Brütal Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 9 nov 2008.

  1. James Pond

    James Pond Guest

    Het is een tutorial waar je tegen de makkelijkste en eerste vijanden in de game vecht.

    Dus UHHHHH ik denk het wel he? Zonde ook dat mensen zeggen ja ik pik em wel op uit de budgetbak. Terwijl diezelfde mensen ongetwijfeld Fifa10/Modern Warfare/Assassin's Creed 2 of weet ik veel welk standaard vervolg voor de volle mep betalen. Dit soort games ( nieuwe ideeen met persoonlijkheid, stijl & humor ) moeten we juist meer hebben.
     
  2. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

    Ik ga deze game zeker halen \o/
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wow!

    Eindelijk iemand die me begrijpt, en er ook zo over denkt :)
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey hey!
    Ik zei niks over de budgetbak. Ik heb alleen hier nog mijn twijfels over. Ik wacht nog wel een review af.

    Multiplayer Tutorial
    [gt]57128[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  5. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gister gespeeld en hou hem ook best wel een tijdje in de gaten! Deze levels herkende ik van een filmpje dat ik een paar maanden geleden zag. Echt een geweldige game met goeie humor. :)
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, en zo krijg ik al een goed idee van de mogelijkheden die het hoofdcharacter heeft. Dus kom ik tot de conclusie dat het maar een simpel hack and slash spel is, met een metal sausje. Van dat soort muziek houd ik dus helemaal niet, maar daar kan ik nog mee leven. Je zit wel te verkondigen dat er in het hele spel meer gameplay zit, maar waar moet ik dan aan denken? Puzzels? Platformen? Ik weet het niet, maar een paar extra moves met je gitaar en bijl vind ik niet meer gameplay.

    Maar goed, alle spellen zijn maar duur. Dus er zijn maar weinig spellen waar ik de volle mep voor betaal. En dat zijn allemaal spellen waar een multiplayer bij zit waar je u tegen zegt, dus FIFA 10, Modern Warfare 2 en Uncharted 2. Kunnen wel allemaal vervolgen zijn, maar het zijn wel de beste spellen in de business. Kijk, en als je zwemt in het geld, dan is Brutal Legend een leuk tussendoortje. Zodra je die singlplayer doorlopen hebt, beland het spel bij 9 van de 10 mensen in de kast. En ik koop alleen maar spellen waar je maanden mee zoet kunt zijn.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  8. James Pond

    James Pond Guest

    Ok prima. Maar ga niet zeggen van ja dit spel heeft weinig diepgang aan de hand van een demo. Lees je dan wat meer in in het spel. Ik snap je punt wel, niet iedereen heeft veel geld tegenwoordig ( ik ook niet ) en vaak is het ook slim om een game te kopen waar je lang zoet mee bent.

    Maar daarom is het juist zo jammer dat goede, vernieuwende, one of a kind games minder verkopen ( denk aan Mirror's Edge, Dead Space ) omdat die gewoon vaak erg tof zijn.

    Brutal Legend is zeker meer dan een simpele hack en slash game, maar als je me niet gelooft kijk dan eens een paar filmpjes. De multiplayer ziet er ook zwaar vet uit bij BL. Niet dat ik hem daarvoor koop maargoed.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Die MP ziet er inderdaad erg dope uit. Ik zie mezelf de MP al lang spelen.:eek:
     
  10. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Psychonauts trok me meer aan als platform/adventure dan deze game. Ik vond die humor ook veel leuker. Zou Tim Schafer het aan het verleren zijn? Is de koek eindelijk op bij hem? Okee, het is een demo, maar toch... ik ben er nog niet kapot van. Maar je moet bij zijn spellen wel vaak in de goede mood zijn, misschien was ik dat nu niet ;)
    En ik heb een schurft hekel aan Jack Black O-) :lol:
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat heeft er misschien ook wel iets mee te maken ;).

    Nog 2 weekjes en hij is dan eindelijk uit :D
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben al vanaf november aan het aftellen, kan nu gewoon echt echt niet meer wachten .... 8)
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Whaha, in zo'n enorm stuk verhaal staat nog niet één zin die ergens op slaat :+

    EDIT: Sorry voor de dubbelpost... :)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dan kun jij niet lezen want het is voor mij erg duidelijk.

    Buiten het Metal sausje vind hij dit een matige hack and slash, dus een Ninja Gaiden of DMC, maar dan niet zo goed en minder diepgang.

    Aangezien er toch een heel groot aantal goede games uitkomt kun je volgens hem beter de games kopen met leuke online. (deze zakken niet veel in prijs ook). Omdat spellen als dit met weinig replay value snel worden afgeprijsd. En als je toch alle spellen wilt spelen kun je beter beginnen met online games nu lobby's en games er nog genoeg zijn. Tegen de tijd dat je daar op bent uitgekeken haal je dan SP games zoals dit.

    Maarja alleen maar leuk als mensen enthousiast zijn voor dit spel. Want van dat soort mensen koop je het spel later via x-bazar.

    Begrijp me niet verkeerd ik bedoel het niet negatief hoor, ik heb zelf ook spellen zoals dit met alleen SP die voor mij must haves zijn, maar ik begrijp wel waarom niet iedereen dit soort spellen full price wil kopen.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar welke malloot heeft hier ooit beweerd dat dit spel weinig replay value heeft.
    We weten de speelduur nog niet eens!

    Maar kan iemand mij dan uitleggen waarom games als Call of Duty blindelings worden gekocht? Daar kan ik dan weer niet inkomen.
    Sterker nog, ik zou MW2 niet eens hoeven al kreeg ik hem gratis :)
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    He, ik heb net nog even gekeken of er inmiddels winkels in Nederland zijn met de pre-orderbonus maar ik denk dat het hier niet meer zal komen. :mad: Bart Smit wil nog wel eens op het laatste moment met acties komen maar ik betwijfel het. Heb jij bij Gamestop nog succes geboekt?

    En games zoals Call of Duty worden blindelings gekocht omdat het gevestigde gameconcepten zijn en omdat ze worden gemaakt door goede ontwikkelaars. Of je het leuke games vind is natuurlijk weer persoonlijk. ;)
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik kan dat makkelijk uitleggen.

    Feit is dat spellen met alleen SP weinig replay value hebben m.u.v. bepaalde genre's zoals RPG waar 60 uur normaal is.

    Ik heb dit spel inderdaad niet gespeeld maar kan vrijwel zeker zeggen dat SP niet langer dan 15 uur zal duren voor een playthrough.

    Zo zit het genre nou eenmaal in elkaar.Call of Duty is een ander verhaal. COD heeft een erg goede online modus. Of het nou wel of niet jouw smaak is, online zit goed in elkaar. Het loopt vloeiend, er is veel actie. Meerdere gameplay modes en doorgaands is bij COD het MP level design ook erg goed.

    Online multiplay brengt altijd meer replay value als het goed is uitgewerkt.

    Er zijn zelfs een groot aantal mensen die de campaign/story mode van bepaalde COD spellen nooit hebben aangeraakt maar wel honderden uren online hebben gespeeld.

    Voeg daar bij toe dat COD competief erg goed gespeeld kan worden waardoor het niet om geluk draait maar om skills en je kunt er zelfs wedstrijden meespelen met je clan of vrienden.

    Een ander goed voorbeeld is Halo. Ik vind Halo zelf geen ruk aan, online ook niet, maar het voldoet aan wat ik hierboven beschreven heb. Daarom is er zoveel replay value.
    Je moet het zien als een schaakspel.

    Iedere partij kan anders zijn en sommige mensen hebben honderden uren geschaakt terwijl het steeds hetzellfde bord en dezelfde stukken zijn.

    Waarom SP minder replay value heeft is de voorspelbaarheid. Het zijn steeds dezelfde vijanden en steeds dezelfde puzzels/platform elementen.

    Na 1 keer uitspelen wordt het spel veel makkelijker en vlieg je er zo doorheen. Natuurlijk kun je op een hogere moeilijkheidsgraad spelen maar je zult m.u.v. combat geen uitdaging hebben.

    Bij online speel je steeds tegen andere mensen die andere wapens/taktieken gebruiken. Soms zit je in een goed team, soms in een slecht team. Ook kun je samen met vrienden spelen terwijl je over live kletst. Het wordt dan een sociale activiteit
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Demo net gespeeld en vond het een dope game..
    Denk wel dat ik hem ga halen \M/
    Vond de demo alleen wel erg simpel.
     
  19. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    In de US krijg je bij sommige shops een unlock code voor een ingame Tenacios D gitaar wanneer je pre-orderd. Weet iemand of je die in NL ook ergens kunt krijgen?
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    WTF @ die mensen hier die zeggen dat ze dit een 'kutgame' vinden terwijl ze niet van Metal houden of een hekel hebben aan Jack Black... Ik ga toch ook niet rondschreeuwen dat MW2 een kutgame is terwijl ik niet van FPS-games hou, of dat Forza niet leuk is terwijl ik niet van Racesims hou... Als er (een) aspect(en) van een game is / zijn dat je niet leuk vind, speel de game dan niet. Of ga iig niet zeggen dat de game niet leuk is.

    Deze game is gemaakt voor metalfans, fans van Jack Black en / of fans voor (de humor van) Tim Schafer. Als je dat niet bent, tsja...
     

Deel Deze Pagina