FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan niet meer op level spelen online hé zoals in 09?
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Volgens mij zoekt die daar automatisch naar, zelfde skill level. Als die niet kan vinden dan binnen 3 levels en verder. Volgens mij....
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik moet voor een toernooitje tegen iemand spelen maar we krijgen steeds, deze gamsessie is niet langer beschikbaar. Denk dat het iets met 1 van onze routers te maken heeft. Iemand een oplossing?
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Via online team play 1 vs 1?
     
  5. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je tips, maar speelde vorige keer ook altijd met Tele en dat vind ik toch wel fijner spelen. Automatisch overschakelen heb ik op het laagste punt staan en zelf wissel ik al vaak met RS. Ik denk dat ik te vaak b ingedrukt houdt en dat daardoor mijn linie niet meer goed staat.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    De baas van Amsterdam is weer bekend:

    Fiasco 0 - 3 Dyonko
    (Twente)-(ajax)

    1: Atouba met een heerlijke knal (hij kan dus wél wat)
    2: Pantelic
    3:confused:uarez
     
  7. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    ja
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Shit, ik maak echt veel fouten in 10 vergeleken met 09. Merk echt dat veel pasjes gewoon totaal verkeerd gaan. Qua controls staat alles hetzelfde als in 09 maar heb echt te vaak dat als ik pass via A dat gewoon veel te veel wordt onderschept/verkeerd gaat ook al staat een speler heel dicht bij mij. Gruwelijk vervelend.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja merkte ik al bij je, geen idee hoeveel passjes De Zeeuw en Gabri hebben onderschept, maar het waren er echt achterlijk veel.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa idd, we kregen het niet voor elkaar om een wedstrijd te spelen.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nou gister gespeeld, ik vind het heel onduidelijk spelen. Ik vind dat je de bal niet goed kan zien (kan ook aan de camera liggen) en wie wie is. Boven de groene/blauwe pijltjes moet gewoon een nummertje 1/2.

    Verder is het wel sneller en vloeiender, maar ik zou het spel niet kopen. Na 2-3 potjes ging pes 2009 er weer in. :+

    Ook irritant was het layout van knoppen veranderen. Je moet eerst helemaal naar bv. sliding dan kan je zien op welke knop hij zit, dan kan je hem veranderen en zoeken op waar A zit bv. Wij met z'n 4e zijn daar echt te lang mee bezig geweest. Voor bv. sliding moet gewoon een A of B staan. Is veel overzichtelijk.
     
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Als ik ranked match of custum match doe ben ik altijd de uit club,, kan je dit anders krijgen? Ik zou ook weleens thuis willen spelen namelijk
     
  13. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blesseerde net de Torres van zo'n Torres-noob (doorgebroken speler) en ik kreeg maar een waarschuwing:lol: Uiteindelijk nog de winnende gescoord ( zwaar onverdeind ) in de laatste minuut en die gozer bleef maar mails sturen:+
     
  14. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog even een vraagje: moet je voor de live season optie (het principe van FIFA 09,dat een competitie per week wordt aangepast) nu extra betalen,of kunnen we weer 1 gratis competitie selecteren? Dat is me namelijk nog niet duidelijk. Anders koop ik vandaag eens van die Microsoft points. Bedankt
     
  15. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, net een netwerktestje gedaan en het duurde erg lang voordat ie connectie maakte met xbox live. Er kwam te staan dat mijn nat type moderate was. Volgens mij kan dit niet veel kwaad.

    Daarna is even een offline game gespeeld tegen de computer, dit ging allemaal erg soepel. Daarna een pot online geprobeerd en alles bleef weer hangen etc, ik denk dus dat eht aan mijn internet ligt. Won toen straks zelfs maar met 2-1 van iemand met 0 punten (absolute beginner dus)
     
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Je moet inderdaad MS points kopen, je hebt wel een code gehad, maar dat is voor een tijdelijke speler stats upgrade ofzoiets. In ieder geval geen gratis ASL

    En het is irritant dat ze top 10 zoveel speelt, dan moet ik ook veel spelen om erin te blijven :+
     
  17. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft één van jullie uberhaupt al live season aangeschaft? Ik krijg een foutmelding en na wat googlen heeft de foutcode waarschijnlijk te maken met dat de content niet beschikbaar is op dit moment.
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb ASL en ik heb nergens last van
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraag, ik wil graag met mijn vriend die...ergens in Nederland woont spelen, maar dan wij vs. de computer. Ik wil weten of dat mogelijk is (en het moet via XBL, sinds we niet dicht bij elkaar wonen).
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk dat het dan toch aan het team ligt. Speelde net met Inter tegen Bayern Munchen, won met 1-0 maar domineerde echt zwaar. Dit keer waren mijn verdedigers/middenveld overal en supersnel. Zoiezo vond ik het middenveld van Gala sloom spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina