Voeg even Ralluf toe in je vriendenlijst. Maak een virtueel pro en dan inviten we je wel in een party en leggen we het daar wel even uit. Het is niet moeilijk :b:
Jongens, ik wil graag meedoen. Maar ik ben waarschijnlijk net zoals heel veel andere spelers echt een voorhoede man. Dus mijn positie is echt rechts/links of midden voor. Hou er namelijk van om tegen buitenspel aan te spelen (in het echt en ook virtueel merk ik ) Dus als jullie nog plaats hebben, me gamertag is WiXX
Ik ben er nu nog! . Maar denk niet dat er nog iemand is. Had een verjaardag vandaag . Morgen avond ben ik er zowiezo!
Was best vet dat potje waar ik ook aan mee deed. Jammer dat ik niet langer kon spelen want m'n vriendin vond het leuk niet meer
Écht he Overigens wel allemaal tot de conclusie gekomen dat we niet meer met 7 man of meer moeten spelen in een team. Toen we ons gingen opsplitsen naar 3 mensen per team, wonnen we weer alles. @ Scorp: Goed gespeeld. Blijf je er ook bij?
wat een rukavond zeg, tering. Wel de potjes gewonnen en assists geleverd maar élke kans gemist. Werd helemaal gek, ben ook zwaar chaggie hierdoor Echt alle kansen 1 op 1 tegen de keeper aan, hoe weet ik niet maar het lukte gewoon niet. Met en zonder rb, kansloos was het. Hopelijk morgen weer gewoon zoals het hoort, denk trouwens ook dat ik me ga concentreren op de Centrale Middenvelder positie, vond ik wel fijn spelen.
Ik heb me helemaal kapot gelachen vanavond met onze super spits Wij hebben overigens als team B toch ook 4x gewonnen en 1x verloren \o/
Ik sta 7e van Nederland en nog zit ik in het B-team, om even aan te geven hoe hoog het niveau bij ons is \o/ Nahhh echt zo grappig net, Mitsie en ik krijgen kansen en scoren ze en Dyonko mistte 4 wedstrijden lang de grootste kansen