Brütal Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 9 nov 2008.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar je weet toch dat Brütal Legend ook een multiplayer heeft? :+ En dat je de auto kan pimpen? En dat je door dingen te zoeken allerlei unlockables en upgrades kan vrij spelen en toepassen? Ik denk dat je in de eerste playthrough niet naar alles op zoek gaat, maar dat je in een tweede keer misschien wel je ultieme auto kan bouwen etc. En voor de Achievement fans zijn er nog 100 secrets te vinden. Dus wie weet gaat ie wat langer mee dan je denkt.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze baseren direct de mening op de de demo en vergeten direct alles wat ze gezien hebben (of baseren het zelfs zonder iets gezien te hebben) van de filmpjes. :p
    Zo'n systeem groeit, net als bij Batman. De demo zuigt daar zelfs vergeleken met de full game.
    Combat lijkt mij uitgebreid genoeg, combo's andere gastjes om je heen, auto, combo attacks etc.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Aan de demo te zien heeft deze spel voor mij de benodigde ingrediënten om hem te kopen.
    Jack Black , metal , hack & slash en een flinke dosis humor

    I wanna rock !
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    en dan niet de diepgang die in dat filmpje te vinden is!

    *Btw. Je avatar rockt ook:9*
     
  5. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF Ohnoes! :+ Ooit het verhaal gehoord van de tang en het varken?
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Uuh, nee?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat slaat als een tang op een varken,

    d.w.z. dat slaat in het geheel niet op elkander, dat sluit niet, heeft geen betrekking op elkander. De zegswijze moest eig. luiden: dat sluit of past als een tang op een varken2), zooals o.a. staat bij Marnix, Byenc. 60 r: Maer sy sullen wel een lange Neuse krijgen, als sy sien sullen, dat de gantsche Schrift, met de uytlegginghe der H. Vaderen, op onze Lere ten minsten alsoo wel sluyt als een tanghe op een Vercken; zie Servilius, 8*: Een tange op een verken; J. van Hout: Elf of twaelf regelen, die zoo veel sluyten als een tange up een varcken:cool:; Sart. III, 6, 76: tSluyt als een tang op een vercken; Idinau, 10:

    Het sluyt als een tanghe op een vercken;



    Dat seght-men van al, dat qualijck past.



    Ons Volksleven V, 203; Winschooten, 100; Halma, 628: Het sluit als eene tang op een varken, het is eene reden zonder slot; Spaan, 168; De Brune, 422: Het past ghelyck een tanghe op een swijn; Starter, 525: Indien dat het heel contrary valt ende dat het hem past, als een tang op een vercken (so men seyt); Adagia, 28: gelijck een tange op een vercken, leonis exuvium super crototon; Tuinman I, 84: dat past als een tang op een verken; Van Eijk II, Nal. 50; Harreb. II, 325; Kalff, Gesch. der Ndl. Ltk. II, 508: Een samenspraak, getiteld Absurda, waarin woord en weerwoord op elkander sluiten als een tang op een varken; Het Volk, 17 Oct. 1913 p. 1 k. 1: Deze verwachting slaat op de feiten als een tang op een varken; De Arbeid, 19 Dec. 1914 p. 4 k. 1: Het tweede gedeelte van genoemd citaat slaat, om het eens plat uit te drukken, op 't eerste als een tang op een varken; Antw. Idiot. 941; 1221; Joos, 29: dat staat u gelijk een tang op een varken, dat past u geenszins; 't Daghet XII, 142: passen gelijk een tang op een verken; Waasch Idiot. 226; Dr. Bl. 3, 48: dat steet as ne tang op 'n verken; enz.4) Synoniem zijn of waren de uitdr. dat slaat als een tang op een aschpot of een aschvarken; dat sluyt ghelyck ses vingeren in een handtschoen; dat sluyt als een haspel op eenen vleesch-pot (of moespoet), als zeven haspelen in een zak; dat slaat
    2)Zie Breughel, no 42, waar een varken wordt voorgesteld met een geopenden tang over den rug.

    :cool:Aangenaald bij Te Winkel, Ontwikkelingsgang1 I, 317.

    4)In het Friesch noemt men, volgens W. Dijkstra II, 287 a, een mageren man met lange beenen op een boerenpaard in tange op in baerch (varken).


    [p. 347]


    als een haspel op een koolpot (in Elzeviers Maandschrift, 1915, p. 87); thans nog in het Nd. dat slütt as'ne Tange up 't Fiärken; dat passt as ên Haspel up ên Kohlpott (Eckart, 462; 398); as d'fûst up 't ooge (ook Ndl.; Dirksen I, 74); dat past gelijk een tang op eeu hek (onderdeur; Rutten, 89 b); dat sluit gelijk een duim in een hoedje of gelijk een hulle (deksel) op de zee (De Bo, 277 a); da stouët (staat) läk in tang oep in zoeg (zeug; Tuerlinckx, 585); bij Bergsma, 21: dat liekt, slat as 'n tang op 'n zwien, vaarken, op 'n gaffel, as 'n hond zonder staart; fri. dat slacht (of stiet) as in in tange op in baerch. Zie no. 856.
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dus...
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Dus vond hij dat je post nergens op sloeg..

    Begrijpend lezen is ook moeilijk.
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    =( Nevermind. Kan meneer tangvarken dan even uitleggen waarom hij vond dat mijn post nergens op sloeg?
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Jezus dit topic begint een steeds lager niveau te tonen!

    Kan iedereen die deze game niks boeit zijn muil houden :)

    EDIT: meneer tangvarken _O_ Legendarisch :D
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Amen. :) Sorry voor de Offtopic reacties hier btw, maar moest ff reageren op al het bovenstaande.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad! :) En jij bent er gezien bovenstaande quotes ook schuldig aan.
    Je bent nogal snel op je teentjes getrapt als iemand ook maar durft te zeggen dat deze game hun niet leuk lijkt.

    Mensen hebben nu eenmaal het recht om hier ook te komen vertellen als de game hun niks lijkt, vooral na het spelen van de demo.
    En als dat nu toevallig komt doordat ze een schurfthekel hebben aan Jack Black.. So be it...

    Nog even en jullie richten hier een Brütal Legend religie op. ;)
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar ik ga toch ook niet in topics zeiken dat ik het geen leuk spel vind 8)
    Daar heeft niemand toch baat bij lijkt mij zo :)

    En daarbij kun je toch ook niet een spel afzeiken op basis van een demo?
    Zijn we allemaal achterlijk geworden ofzo?

    Dat dit nu toevallig bij mijn oogappel is, is toeval :)
    Dit is iets wat je bij geen enkel spel vertoond ...

    Laat maar zitten ook, dit heeft toch 0,0% zin.
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil niemand bashen, maar de demo hoort toch op zn minst een klein beeld te geven van het spel. Bij sommige geeft het een iets groter beeld, maar de demo is toch iets wat je hoort te overtuigen.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hou er wel rekening mee we hebben tot nu zeer weinig van de game gezien, op de demo en enkele walktroughs na. Hierdoor weet je natuurlijk ook niet hoe groot de game is. Misschien moeten we eerst de reviews maar eens afwachten. Zowieso zit er een groot ''level-up'' systeem in voor je auto, wapens enzovoort. Ik denk dat deze game veel meer diepgang heeft dat wat je tot nu toe hebt gezien.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat zou zeker de bedoeling moeten zijn, maar blijkbaar hebben ze bij Double Fine een demo samengesteld die niet erg representatief is (en dat is zo, bekijk bijvoorbeeld de 10 min gameplay demo). Ik weet dat het spel veel meer te bieden heeft dan de demo. Of dat Brütal Legend ook tot een beter en interessanter spel maakt dan de demo doet denken, is afwachten. ;)
     
  18. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Op basis van een demo kun je na mijn inziens een prima indruk krijgen van deze game. Het enige dat echt in de demo ontbreekt is het verhaal (wat een beetje verteld wordt, maar meer ook niet). Dus als mensen deze demo niet leuk vinden, dan zullen ze ook niet heel veel plezier aan het volledige spel beleven. In de demo speel je gewoon echt de basis van de game waar de volledige game qua verhaallijn (en enkele kleine details) op voort gaat borduren.

    Ik zelf vond de demo wel erg leuk. Ik weet echter nog niet of ik 'm voor full price ga kopen want er komt nog aardig wat leuks uit dit jaar. De setting van de game spreekt me erg aan, de muziek eveneens en de humor vind ik ook erg leuk.
    Deze game komt ieder geval wel ooit in mijn collectie.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :emo:
    Er komt een demo uit van een game en jij verwacht dat niemand zijn mening komt geven (oh wacht, dat mag natuurlijk wel, maar alleen als ze de game geweldig vinden)

    Dit is een forum. Hier mag gediscussieerd en gepraat worden over games. Ook negatieve berichten dus. (wat dus niet gelijk 'gezeik' is!)

    Geen toeval imo.

    He?

    I hate to say it, maar: Bij jou icm dit spel wel ja.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt dan maar echt afwachten of de demo een goed beeld geeft of niet.
     

Deel Deze Pagina