FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het is voor iedereen anders, het ligt er ook aan hoe je speelt en dan moet je een beetje zoeken naar een lekkere team. De beste hoeft niet meteen de beste voor jou te wezen, daarbij is de beste team maar een relatief begrip. Die +1 acceleratie meer bezorgt jou geen overwinning
     
  2. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    vandaag eens me 1e online game gewonnen tegen real was zelf liverpool 1e helft gelijk op met 1e goal van mij hij beantwoord binnen 2 min met de 1-1 en de 2e helft domineerde ik gewoon en maakte er 6-1 van:D hehe eindelijk eens. moet zeggen liverpool speelt bijzonder lekker
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2009
  3. luke33

    luke33 Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    1
    wie wilt er een pot tegen mij. gamertag is opperman33
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar. :)
     
  5. luke33

    luke33 Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is je gamertag? is dat orange?
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je zien, links van mijn post (WD Orange dus). ;)
     
  7. luke33

    luke33 Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    1
    damm 3/0 ingemaakt. gefeliciteerd|:-
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het is jammer dat Fifa 2010 niet meer zozeer om skill gaat. Het enige wat je nodig hebt is de skill om dan voor het doel van de tegenstander te komen. De rest is gewoon een lot uit de loterij. De ene keer gaat een lobje naast en de andere keer erin, de ene keer schiet je tegen de keeper of paal en de andere keer gaat hij er wel in. Helaas is het vaker het geval dat je mist dan dat je raakt waardoor het onterecht winnen velen malen vaker voorkomt dan bij Fifa 2009.
     
  9. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch realistisch?
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Wtf heb ik met realistisch te maken, ik speel een spel, als ik het realistisch wil ga ik zelf op het veld staan. Het is niet realistisch dat ik 10x voor de keeper kom te staan en er daarvan 1 ingaat.
     
  11. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je misschien de SNES opstarten, misschien is daar nog een leuk spelletje. FIFA staat voor realisme, het is goed dat ze dit hebben gedaan ander sheb je van die noobs die dit misbruiken zoals FIFA09.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij probeert FIFA nog altijd de werkelijkheid na te bootsen. Iedere spits mist..
    En als je er alles inschiet dan roept iedereen weer: 'wat simpel spel!!' 'wat arcade bla bla bla'!
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, vind het opzich best redelijk gedaan zo
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fuu, had 5 wedstrijden achter elkaar gewonnen ( 4 afgemaakt, 1 leavde dus moest nog een wedstrijd ). Laatste wedstrijd met 2-3 verloren, fuuuuu. Die vieze kut paal 4x, niet leuk meer. En dan scoort hij 2x nadat de bal tegen mijn speler aanvliegt en zo bij hem aankomt om hem in goal te schieten. Nouhou. :mad:
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nee, Fifa 2009 was goed. Het hoeft niet zoals bij Fifa 2009 dat alles er meteen in moet, maar dit gaat gewoon nergens over. En nu heb je noobs die onterecht winnen, dat vind ik persoonlijk erger dan iemand die scoort met RB. Wat ik zelf trouwens ook altijd deed, en goed ook.

    Ze hebben het overdreven, of je raakt de pal, of je schiet naast of je schiet op de keeper. En als je dat niet doet sta je 1 meter van de keeper af om de bal er hard in te schieten. De mooie doelpunten zijn nauwelijks nog voor elkaar te krijgen. En dat is een gemis, en voor mij een grote irritatie online.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je hebt 2 keer 6 minuten de tijd om te winnen. Tijd genoeg, ook al gaat niet iedere kans erin. Een noob die onterecht van jou wint, wat ben je zelf dan? Dat is voetbal. Vanmiddag zat ik een stuk van Fiorentina tegen Lazio te kijken. Fiorentina kreeg kans op kans, maar kreeg hem er maar niet in. Dus de wedstrijd eindigde in 0-0. Ja, Fiorentina verdiende het om te winnen. Maar voetbal is niet altijd eerlijk. En FIFA heeft het qua realisme goed voor elkaar. En je speelt toch voor je plezier? Ik probeer te winnen, maar maak er geen punt van als ik verlies. Maakt toch niet uit, als je maar een leuke pot hebt gespeeld. Met FIFA 10 heb je meer skills nodig dan bij 09, nu moet je echt goed zoeken naar een gaatje in andermans verdediging.
     
  17. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Is er eigenlijk al een FIFA 10 XBW club? Wil wel eens met mijn Virtual Pro online spelen maar kan steeds geen club spelen om bij mee te spelen. Als die er is zou ik er graag bij komen als het nog kan
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Weer aankopen met Ajax gedaan op me managermode :)
    Dit is nu me team:

    ----------------Stekelenburg-----------------
    ---------------------------------------------
    vd Wiel-----Gamberini----Vertongen-------Evra
    ----------------------------------------------
    ------------------N.De Jong-------------------
    -----De Zeeuw----------------Emanuelson-----
    -------------------Hamsik---------------------
    ----------------------------------------------
    ---------Suarez-------------Agbonlahor--------
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Evra bij Ajax? Nou, de Manager Mode is weer lekker realistisch. :+
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, idd :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina