Help jezelf met promotie voor je oude favo games plaats deze link in je sig: [ URL="http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134814"]Zin om weer eens wat oude games te spelen? Klik hier[/URL] je moet alleen het [ tegen URL aanzetten.
Het idee:
Binnenkort met flink wat lui (echt goede) oude games te spelen van (Xbox 1 vooral) zoals Ghost Recon 2 Summit Strike (die heb ik in iedergeval al besteld weer) Rainbow Six 3 Black Arrow, Ghost Recon 2.
Waarom:
Omdat er steeds meer games uitkomen waar niet meer een echte feeling bij zit, en omdat sommige van die oude games zeer goeie gameplay hebben. Plus het is gewoon leuk om weer een keer te spelen
Wanneer:
Nouja het kan altijd natuurlijk, in dit topic kun je een request plaatsen voor elke avond om een bepaald game te spelen. Maar een echte datum om te spelen kunnen we ook vaststellen 20 oktober lijkt mij wel wat
Are you in?
Ja ik wil graag eens wat oude games doen maar ik heb de game niet meer, waar kan ik hem ooit nog vinden?
Je kan via Marktplaats of Ebay of Play Asia kun je games kopen voor ongeveer 5 tot 6 euro.
Schrijf je nu dus in als je oude games wilt spelen:
Voor Ghost Recon 2:
Voor Ghost Recon 2: Summit Strike:
Voor Rainbow Six Black Arrow
Voor Splinter Cell Chaos Theory:
Voor Counter Strike
Voor Halo 2:
Project Gotham Racing 2
Laatst bewerkt: 4 okt 2009