Omdat nog niet alle eerste rondes zijn gespeeld (en misschien ook niet worden gespeeld) wil ik mij wel reserve stellen als er iemand afvalt. Groeten Thomas/ Ms Scherzinger
VVV - Feyenoord 5-3 Calabro 5' Tomasson 13' 90' Honda 24' Ahahaoui 37' Van Dessel 42' Cisse 45' Leemans 80' ViVa La vVv
Crazz25 en ik inviten elkaar maar we kunnen niet tegen elkaar spelen. Zou niet weten hoe dat zou kunnen!
ik heb wel vaker dat er staat deze gamesessie is niet langer beschikbaar online. Maar ik kan wel gewoon wedstrijden spelen online. alleen soms lukt het dus niet als ik dan in de game kom dan kan je geen club kiezen en staat er na 5 seconden Deze gamesessie is niet langer beschikbaar. iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?
Mooi, nog maar 2 wedstrijden te gaan. Waaronder die van mezelf. Maar wij kunnen niet tegen elkaar spelen omdat we dan een melding krijgen dat ie geen verbinding kan maken. Ff kijken hoe we dat gaan oplossen!
ADO - Vitesse 1-0 19' Milic Geen kaarten. Was echt een slechte wedstrijd. Ik scoor met een vies geluk doelpuntje. Veld zag er ook belabberd uit . Maar ben door.