totdat COD 6 en BF BC 2 uitkomen. Nu nog wat meer maps. Ik wil graag een map meer meer gebouwen en minder eilanden. ;)

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik blijf het een geweldige game vinden!

Heb Operation Flashpoint gekocht, maar die trekt me totaal niet. Dat is allemaal erg onduidelijk. Spijt van die koop.

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Geweldige game nog steeds alleen ik heb de laatste tijd wat last van server problemen. Soms vindt ie geen games:{ Maar na een aantal keer proberen lukt het vaak wel en dan werkt het meestal ook goed(gelukkig maar)

Dat van die stats is echt irritant inderdaad, heeft mij ook al een hoop punten gekost.

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here , soms duurt het idd een paar keer voordat je in een potje komt.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Met battlefield 1943 heb ik me goed vermaakt de eerste week-maand zo'n 50 uur daarna eigenlijk niet echt meer aangeraakt. Toch wel een goede prijs 10 euro voor 50 uur vermaakt. Veel games van 60 euro kom ik niet eens over de 20 uur. Maar ik was té enthousiast en had té veel battlefield 1942 gespeeld dus kende eigenlijk de game al....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina