Brütal Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 9 nov 2008.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    @demo ding,

    Natuurlijk is de demo het intro level en dat is best wel logisch aangezien de rest 1 grote sandbox is. Om een van een sandbox game een demo te maken is redelijk kut.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die van Saints Row was supervet! :D
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist niet dat die een demo had:eek:.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik wist niet dat spel MP heeft, maar snap sommige mensen nog steeds niet in dit topic.

    Mensen vragen hier waarom mensen kritiek hebben op de game en waarom games zoals COD MW 2 zo populair zijn.

    Ik geeft daar in een groot verhaal objectief antwoord op door te benoemen wat dergelijke games bieden zonder mijn eigen mening erin te stoppen en dan wordt m.u.v. Willems post er niet eens inhoudelijk op gereageerd en wordt je als je de replay value van dit spel niet inziet gelijk als hater afgestempeld die niet van metal houdt en worden er allerlei voorbeelden genoemd waarom het echt spel beter zou zijn als de demo.

    Grappige is dat mensen die de demo gespeeld hebben en het niets vinden hier worden afgezeken omdat ze het volledige spel niet gespeeld hebben en niet kunnen oordelen.

    Maar mensen die dit spel geweldig vinden hebben de volledige versie ook niet gespeeld dus kunnen dan ook niet oordelen vind ik.

    Xbox Freak snap ik helemaal niet.

    Hij vraagt om uitleg over waarom MP games zoals COD MW populair zegt en als hij dan antwoord krijgt krijg je zo'n reactie dat als je dit spel niet gaat kopen je muil maar moet houden.

    Vraag dan niet om uitleg als je het toch niet wil horen
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat zei ik helemaal niet ;)
    Als je niks zinnigs te melden hebt dan kun je maar beter niks meer zeggen. Dat zei ik ;)

    Wat boeit mij het nou of jullie het wel of niet kopen? 8)
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Een game afzeiken puur en alleen op een demo met verkeerde feiten kan nooit goed zijn.
     
  7. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit me volkomen bij Syke aan.

    En ach, misschien vind ik hem alsnog wel leuk. En zo niet dan zeg ik het gewoon, of moet ik je eerst om toestemming vragen Xbox Freak?
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dit bedoel ik, je stelde die vraag over cod mw, ik antwoord daar op en dit is de enige reply, je gaat er niet eens inhoudelijk op in.

    bovendien vond ik mijn post zeker wel zinnig. Jij misschien niet, maar ik geef tenminste objectieve argumenten en feiten
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    There we go,

    Ach wacht eerst de reviews nou maar af :)
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat was toch helemaal geen reply op dat bericht van jou 8) Dat was algemeen man....
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zover kan dat ook alleen met de demo (zelf spelen) en de filmpjes.
    En er wordt alleen maar gebashed om mensen die commentaar leveren, maar zelf denken die mensen erook niet aan om de juiste feiten te geven.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het grappige is dat veel mensen het spel niet eens afkraken.

    Ze zeggen alleen: Er komen zoveel toptitels uit dat deze iets minder prioriteit heeft vanwege de kortere duur i.v.m. met echte must haves.

    Batman AA is een geweldig spel. Ik vind het een topgame en heb me er erg mee vermaakt. Maar binnen 12 uur heb je het spel uitgespeeld inclusief alle raadsels.

    Dit maakt het geen slecht spel.

    Ik weet zeker dat een spel zoals Batman als hij in Oktober was uitgekomen ook minder populair zou zijn.

    Als Brutal Legend in de zomer was uitgekomen zouden meer mensen het halen
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar er is natuurlijk een verschil tussen afzeiken en een mening geven. ;)

    bv.


    Wat is hier nu bv mis mee? Geeft gewoon zijn mening dat ie er niet kapot van is, maar geeft ook aan dat ie beseft dat het maar een demo is.

    Ik heb nog niemand de game zien afzeiken...

    Edit: Wat BigSyke zegt.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook nergens gezegd dat ik daarmee iedereen bedoelde...

    Gezond verstand is tegenwoordig nog ver te zoeken. :+
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Okee je hebt helemaal gelijk :)

    Maar kan iemand me dan uitleggen waarom mensen de echte 'must-haves' (welke dat ook mogen zijn) prefereren boven games als Brutal Legend en Batman?

    Dat snap ik dus niet. En niet omdat ik die must-haves niks vind, maar ik snap niet wat mensen zo laat denken.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zekerheid; Call of Duty en Assasins Creed zijn nu heel grote namen, dan het volgende deel in de serie ook wel zo goed zijn. De media gaan er zo ook mee om. Daarnaast hebben die games erg mooie graphics en worden ze heel goed gepresenteerd; sfeervolle trailers, groot spektakel voor een brede doelgroep. De metal en rock in Brütal Legend en het gebruik van een acteur zal mensen afschrikken. Dat maakt het spel unieker, maar je hebt wel minder (potentiële) kopers.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen heeft een eigen smaak.
    Mensen vinden CoD:MW2 een must-have. Waarom? De vorige MW was een hit, ze vonden die leuk. Het verhaal was goed, en de MP ook. Daarom gaan ze ervan uit dat het volgende deel ook goed zal zijn.

    Maar aan de andere kant heb je ook dat sommige mensen juist FPS gewoon leuk vinden, en CoD:MW2 ze aanspreken wegens de MP, SP of wat dan ook. Het heeft allemaal te maken met smaak.

    Voor mij is Borderlands meer een must-have dan MW2. Waarom? Omdat Borderlands meer mijn ding is. Mijn voorkeur gaat uit naar de RPS, naar de soort wapens, characters, skills, omgeving, stijl, sfeer, gewoon het hele pakket.

    Je kan mensen niet jou voorkeur opleggen. Iedereen is anders, en iedereen vind ook een dat spel leuker dan die. Zo gaat het nou eenmaal:x.
     
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moest eens weten van hoeveel games ik heb genoten de afgelopen 25 jaar, zonder dat ze als must- have betiteld waren.

    Een must-have is nog altijd persoonlijk. Maar vaak zijn games die de 'titel' "must-have" dragen vaak games waar een enorm budget achter zit en die breed gedragen worden door een massa gamers. Het wil niet letterlijk zeggen dat je die games moet hebben! Zie het meer als een indicatie van: hey dus die game kán ik dus ook tof vinden. Tegenwoordig bestempelen mensen ook steeds vaker indiegames als must-have trouwens, dus misschien klopt het niet helemaal wat ik zeg, als de strekking maar een beetje duidelijk is van mijn verhaal :p
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt echt te vaak dit soort reacties. Wat dacht je er van eens op een normale manier te reageren?

    edit: laat maar.
    Batman is volgens mij door het halve forum gespeeld, en heeft ook heel vaak verkocht. Dus niemand prefereert de toppers boven Batman.

    Brutal Legend... Zal ook wel loslopen als de game goed blijkt te zijn (net zoals bij Batman kan mond - mond reclame veel helpen)

    EDIT: Alles wat ik voor de rest zei is al gezegd door de posts boven me. :+ Ik ben te traag.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar met nieuwtjes ben je weer het snelste.:):
     

Deel Deze Pagina