FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekend dat DNF? En kan je ergens instellen dat je alleen tegen mensen wilt spelen die het zelfde niveau/level hebben? En hoe moest je ook al weer regelen dat je na elke gespeelde wedstrijd een mailtje kreeg?

    *Heeft Fifa 09 niet gehad
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Net een kutpotje tegen Liverpool. Ik was veel beter maar kwam toch op 0-2 achterstand en ik buig dat om in een 2-2 terwijl ik 1111100000000x hoorde te scoren. Het kwam aan op penalty's. 3x geschoten 3x onderkant lat eruit:mad:. Schijtspel af en toe.
     
  3. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen dat DNF 'Did Not Finish' betekent.
     
  4. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ik verlies elke online match snap totaal niet wat ik verkeerd doe maar telkens heb ik een groot gat in me verdediging maak niet uit met welk team ik speel snap er niks van:confused:.
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 3-0 verloren van Sunderland. Echt wtf is dit. Ik neem de bal aan, en nog voordat ik me kan omdraaien is m'n aanvaller al van de bal afgezet. Had een paar mooie acties maar kan het gewoon niet afmaken. Het enige wat ik nu kan doen, is via een-tweetjes aanvallen via links/rechts en een voorzet geven. En dat word meestal makkelijk opgevangen door de verdedigers.

    En ik heb ook een heel erg groot gat in m'n verdediging, ik ben het gewend om met de 'b' knop te verdedigen om je tegenstander makkelijk van de bal af te zetten. Maar in '10 roep je dan ook meteen een tweede verdediger erbij, tegenstander paast terug en paast dan meteen weer naar voren naar de aanvaller die nu vrij staat.

    E: Jeej gescoord via een lobje met Baros :d

    JA FUCK YOU

    Omdat ik me klotekanse niet kan afmaken staat het nu weer 1-1 :mad:
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Wat ben jij voor een kneus zeg, ik ging naar Feyenoord toe en jij wilde daarmee tegen Ajax spelen. Dat doe ik niet, ik ging naar Lazio omdat de laatste keer dat ik keek dat een 4 sterren team is. Vervolgens starten we BEIDE met Manchester City en dan quit je omdat ik meteen al twee kansen kreeg je al inzag dat je het ging verliezen. Sneu kind, als je zo'n probleem hebt met 5 sterren teams moet je met een filter gaan spelen.

    Kom op zeg triest figuur, kijk eens naar de tegenstanders die ik speelde. Waren ook Barcelona/Real/Chelsea _0/
     
  7. I idreamz I

    I idreamz I Cole world

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een 6 winstreak. Je zou toch een achievment krijgen als je 5x achter elkaar wint in een ranked match ?
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, die krijg je als er 5 wedstrijden ook geeïndigd zijn, dus als je tegenstander quit telt hij niet mee voor de achievement :)
     
  9. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat voor smoes. Ik dacht dat Lazio 4.0 sterren was. Je ziet toch 4.5, hahaha.

    Ik begon alleen om te leaven :cool:.
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat is geen smoes, want Lazio was eerst 4 sterren. Dus als ik het goed begrijp wil jij wel een voordeel hebben (Feyenoord vs Ajax), maar als ik naar Lazio ga dan is het ineens triest?

    En ga toch weg met je smoes man, je had gewoon al door dat je kansloos was met Manchester City. En terecht, als ik met Real wil spelen dan doe ik dat en daar heb jij niks mee te maken. Als mijn tegenstander een lager team neemt dan kies ik ook een team van dezelfde categorie :thumbs:
     
  11. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax - Feyenoord is gewoon lachen. Had ook doorgeklikt als je PSV nam. Tuurlijk mag jij alleen maar met bash teams spelen, laat alleen maar zien dat je het moeten hebben van aanvallers en snelheid. Ja je kiest een lager team, maar wel met superspitsen.
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Je komt hier gewoon een beetje de moraal ridder uit hangen. Mij zwart maken met 'alleen bash teams' gebruiken. Je gebruikt zelf ook Ajax, dat is toevallig ook 1 van de beste 4 sterren teams. En als ik dan naar Feyenoord ga blijf je alsnog op Ajax en dan wil je de match starten :confused:

    Manchester City tegen Manchester City is niks verkeers aan, dan had je het kunnen laten zien dat je wat voorstelt. Maar nee, in plaats daarvan start je de game, wordt je 4 minuten overlopen en kom je hier de internet held uithangen. God god wat ben jij een mislukt figuur zeg
     
  13. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Je gebruikt toch ook alleen bash teams.

    Ajax 1 van de beste 4 sterren teams? Echt niet je hebt teams als PSG, Galatasaray, Udinese, etc. Man City is de team van 4.5 ster. En Real Madrid van 5 sterren, dus tja. Werd ik 4 minuten overlopen=(, je nam de aftrap passt de bal terug je begint met LB + A naar voren te bashen en dan zijn 4 minuten alweer voorbij :cool:.

    Jij wil altijd het beste team, Fifa 09 had je ook dreamteam glitch gedaan :confused:.
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie niet een topic aanmaken in het clangedeelte, kunnen jullie daar verder. ;)
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat is dus niet waar dat ik altijd de beste team wil, want ik startte Manchester City tegen Manchester City. Daarbij heb ik ook met Feyenoord tegen Fc Twente/Az gespeeld, en die twee zijn ook beter dan Feyenoord. Barcelona/Inter/Chelsea zijn beter Real Madrid, dus ik speel vaker in nadeel dan in voordeel.

    En wat verwacht je dan dat ik doe, de lange bal en dan achteruit lopen? Tuurlijk gebruik ik passen en doorlopen, jij niet dan? Jij passt zeker en loopt achteruit naar het doel :confused:

    En dat basseer je op mijn ranking? Zeg niks als je niet weet waar je over praat. Als er 1 iemand in het voordeel wilt zijn ben jij het wel, want Feyenoord-Ajax wilde je wel, maar met gelijke teams quit je meteen. Sportief hoor :thumbs:
     
  16. ReneMNL

    ReneMNL Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    En de gemoederen lopen hoog op en dat allemaal om een spel!
    Wat is het toch triest met de wereld gesteld, moeten we hier nu ruzie om maken?
     
  17. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor fifa? Bak er online geen zak van. Fifa09 won ik toch aardig wat partijen online, maar ik kom er gewoon totaal niet aan. Ik speel zo slecht dat ik zelfs begin te denken dat het aan mijn xbox360 ligt..
     
  18. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm nee, komt alleen omdat de standaard opstelling verkeerd staat. Real is zoveel beter dan de rest. Maar ik weet wat voor typ jij bent, alleen met het beste team spelen en je goed voelen, als je dat leuk vind dan moet je dat blijven doen. Ben klaar met deze discussie, we weten beide dat je alleen maar met Real Madrid speelt.
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij maar een potje dan? Vorige keer ging het gelijk op. :)
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Net zei je nog dat ik paar keer met Feyenoord en Man City heb gespeeld?

    En ik weet ook wel wat voor typ jij bent, jij bent een onderkruipsel die andere zwart maakt terwijl jij juist degene bent van ons twee die met betere teams wilt.

    Kom zometeen dan maar Man City tegen Real Madrid, dan wil ik nog wel zien of je dan wint. Gister kreeg Alizor namelijk ook 8-1 op zijn kloten met Man City tegen Inter Milan. Mag jij Real Madrid zijn en ben ik Man City
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina