Risen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 11 dec 2008.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kwalijk dat het zo'n verschil is, 360 kan absoluut veeeeeeeel beter. Dit ligt toch echt aan de makers dan, die kunnen niet goed genoeg met de 360 omgaan dan, qua developen.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Absoluut! Alleen schijnt PB de port niet zelf te hebben gedaan maar een andere company... Toch erg dat ze toestaan dit onder hun naam zo uit te brengen ... :eek:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dan zullen de PS3 fans wel blij zijn nu. :+
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hier nog meer screenshot vergelijkingen tussen 360 en pc!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Duidelijk grote verschillen maar sowieso....PC games zijn ALTIJD scherper dan een 360 game, maar dit zijn wel vrij ernstige gevallen. Toch vind ik sommige shots er best OK uitzien nog hoor. En shots doen een game NOOIT recht, filmpjes wel. ;)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, heb nu weer even de PC versie gespeeld en het is mij een TE groot verschil. De sfeer van de PC versie is zoveel beter.
    Ik ga morgen proberen mijn 360 versie te ruilen voor de PC versie. Anders gooi ik mijn 360 versie op de bazaar!

    Qua gameplay erg goed: hier heb je een eiland, zoek het maar uit. Wil je je bij die partij aansluiten, goed, maar neem dan ook de consequenties in acht. Alleman's vriend blijven, mag ook. Veel te exploren en lekker moeilijk ;)

    EDIT:
    Damn, kan niet genoeg benadrukken hoe goed de game is rpg-wise. En prachtig als de zo'n opkomt. De nacht is zo donker en creepy dat je 's nachts liever binnen blijft!
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Eurogamer geeft anders behoorlijk betrouwbare en kwalitatief hoogstaande reviews (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).

    Risen... and fallen. Leuke titel gebruiken ze ook. Wat een tegenvaller zeg. :mad:

    "It ultimately comes down to effort versus reward, and Risen requires a lot of effort on your part. Not just the usual time investment needed to get the most out of serious role-playing but a conscious decision to put up with the crude interfaces, to tolerate the stodgy combat and to generally make the best of a game that is fundamentally unappealing in too many core areas. Even for players who put in that level of effort, the reward is only worthwhile when considered in isolation. If this were the only console RPG available the numerous flaws might be worth suffering, but when compared to the ambition and polish that other games have brought to the genre in recent years Risen demands far too much and offers too little in return."

    Ik ga eff de PC demo proberen.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De PC versie is verschrikkelijk lekker moet ik zeggen. Maar behoorlijk pittig, maar dat bevalt me wel! :thumbs:
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ben je nu alweer op Ego Draconis uitgekeken dan?

    Luxe probleem! :cool:
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja op de duitse versie wel :) Ik wacht op de official english one en dan is het weer de vraag pc of 360 ;)

    Ontopic;
    klein voorbeeldje uit de game (minor minor minor spoiler):
    Je krijgt een quest om een kist met bier naar iemand te brengen. De kist en de biertjes zijn dus quest items. Onderweg kom ik een dronkaard tegen en die geeft voor een biertje een antwoord. Dus ik spendeer alle biertjes voor info. Zie ik later wel weer of ik nog bier kan krijgen o de quest te voltooien... :cool:
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop de game volgende week ergens te hebben. Heb em vandaag bij Mymemory besteld, maar misshcien moet ik eerder denken aan volgend weekend misschien.
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Na reviews te hebben gelezen en de laatste screens heb ik besloten om hem niet te kopen. :)
     
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja idd, want de graphics zagen er een beetje uit als een PS2 ofzo, en was juist zo blij dat ik nu beter had:+
     
  14. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal boeien de graphics me niet bij games, maar dit is toch wel een beetje erg op de 360. Gamen doe/kan ik niet meer op de PC, want deze is nogal oud, en speelt dus de meeste spellen niet meer.

    Erg jammer, want ik vond de screenshots in de OP zeer mooi...
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb mijn 360 versie om kunnen ruilen tegen de PC versie :D
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wist wel dat je die stiekum beter vond. :+
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Bad Bad boy! :D
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Had je die niet al? :confused:
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jawel, een 'leen' versie ;) Nu de real deal ! :thumbs:
    Het spel is echt fantastisch, maar wel zeer hardcore en echt moeilijk...
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk krijg ik de game deze week van Mymemory nog binnen, en dan hopen dat het mij niet vreselijk zal tegenvallen. Ik hou allang rekening ermee dat het grafisch niet up to 360's standards is...maar het zal sowieso mooier zijn dan de demo op mijn laptop. Nou dan ben ik al gauw blij. Voor een game als dit wil ik veel 'tegenvallende dingetjes' over het hoofd zien ;)
     

Deel Deze Pagina