[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die zien er niet zo cool uit als Druids :thumbs:

Ach ik hoor hier eigenlijk niet eens thuis, ben ruim een jaar geleden gestopt :D

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gister gebeld en moest foto's maken van mijn authenticator en paspoort. Dan halen hun de authenticator van mijn account of aangezien het probleem alleen te verhelpen is als ik de authenticator opnieuw download en dat kan alleen vanaf mijn account....

Probeer ik gister avond nog een keer en nu doet hij het gewoon weer :)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een Warlock is dat misschien wat? Ik speel het liefst met Alliance, heb gewoon niet zoveel met Horde. Het probleem is wel dat ik van al die 15 dit, 8 dat quests een beetje moe word. ;)

4. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zijn bijna alle quests, al helemaal 1-60. Daarna komt er wel iets meer variatie. Maar goed, ik heb zelf een bijna level 75 Warlock en ik moet zeggen dat ik het wel een gruwelijke class vind.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Warlock heeft IMBA DPS. Verder kun je lvln zonder al te veel downtime + je hebt pets die kunnen tanken.

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt reuze tegen... Voidwalker is enorm generfed en tenzij je deep Demo specced (terwijl Affli nu over het algemeen gezien word als de levelling spec, iig vanaf 60 wanneer je Haunt krijgt) heb je geen pets die meer threat generaten als jij...

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is dus een aanrader zo te horen. ;)

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde valt te zetten over Hunters trouwens. Geen enkele class kan je echt "aanraden", je moet zelf wat dingen proberen en kijken wat je leuk vind. Elke class heeft wel z'n goede en minder goede kanten.

9. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Al 5 maanden clean 8)

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Indeed, speel gewoon met een paar classes tot +- lvl 20 en kijk wat je het fijnste vind.

Btw is een Warrior een beetje een leuke class om te lvlen of erg saai? Zit er namelijk over te denken om een warrior te gaan lvlen..

Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  11. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen lvl even tot +- 20 dan weet je het :+

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    lol

Maar warrior is vet alleen je krijgt steeds gezeik of je wilt tanken van zon bietje elke party. En als je wilt dpsen moet je alsnog tanken dat is wel lame ><

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je wilt DPS'n dan ga je DPS'n. Je gaat me niet vertellen dat je je in een rol laat forceren die je niet wil spelen?

Je gaat toch LFG in met een bepaalde rol?
    Als jij aangeeft dat je DPS bent, is het heel simpel, imo.

14. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Zeg gewoon soz no dual spec... Nu ben ik healer dus is er nooit iemand die vraagt of ik wil tanken wel als ik een keer wil dpse of ik wil gaan healen omdat ze me dan kennen ofzo :C of dat ik per ongeluk me heal gear aan heb en nog moet respecce....

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hunter kan ik je ook zeker aanraden. IMO de makkelijkste class om te lvln. En ook nog eens de snelste zonder enige downtime (zeker als je Aspect of the Viper hebt, dan heb je geen downtime meer). Verder kun je bijna iedere Q soloen. Ik soloede zelfs de 3 player Qs makkelijk. Je moet iig wel als Beast Mastery lvln. Zorg dat je Cower uit hebt staan en dan heb je grootte moeite om de agro van je pet af te trekken.

Ik heb zelf met een DPS pet gelvld. Tot lvl55 met een Tijger. Daarna van 55-80 met 'The Kruken' (witte Corehound). En nu gebruik ik in HC's een wolf (extra DPS) waar ik overigens Marksmanship specced ben.

Je kunt op the armory kijken naar mijn specs. Omegasupreme op Khadgar.

Dat was vroeger. Nu sta je gewoon in de LFG met je roll en niemand die er over zeikt. Ik heb echt nog helemaal niemand gehoord...

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Groot gelijk. Dit zei een goed contact van mij gisteren ook. Je moet wel je eigen ding kunnen doen. Het moet niet worden zoals in Southpark, maar gewoon een game blijven. Ben blij dat je er zo over denkt. Je eigen rol, niet die van een ander. ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sorry voor de dubbelpost. Wat is het met die restarts en shutdowns iedere keer. Het is op Runetotem al twee weken zo. Hoe is het bij jullie?

Bij ons riepen ze al dat het spel naar de hel gaat.

18. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen hierzo op Al'Akir.

Heb m'n lock op lvl 71 gekregen :)

Had dus vanaf 55 een Dk aangemaakt, en deze tot 80 gehaald. Eenmaal toen ik m'n tanking gear een beetje klaar had voor beginnende HCs, begon er iets te kriebelen. Toen ben ik maar verder gegaan op m'n lock.

Weet alleen niet wanneer ik ga respeccen, gezien ik nu tot 80 (wil) levelen met affliction.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wilde toch maar is professions op mijn Hunter. Dus Herbalism en Incriptzors genomen. Blijkt; Glyph's leveren geld op, niet normaal 8)

Er stonden ongeveer 15 Glyphs of Rejuvanation voor 5G op AH. Alles opgekocht, en met mijn Inscriptzors er nog 20 bijgecraft. Alles verkocht voor 25G each. Gaat echt veel beter dan ik had verwacht :eek:

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mijn leveltje 12 Undead Priest heeft dat ook.
    Kan nog niet veel maken, maar wat ik heb, verkoopt goed. :)

Ondertussen wat beter gear / enchants geregeled voor m'n Lock.
    Hier het resultaat ; Armory Link

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina