FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wat ik ook té slecht van fifa is is het volgende:
    Als je gewoon loopt langs de zijlijn en je passt bijv. naar onder.. dan speelt ie de bal over de zijlijn.. ik snap dat dat de richting is die je aangeeft, maar bij pro evo hadden ze tenminste een systeem dat herkende naar wie je 'm dan wilde spelen.

    edit:
    Dit wil ik ook nog even kwijt. Aangezien je bij deze heel veel moest passen e.d. lijkt het me eigenlijk wel handig een camerastandpunt te hebben waar het HELE veld overzichtbaar is. De spelers zullen dan wel heel klein zijn, ik weet niet precies hoe dat eruit zou zien, maar ik heb zovaak dat ik niet weet wat er zich buiten beeld afspeelt en niet genoeg tijd om op de radar te kijken.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  2. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! thanks!! opgelost!
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Na verlenging de halve finale van AZ gewonnen met 3-2!
    Ik kwam 2-0 voor door 2 goals van Agbonlahor.
    Niks aan de hand, laatste 10 minuten scoren Ali en El Hamdahoui!
    Ik denk.. wtf..
    Maar ik scoorde in de verlenging met Sulejmani de winnende:)
    Straks moet ik in de finale tegen Sparta die 16de staat 8)
    En ik ben anderhalfster coach:)
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Net m'n eerste pot online gespeeld en met 1-3 verloren van Man City. Ik nam Arsenal maar en het ging allemaal best aardig, maar 2x werd ik er gewoon uitgesprint door Adebayor en 1x schiet ie vanaf 16 meter uit de draai die bal in de kruising.

    Met rondtikken kreeg ik zat kansen op een gelijkspel maar dan ben ik weer te gehaast, wel erg leuk.

    M'n headset gebruik ik trouwens niet bij voetbalgames. Ik heb sowieso niks te melden en wil gewoon een wedstrijd spelen en mocht ik onterecht eens winnen heb ik ook geen behoefte aan gejammer van m'n tegenstander.
     
  5. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo!
     
  6. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie aankoop dan, die Agbonlahor, op het nippertje gewonnen nice!
    Sparta moet eitje zijn vergeleken met AZ!
    Succes met de Finale.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tyfus United, alle wedstrijden vandaag die ik tegen hun heb gespeeld verloren. Moest nog maar een winnen en dan had ik er 5 gewonnen, kut ploeg. 1-0 verloren door een fucking kopbal, van jawel weer Rooney. :emo:

    Het zit ook niet mee als ik tegen die kutploeg speel. Vooral niet als de bal tegen de rand van de paal gaat, vervolgens langs de lijn van de goal naar de andere paal gaat en via daar naar de keeper gaat. En toen ik 1 op 1 kwam en ik keihard onderuit werd gehaald kreeg hij maar geel. Kut shit, heeft helemaal niks gepresteerd behalve die kopbal. Ik ga niet meer tegen United spelen, ongelukken club is dat. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt helemaal mee eens. Pass echt belachelijk slecht omdat ik gewoon geen overzicht heb. Ok, je hebt een radar, maar waarom maken ze die dan in godsnaam soms doorzichtig. Erger me soms echt eraan. Moet ook nog ''m'n team'' vinden. Speel nu 2 wedstrijden met Fiorentina, 2 keer gewonnen, dus misschien wordt dat het
     
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    \
    Sparta is op legendary de rotste club om tegen te spelen vind ik, vervelende verdedigende tactiek. Van AZ heb ik al een keer met 5-0 gewonnen:+

    Ik sta nu zonder aankopen met Feyenoord na 23 wedstrijden met 61 punten 13 punten voor op nummer 2 AZ. Opmerkelijkst is dat degene met de meeste assist Darley is met 15. Ik vermoed een bugje:+
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  10. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand leaved in een match dan telt die wedstrijd niet voor je reeks. Dus als jij 3x op een rij wint en dan wint van iemand omdat hij leaved is je reeks voor de achievement nog steeds 3.

    Ik wou net tegen jou, maar je favoriete team was Real Madrid. Dus ik naar Bordeaux en dan jij naar Manchester City. 2 bash teams |:-
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    2-0 van Sparta gewonnen (2x Suarez) dus de dubbel:D
    Vitesse won op de laatste speeldag met 8-2 van NEC :lol:

    Suarez, Agbonlahor, Stekelenburg, Emanuelson, de Zeeuw en Van der Wiel zitten in het elftal van het seizoen en Stekelenburg is speler van het seizoen :+
     
  12. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziek, you are good! Respect voor je Skills! _O_
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    _O__O__O_
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik ging ook naar Feyenoord, toen ging jij ergens anders naartoe. Kan ik neit helpen :)
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Nja ik speel World Class en Robbin Legendary hé ;)
    Ik ga het nu wel op Legendary proberen, blijf gewoon bij Ajax.

    Ja ik dacht echt wtf xD
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Vanavond ga ik fifa spelen bij een vriend en we zijn allemaal pes hardcore spelers :D

    Even kijken hoe het speelt, demo ook nog niet gespeeld:p
     
  17. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net een xbox live update voor Fifa 10 weet iemand wat het doet?
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb datzelfde tegen Real Madrid. Ze zijn niet zozeer goed ofzo, maar om de een of andere reden gaat het mis tegen hun. Merk wel dat ik vooral tegen mezelf speel, kom vaak 1-0 voor en dan heb ik zat kansen om uit te bouwen. Die benut ik dan niet waarna de onverdiende 1-1 komt, en dan wordt het vaak lastig.

    Kreeg daarnet ook de 2-1 tegen in de 90e minuut, dus ik nog snel naar voren. Geef ik een voorzet met Zanetti.. in de handen van de keeper. Dus ik ga zo voor de keeper lopen tijdens zijn uittrap, schopt ie tegen me aan :lol: 2-2. Helaas liet mijn tegenstander de wedstrijd als gelijkspel eindigen.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Shiiit, ik scoor net een ongelovelijk hakje (springend door de lucht met een draai).
    Alleen omdat ik niet op live kan, kan ik hem nu ook niet uploaden!!! damn!
     
  20. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, Waarom vertel je ons zulke dingen? Wat kan ons dat schelen? Kom je aandacht te kort?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina