Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen met een omgebouwde xbox worden ,normaal gezien, zoiezo verbannen als ze op xbox live komen. alhoewel dat soms een tijdje duurt.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  2. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    ahahah als iemand zijn xbox wil ombouwen moet hij dat toch zelf weten? ze worden toch gebant op xbox live? Als je je xbox kon ombouwen zonder dat je werd gebant, deed de helft van al deze mensen op dit forum het. weet ik zeker.

    maja ontopic: ik kan niet wachten tot ik deze game kan spelen:D
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat ik Modern Warfare 2 NIET origineel ga kopen??

    De games die het waard zijn zoals Operation Flashpoint, AC 2, && MW2 worden gewoon gekocht :9

    En sowieso, ik bedoel er gewoon mee dat mensen niet zo schijnheilig moeten gaan praten over ombouw & downloaden enz. Het word ook gedaan met andere media, maar daar hoor je dan ineens niks meer over. :confused:

    Dan is het ineens 'iets wat door iedereen gedaan word' en 'normaal'. En dat snap ik gewoon niet. Want wat is het verschil tussen films/ games?
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  4. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    idd.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel, met ombouwen omzeil je dat je games moet kopen, je koopt alleen de DVD+R schijfjes & voor de rest heb je dan zo de game.

    Films downloaden ook, (in feite is dat zelfs erger want dan hoef je niet eens wát te betalen want die kijk je op je PC meestal).

    En muziek downloaden idem. En dan lopen zeiken dat ombouwen verkeerd is enz... Dat snap ik dan gewoon niet.

    En verder hou ik hierover op, geen zin om hierop in te gaan. Ik heb genoeg gezegd <3
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Films hebben als inkomstenbron ook nog de bioscoop. Er zijn genoeg mensen die naar de bioscoop gaan voor een film te zien. als je games download hebben de ontwikkelaars helemaal geen geld.

    Games kosten ook nog eens meer geld om te maken dan films.
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel een punt ja. Maar alsnog komt het op hetzelfde neer. Je betaalt niet voor iets waar wel betaald voor hoort te worden..
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarnaast is DVD/Blu ray verzamelen een stuk populairder dan games verzamelen...
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend als er mensen zijn met een omgebouwde xbox, als die een ban krijgen zijn ze toch de lul. Kunnen we het niet gewoon over MW 2 hebben :):
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Games maken kost tussen 3 en 6 miljoen. Daar gaan films wel wat overheen :9
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ligt aan de game, Killzone 2 ging over de 20 miljoen heen.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Daar gaan films ook nog steeds makkelijk overheen ;)
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik dacht dat films tussen de 10 en 20 miljoen zaten, maar ik kan het natuurlijk fout hebben;)
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha, hier moet ik ff op in haken. :p

    Ik! :)
    [​IMG]
    [​IMG]

    (er waren nog wat meer PM's in waar hij me bedreigde en dat ik in reallife niet zo zou doen dus werd ik ook ietsiepietsie minder vriendelijk)
    Mijn aanbod staat nog steeds indien je niet meer te bang ben om me te ontmoeten. _0/
    En andere media denk ik precies hetzelfde over dus je punt slaat weer nergens op.
    Ik ben niet heilig en dat zeg ik ook nooit maar ik kom toch heel dichtbij. :+

    Bovenstaand is natuurlijk niet 100% gegarandeerd en voorspelbaar maar wat redelijke voorspellingen en gedachten. Retorisch bedoeld dus reactie niet nodig. (maar ja was toch al klaar met reageren zei je)

    Moet je naar wikipedia gaan en naar bepaalde films, daar zie je dan vaak budgetten staan en waarschijnlijk behaalde winst.

    Wolverine

    Budget $150 million[1]

    Gross revenue $371,376,142[2]


    Maareh over MW2. :b:

    - Welke multiplayermodes zijn er nu allemaal?
    - Is er wat info over dat perksysteem (niet de perks zelf) Gewoon exp halen en dan 1 kiezen wanneer je ze unlocked?
    - Ben nu bezig met MW1 campaign, is die multiplayer nog leuk om te spelen als MW2 uit is (denken jullie) of ziet het er heel erg hetzelfde uit. Ik heb alleen nog maar filmpjes gezien (van beide).
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  15. Quasi

    Quasi Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom kom kinders, rustig aan. :) Ik kan in ieder geval niet wachten tot MW2 uitkomt, ondertussen ga ik wel wat andere goede shooters spelen zoals halo ODST en zo. :D
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt. Althans - wat ik uit eigen ervaring weet - gebeurt dit enkel @ grote updates. En nee, ik heb hem zelf NIET omgebouwd. Maar ken genoeg mensen die het wel hebben gedaan. Ze hebben maanden lang illegale games online gespeelt.

    Waar slaat dat nou op. Downloaden = blijft downloaden.
    En games meer dan films?! HAHAHAHA................

    Top 5 duurste films:
    01 Pirates of the Caribbean: At World's End 2007 $300m
    02 Spider-Man 3 2007 $258m
    03 Harry Potter and the Half-Blood Prince 2009 $250m
    04 Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest 2006 $225m
    04 The Chronicles of Narnia: Prince Caspian 2008 $225m

    Totale lijst zijn 31 films die NIET onder de 150 miljoen komen. Genoeg films die dus over de 100 heen gaan.
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0

    Oké, ik leg alles ff uit :p

    Je doet alsof ik je bedreigd heb, dat is dus niet zo voor de mensen die verkeerd gaan denken zo...

    Ik zei alleen dat durf je vast niet in real life zo allemaal te zeggen van kansloos dat je je 360 hebt omgebouwd blabla..

    maargoed, dat andere onderwerp::

    360 omgebouwd hebben betekent niet dat je geen originele games meer kunt afspelen ofzo :emo: Modern Warfare 2 koop ik dus origineel! (Al een pre-order bij Free Record Shop voor de Hardened Edition!)
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gasten ga is on-topic.
    Triest gedoe hier :emo:
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou me buiten deze discussie houden maar ik moet toch echt even reageren. Je bouwt je 360 om, maar je koopt toch wel een originele game?

    You just made my day :lol:
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup daarom...
    Ik wil er verder ook over ophouden, maar goed. Zijn er nog nieuwe filmpjes verschenen, informatie of dergelijk voor MW 2? :)

    @Alizor, ik heb GTA IV ook nog origineel, en die hou ik ook origineel. De games die het waard zijn koop ik ja. :) En al ge-preordert dusja. Geen zin om te cancellen. <3

    En ik wil niet banned worden, want ik ga MW 2 kapot veel online spelen :cool:
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina