Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Voor zover bekent droppen LEGENDARIES ! van eindbazen in een moeilijke "dogleg" of instance/dungeon.
    Aan het begin zul je alleen blauwe(rare) wapens tegenkomen in deze instances, zoals de eerste instance : Skag Gully waar je tegen 9 toes(3 balls) moet vechten, die dropt een onder andere een blauwe qualiteit pistool genaamt The Clipper.
    Als je hem dropt doet het ook damage en op de gun staat ook een beschrijving waar de baas z'n naam aan te danken heeft ;)

En je kunt het vergelijken met elke game zowat dus. Ze hebben gewoon het beste van een heleboel populaire games genomen, dat nog ff verbetert en alles in een game geramt.

Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, nou...geramt? Eerder verwerkt. Geramt klinkt alsof het zo afgeraffeld is.

3. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    kan je nou ook je kleding aanpassen later in het spel?

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan je kleren een andere kleur geven (3 verschillende dingen), maar dat is het. Je kan niet echt veel pimpen qua kleding. Dat is wel jammer. Je kan je character wel een andere naam geven en je kan andere dingen pimpen :eek:.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Belangrijk aan een RPG vind ik toch wel dat als je nieuwe armor hebt, je dit ook daadwerkelijk ziet aan je personage. Zit dat wel in het spel?

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Alleen een paar kleuren van de kleding en je haarkleur. Er is ooit's gezegd dat je kunt zien aan iemands char als hij The Vault geopened heeft maar verder niks meer van gehoord

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Borderlands heeft geen armor, maar maakt gebruik van shields.
    Je zult dus geen nieuwe shoes, earrings, shoes, cape of wat dan ook vinden. Wel shields, zoals ik net had gezegd. Misschien gaat GBX ooit andere skins vrijgeven in de vorm van DLC, want ze zeggen dat ze naar de community luisteren, en als dat is wat we willen....:x

8. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar co-op kan ook met 2en achter 1 xbox neem ik aan? :)

Groeten

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je hebt 2 class mods, grenade mods,shields, artifacts en natuurlijk wapens die je kunt customizen ;) die class mods zijn ook niet niks ze veranderen echt heel veel aan de klasse.

Hier kun je het beter zien :

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Niet te vergeten de class-mod dat zorgt dat Bloodwing bommen dropt :eek:
    Die was er toch...ja, ik weet het zeker.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dat zou dan een Artifact zijn:b:! Die zit aan de class skill vast, een andere van wat ik gehoord heb is dat hoofden van bandits ontploften en damage AoE damage naar andere enemies doet als brick ze onder Berserker rage een doodsklap in het gezicht verkocht.

Nog een classmod voorbeeld: [​IMG]

Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mkay, ontploffende hoofden....
    Sexy:eek: Ik ben nog steeds aan het denken over welke character k ga nemen. En ik heb niet meer zoveel tijd want het is al Oktober! O-)

14. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    aw, ik weet het niet... 30 oktober begint m'n eerste toetsweek van dit jaar (VWO5 8)). dus ik denk dat ik dan een hotelkamer moet huren en mij daar met mijn xbox moet opsluiten omdat er hier thuis anders sowieso over gezeikt.

maar aan de andere kant, ik wil eigenlijk wel de eerste hier zijn met max lvl character :+ dus dat kan nog spannend worden :9.

Maar ik zal hem denk ik wel diect op de release halen.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Alvast succes dan Dimmie. Ik denk niet dat ik de eerste lv 50 wordt van XBW, want ja...school. VWO-4 is veel huiswerk, helaas. Gelukking pas SE week in Maart of zo :D.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Waarom wil je als eerste 50 worden eigenlijk?:eek:

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Eer, roem, alles! Je kan niet genoeg krijgen van de spotlights!8)
    Nah, ik hoef niet als eerste 50 te worden. Ik ben echt een slome persoon, met elk spel level ik sloom:mad:. Elke MMO(RPG) ben ik weer de slome:'-(.
    Tenzij de community-contest doorgaat van diegene die het eerst lv50 is, krijgt wat, boeit het mij niet zo zeer. Ookal zijn er wss hardcore-mensen die gaan levelen als een gek.

P.S. Nog 60 posts ofzo totdat we een nieuwe topic kunnen aanmaken.:D

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ooh, jij hebt dan alle tijd van de wereld, man! :)

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Que? Uitleg a.u.b.:eek:

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :lol: Daar doe ik dus echt niet aan mee, heb je eindelijk die game beuk je er zo snel mogelijk doorheen voor wat kansloze digitale penis verlenging? 8)

Lekker belangrijk ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina