Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het kan gewoon niet meer door de beugel imo. Zelfs mijn vrouw (die het normaliter niks doet) zag gisteren een tussenfilmpje en moest toch de opmerking maken dat het er niet uitzag en de animaties crap waren. Een rpg moet je opslokken en animaties en graphics kunnen daar flink in bijdragen en dat kan beter dan in Dragon Age. De karakters komen levenloos over, de animaties zijn stijf en de interactie is bedroevend. Dan kan het me niet meer zoveel schelen hoe het verhaal nog is.

Erg apart aangezien dit toch DE Bioware is.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Bioware wil ons graag positief verrassen. Ze laten eerst crap zien van twee jaar oud, om ons daarna omver te blazen met het eindproduct.

....

Of niet natuurlijk.

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond het laatste filmpje er toch echt heel erg mooi uitzien. :eek:

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Da filmpje met die stakker in die parkieten kooi, als ik dat zie begint mijn maag te draaien en heb ik zin hem uit zijn misrable life te helpen, maar dat ziet er inderdaad heel slecht uit. Nee maar ik hoop echt dat Bioware er nog wat aan gaat doen, Mass effect was ook nog niet briljant in die uitdrukkingen, maar de graphics waren schitterend in tegenstelling tot deze game.

5. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zien er alles behalve goed uit ja ... maar volgens mij word het wel een meesterlijke speelervaring zoals altijd van Bioware, gewoon ff afwachten zolang er maar geen erge framerates en bugs inzitten is het voor mij goed

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik verwacht dat Dragon Age: Origins net zoiets als KOTOR wordt. Volgen doe ik het spel eigenlijk niet, dus misschien is het toch een ander soort rpg, dat weet ik niet precies. KOTOR was in ieder geval ook niet bepaalde mooiste, maar wat een spelervaring! _O_

7. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies het is denk ik net als KOTOR, dat was ook een game met een beetje mindere graphics maar man die game staat in mijn top 5 dus ik hoop echt dat DAO ook die kant opgaat

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep bij mij ook met name de eerste KOTOR game, die vond ik persoonlijk leuker dan 2 om te spelen. Oke het verhaal is zeker van belang, maar zoals Kevf al zegt is dit erg slecht gedaan. De omgevingen zijn zo ongeinspireerd en erg saai vorm gegeven, en ik vind het ook erg kleurloos. Deze titel zat ik echt op te wachten, maar nu weet ik het ook zo net nog niet of ik deze ga halen.

9. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja deel 1 van KOTOR is echt LEGENDARY 2 was een stukje minder, ik geef eerlijk toe dat de gameplay fragmenten tot nu toe de omgevingen idd niet echt top zijn maar ik blijf toch gewoon geloven, Bioware heeft me nog nooit in de steek gelaten ... KOTOR, Jade Empire, MASS EFFECT, MDK2, Baldurs Gate die gasten kunnen toch geen KUTproduct op de markt gaan brengen!!

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoop toch niet dat het weer een Jade Empire wordt hoor. Aardige actiegame, maar een treurige RPG (kon je het dat wel noemen?)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    I second that. JE was echt erg slecht als RPG en zo rechtlijnig als wat...

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Jade empire was echt zwak met de uitwerking van die 2 kanten waar je op kon gaan, leuk spel maar zeker niet het nivo van de andere Bioware toppers. Gisteren nog een filmpje op Insidegamer gecheckt, maar vond ik ook al niet veel beter.

Even voor de PC gamers, weet niet of het al bekend is in het topic maar check even de link. Misschien interessant, als je het spel besluit te spelen.
    http://www.insidegamer.nl/playstati...gins-krijgt-13-oktober-character-creator.html

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoop niet dat dit een volgende Risen wordt. ;)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Welnee , dit wordt een hardcore combat-rpg van de meesters van de hardcore combat-rpg's :)

Het zal absoluut niet iedereens smaal zijn maar voor de liefhebbers van NWN en Baldurs Gate wordt dit vervolg (wat heeeeeeeeeel lang op zich heeft laten wachten) DE must have van dit jaar

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop met je mee, maar ik begin bang te worden dat alle komende RPG's maar beter op de PC gespeeld kunnen worden ... :x
    Inhoudelijk is Risen (PC) echter voor mij de must have van het jaar!

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Divinity? :'-(

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee Dullle, samen met jouw heb ik hoop dat divinity de sleeper rpg op de 360 wordt! :) O-)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, gelukkig. Ik was al bang dat je iets over Divinity wist wat ik nog niet weet. :+

Maak me nu niet bang over mijn pre-order he! :p

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb anders al een 360 review gelezen en die vonden hem behoorlijk tegenvallen.

....

Grapje. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina