FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probeer ik dus allemaal :p Orange is gewoon te goed denk ik:thumbs:
     
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel met de d-pad dus dan duw ik gewoon naar boven in met de d-pad en knallen met B. Standaard PES besturing die Fifa sinds 09 zo 1 op 1 heeft gekopieerd.

    Die vrije trappen zijn echt te simpel in Fifa trouwens, ik denk dat ik er 1 op de 2 in schiet. 0.5 van de 2 gaat op de lat/paal.
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    nevermind
     
  4. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen wat de nieuwe leagues / teams zijn in vergelijking met fifa 09? Ik weet dat Nederland er nu in zit..maar voor de rest?
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Verder niks verandert volgens mij!
     
  6. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welke buttons kan je als je iets hebt ingedrukt cancellen ?

    Want soms druk ik prongeluk op schieten ofso terwijl ik het niet wil maar weet niet hoe je het kan cancellen. Bij pes moest je 3 knoppen tegelijk doen, maar hoe moet dat bij fifa?
    Ik bedoel geen schijnshot btw
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Kan niet, als je een knop in hebt gedrukt ben je de lul, je kan hoogstens proberen op een andere knop te drukken in de hoop dat het niet gebeurt maar er is geen knoppen combinatie voor
     
  8. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel ;) LT+RT is de supercancel.
     
  9. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    LT + RT volgens mij
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Speel Fifa vanaf 2005 online en nooit geweten :lol:
     
  11. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je makkelijk tegen een vriend spelen voor het klassement ja. Als ik een vriend uitnodig voor een wedstrijd voor het klassement komt er een andere speler in.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo dus.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel altijd 1 wedstrijd voor ik naar me werk ga. Dat is meestal tussen 6:30 en 7 uur. En dan word ik er altijd uitgegooid door de servers van EA. En s'avonds heb ik nergens last van. Heel raar.
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Legendary blijft pittig.. zelfs met de spelers die ik bij Ajax heb gekocht.
    In de competitie heb ik gelijkgespeeld tegen PSV, AZ en Roda en gewonnen van Heerenveen, Ado en Utrecht.
    In de Champions League moet ik tegen AC Milan, Fenerbahce en Club Brugge en heb ik de eerste wedstrijd thuis van Milan verloren door een mazzelgoal van Huntelaar..
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Haha, net weer ff wat potjes online gedaan en het zat me niet tegen. Moet ook zeggen dat het me niet helemaal meezat ook, ik had zelfs 3x de paal geraakt binnen 5 minuten tijd 8)

    Er zit wel al een gat tussen mij en de nummer 10 dus die top 10 is nog wel een weekje veilig :)
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Online Clubs is ZO vet om te doen, vooral als ALLES eenmaal lukt. Je eigen PRO van posities laten wisselen is echt super. Vraag me eigen af of je na een X aantal wedstrijden gewoon met de "basis-spelers" van je gekozen elftal mag / gaat spelen.

    Gisteren met clubs ongeveer 7 wedstrijden gespeeld. 5 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren ( 1-3 :mad:, fouten fouten fouten! ) maar het is zo vet.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    3-1 van Club Brugge gewonnen :D 3x Agbonlahor :cool:
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Het nepschot, als ik één op één op de keeper afloop, lukt me maar niet.
    Als ik bijvoorbeeld van links naar recht speel, moet ik dan ook de linker joystick gebruiken voor een nepschot, dit wordt wel in de handleiding weergegeven. En welke kant moet ik de joystick dan heen duwen?
     
  19. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Dat ze op footballworld.com maar snel die servers weer online gooien zodat ik hopellijk wel een gameface kan maken. Ze zijn namelijk bezig om die beta versie om een gameface te maken te verbeteren omdat hier nogal veel error's in voor komen net zoals ik dat heb gehad en dat is best :mad:
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek nog twee deelnemers voor het FIFA10 ****toernooi, aangezien er 2 niet kunnen spelen. Meld je, als je zin hebt en kan spelen, ff aan in het Xbox Live gedeelte :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina