[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dan heb ik of vette pech dat ik te laat was met bestellen.
    Of ze hadden gewoon geen zin om mijn bestelling vandaag te verzenden.

    Ik zie het morgen/maandag wel.
     
  2. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm tenminste na jouw laatste edit in je post besteld, dus het ligt niet aan het tijdstip...

    Ik zelf zit een beetje te twijfelen of ik 'm wel wil houden. Ik had 'm op marktplaats gezet en ik zou tot morgen wachten wat er geboden wordt. Nu is er al €250 geboden en ik zag toevallig vandaag de PS3 Slim in de MediaMarkt voor €270. Ik weet niet wat ik moet doen 8)
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh nice.. dan pik ik die misschien maandag ook nog ff op. Voor dat geld hoef ik em niet uit het buitenland te halen iig..
     
  4. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier idem. Die van mij staat ook klaar voor verzending. Ik heb gister nog met Bart Smit gebeld, maar die gasten zeiden dat er zoveel besteld was dat ze waarschijnlijk niet genoeg tijd hadden om alles in één keer te versturen. Prutsers werk dan een beetje harder 8)

    Vandaag toch de hele dag werken, zondag Formule 1, maandag en dinsdag college en daarna vrij. Geen ramp op zich als hij dinsdag/woensdag komt voor mij :+
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe deel ik media met de PS3?

    Ben bezig met WMP maar me PS3 ziet em niet.
    Als ik Vuze open zet ziet die wel de connectie daarmee en kon ik een trailer van een game op de ps3 daarmee afspelen maar hij wil een ander filmpje niet streamen/encoden (via vuze) want daar geeft hij een error.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dude, all the answers to your problems....


    Java ps3 media server. speelt alles af ! Geweldig !

    Zelfs lossless audio,mkv noem maar op. Draait als een tierelier.

    http://ps3mediaserver.blogspot.com/
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    2 tientjes bijleggen en de slim halen. 250 gig hd en een stuk zuiniger
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    De slim is 120GB... De 250GB is toch nog duurder?
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Slim is wel een stuk zuiniger. Maar als je een PS3 voor 180 euro heb, zie ik niet in waarom je de slim zou moeten halen, behalve zuinigheid.
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat het aan mijn betaal keuze lag (Acceptgiro, Maar als ze nog steeds hetzelfde incasso bureau gebruiken moet dat geen probleem zijn.)

    -----

    Vraagje over het feit dat de slim zuiniger is:

    Hoeveel zou dat per jaar schelen dan bij gemiddelt 10/12 uur gebruik per week?
    Met tussendoor de powerschakelaar op de achterkant uit. (bij het oude model.)

    Zal wel niet zo heel veel zijn toch?
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat streamen draait niet zo goed bij mij.
    Bestanden overzetten naar de ps3, is dat een mogelijkheid?
    En via USBstick?
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wireless of wired ? Pc of Mac ?

    Bestanden overzetten is wel een mogelijkheid echter ben je beperkt tot een aantal formats. (denk mp3,avi ... )
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    PC wired naar router, 360 heeft kabel voor XBL maar ik heb maar 1 kabel toegang daar en PS3 is zelf wireless dus wireless gelaten.

    Als het wired is kan het beter gaan zeker.
    Zou op zich die kabel kunnen wisselen maar liever niet natuurlijk (achter tv en alles).
    Hoe is het makkelijkst om over te zetten, kan dat via dat programma of moet ik me USB stick ff opsnorren. :p
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Koop een switch (kost niet veel geld, denk aan 15 euro ofzo) zet deze switch tussen de router en xbox. Vanuit de switch kun je weer 2 kabels trekken naar XBOX360 en PS3

    Als je vanuit de router direct naar de ps3 kan is dat natuurlijk beter.

    Qua overzetten, wat wil je overzetten ? Muziek, films ? foto's ?

    Als je eenmaal de wired verbinding hebt met je ps3 dan kun je alles sharen van je pc naar je ps3. Ook blu-ray rips (mkv bestanden)

    Afhangend van je computer power (processor,blablabla) kan die makkelijk een 720p film draaien.

    Maar wat wil je nou overzetten dan ?

    Via ps3 media server kun je een beperkt aantal formats kopiëren naar je ps3. De ps3 moet deze formats wel van nature ondersteunen,dus de mkv files of ogg,m4a,flac bla bla bla okun je niet kopiëren. Mp3,divx,jpeg,jpg kun je wel kopiëren.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al de PS3 van de Bartsmit ontvangen? Bij mijn status staat er verzonden, maar ik heb nog steeds niets ontvangen...
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal die dalijk wel komen. Vriend van me heeft hem al ontvangen, en als er staat verzonden dan is hij onderweg.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon wat random filmpjes om te testen, en een HD sample vid of zo wat ik ff gedownload had.
    Proc is paar jaar oud 3.19Ghz dual maar op ik koop mijn blurays toch legaal. ;)
    Alhoewel sommige gametrailers of weet ik wat natuurlijk op HD wel een mogelijkheid zijn.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ga dan voor wired, brand al tijden niks meer op een schijf ! Je specs zijn genoeg !

    Dr zijn natuurlijk films die je gewoon moet hebben op blu-ray , maar voor de rest ......mkv baby !:cool:
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ook een simpele 8-poorts Switch gekocht voor € 14,95
    Switch netjes weg gewerkt in het tv/audio meubel en heb alle apparaten (PS3 , Xbox360 , Blu-ray en HD-DVD speler) erop aangesloten.

    Gebruik zelf een Mac mini (Core 2 Duo 1,83Ghz).
    Kan zonder problemen 1080p streamen.
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ik m'n PS3 vandaag nog binnen krijg. Op de site van de Bartsmit staat dat er op zaterdag tot 16:00 wordt geleverd. Raar is ook dat mijn Track & Trace link niet werkt. Ik was net wat andere forums aan het doorlezen en daar stond ook een post van iemand anders met precies hetzelfde probleem en hij had z'n PS3 ook niet binnen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina