Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Eternal Sonata: PS3 versie heeft iets betere graphics en nieuwe characters
    Tales of Vesperia: PS3 versie heeft volledige audio daar in de 360 versie sommige dingen alleen tekst waren. Geen idee of die game verder extra's heeft.
    Star Ocean: Nog niets over bekend, maar de game zal waarschijnlijk beschikken over zowel Engels als Japanse stemmen en misschien ook wat nieuwe content.

Microsoft kan de games anders wel marketen als een 360 exclusives en tegen dat de PS3 versie aangekondigd wordt en uit is vind je de 360 versie altijd wel iets goedkoper.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb liever een spel nu, zonder die paar extra's en vaak al een tientje goedkoper dan dat ik een jaar (!!) moet wachten :)

3. LB06

LB06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tales_of_Vesperia#Additional_Content

Over Eternal Sonata: betere graphics maar wel een brakke framerate. Hoe lame is dat, laat de graphics dan hetzelfde zodat de framerate wel fatsoenlijk is. Geez... |:- En hij is overal uitverkocht of asociaal duur, terwijl je hem voor de X360 voor ~€15 kunt krijgen.

Verder is het interessant om te weten wat de reden is van die timed X360 exclusives. Wist ik niet, ik was nog steeds aan het hopen op een DLC voor ToV :mad:

Sorry moest m'n frustraties even kwijt :)

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    WTF dit kan niet waar zijn :eek:

bron Joystiq :eek: ... 1 april grap denk ik

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou wat wezen zeg,.. zou wel de ultieme zet zijn omdat je met het EA sports merk natuurlijk een enorm verkoopkanon in huis hebt. Ik weet niet hoe lang EA de Madden en FIFA licenties nog heeft maar als die exclusief op 1 platform uit gaan komen kan de concurrentie wel inpakken :eek:

Maar het zou inderdaad te bizar zijn, kan het me bijna niet voorstellen

6. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Denk toch dat EA dat niet gaat doen aangezien zij op elk platform spellen uitgeven. Als zij onder Microsoft terecht komen gaat dat grapje niet door en lopen ze dus heel veel inkomsten mis. Of bekijk ik het nou verkeerd?

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat niet alleen, maar EA is een gigantisch bedrijf. Dat wordt niet zomaar overgenomen.

Ik zie het ook niet gebeuren, zou ook niet goed zijn voor de gameindustrie.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat zal zo snel niet gebeuren, dan is MS binnen en kan de concurrentie wel inpakken, daarnaast is EA inderdaad een gigantisch bedrijf wat niet 1,2,3 wordt overgenomen. Als het zover komt dan zal er vast wel worden ingegrepen door de andere partijen i.v.m. oneerlijke concurrentie. Als "gamer" hoef je hier in ieder geval niet blij mee te zijn.

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    En de ontwikkelingskosten zijn ook te hoog om het op alleen één platform uit te laten komen. Mensen met een Ps3 stappen dan van Fifa op Pes over, van NBA Live op NBA 2KXX en zo kan je wel doorgaan. Alleen voor Madden is het een probleem, want EA bezit daar alle rechten van.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En EA draait volgens mij sowieso grote verliezen, dus zou totaal niet interessant zijn voor Microsoft.

11. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de laatste tijd maar rustig hier... Vroeger werden hier nog wel eens verkoop aantallen gepost, waar kan ik die vinden?

12. LB06

LB06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.vgchartz.com/

De PS3 is bezig om de achterstand te verkleinen :)

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hoeveel van de 53,63 Miljoen Wii's liggen onder een dik laag stof ;)

14. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die van mij is iig er eentje van:9

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wii is leuk met vrienden, verder is het niks speciaals behalve met hele goede Titels. Zoals Legend of Zelda Twilight Princess, of Super Smash bros Brawlee ( toch ?)

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De mijne staat heel zielig achter de lcd in de woonkamer.

Dacht ik zet hem beneden neer dan zal ik er wel vaker mee gamen.
    Heb de Wii staat nu al >2 maanden beneden en ik heb hem nog steeds niet aangesloten 8)

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Is dat een kruising van Melee en Brawl? :+
    Gamecube: Super Smash Bros Melee
    Wii: Super Smash Bros Brawl

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd een kruising :emo:

19. LB06

LB06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er ooit eentje gekocht, maar die heb ik denk ik maar een jaar of minder gehad. In het begin is het leuk: het is vernieuwend, de besturing werkt goed (voor Wii Exclusives) en het leuk om te multiplayeren.

Maar er kwamen m.i. veel te weinig leuke titels uit op de Wii. Wii sports was het meestgespeelde spel op de Wii en dat was meer een tech demo... Heb Rayman Raving Rabbids, Mario & Sonic op de Olymp. Spelen en Mario Kart geprobeerd, maar dat blijft toch ook niet lang leuk, terwijl ik vroeger toch echt wel fan was van Mario Kart. GH is er natuurlijk ook nog, maar die hapert op de Wii :confused:

De enige titels die me wel konden bekoren waren Smash Brothers en Zelda natuurlijk.

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat mag onderhand tijd worden... Ik zie het overigens niet gebeuren dat de PS3 de 360 deze generatie nog inhaalt.... Voordat dat zo ver is zie ik gebeuren dat de opvolger van de 360 al een tijdje op de markt is... (2011 of 2012 zelfs)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina