Fifa 10: Clubs

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ralluff, 25 sep 2009.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Behoorlijk hoog inderdaad 8)
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    :cool:

    Dyonko trekt het gemiddelde naar beneden 8)
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    het was drama, maar ik had ook serieus het gevoel dat ik er niks aan kon doen. Wat kan ik meer doen dan in de hoek mikken en niet te hard drukken (ook niet te zacht). Alsnog ging álles tegen de keeper aan, wat een frustraties zeg tering.. echt ongekend.
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    We hebben het al besproken :lol::lol:

    _O_
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zei toch centrale middenvelder


    :mad:
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    hahaha, als het maar minimaal 50 meter van het doel vandaan is :lol:
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    centraal=midden=middenlijn=50meter:+
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Maar verdedigend is dat wel kut, we leggen jou gewoon een schiet verbod op. Jij speelt in allen tijden in dienst van de andere twee spitsen :+

    Neeee, maar ik heb me echt helemaal kapot gelachen moeten we vaker doen
     
  9. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu net gestopt zeker? Ik kan nu nog wel een potje :).
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    We waren gestopt ja. ;)
    Na wat overleg vind ik dat we beter kunnen spelen met een team met maximaal 5 personen. Dit voorkomt problemen dat mensen niet op hun positie blijven, mannen vrij laten lopen en niet komen terug verdedigen. Gisteren met 8 man was gewoon chaos. De wedstrijden daarna met mij, Ralluf en Robbin, (RW/Any/Spits) ging lekker, goed gespeeld en vooral ook georganiseerd!
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als LW ga ik niet mee verdedigen, nu heb ik 1 keer rechtsback gestaan als spits zijne en dat werkt niet echt lekker als je ook nog eens 1.50 groot bent en de lichamelijke kracht hebt van een natte krant.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Meer trainen. :p
    Heb zelf ook een kleine speler maar die wordt nu fysiek ook een stuk sterker. Meeverdedigen hoef je ook niet echt, al kun je soms wel naar de middenlijn lopen om daar de bal te onderscheppen. Voor de rest gewoon lekker breed houden en combinaties maken, juist het middenveld moet de verdediging ondersteunen.
     
  13. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ging zeker lekker. Ik zie nu ook dat mijn mannetje na gisteravond ineens 76 is tijdens de wedstrijd:eek:
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar dat is toch saai. Jij bent 1 poppetje en de ander bestuurd er 7. Met ze 8en kan wel maar dan moet iedereen zich wel aan de afspraken houden!
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het kán wel, maar dat gaat moeilijk als je een groep van schreeuwende enthousiaste spelers hebt haha.
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nog even over zaterdag:
    Volgens mij gaf ik beide assists voor die prachtige goals. + Ben gewoon een dienende spits. ;)

    Inderdaad jammer dat bij quitwedstrijden je goals niet meetellen. Anders had ik nu al op 10 gezeten ipv 4. :{

    Over gisteren:
    Hmmm ik was er alleen de eerste wedstrijd bij, waarbij we volgens mij door de rode kaart opeens kansloos ten onder gingen, maar daarna ging het niet beter? Hoe staan we er nu voor? Qua winst en verlies etc?

    Overigens wil ik graag vragen of ik een nieuwe positie mag: wil op het middenveld spelen. Sta nu meestal in de spits (bij afwezigheid van Robbin:+ ) Dat wil ik best blijven doen als jullie daar nog steeds tevreden over zijn?
    Anders wil ik graag naar het middenveld (als CM of CAM).

    Zou dit dan ook in de startpost aangepast kunnen worden? :+
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Sorry dubbelpost.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    CAM voor jou lijkt me een goeie positie, maar we spelen 4-3-3 he, geloof met 3 centrale middenvelders. Tenzij wij de formatie veranderen naar meer 4-2-1-3. Dus de CAM iets meer naar voren. Moet dan wel aangepast worden door de captain in de formatie. Vind je ook een goede speler!

    Gisteren hadden we in twee match rooms gespeeld, dat ging een stuk beter dan met zoveel mensen. Stel dan ook voor om bijvoorbeeld met jou, Ralluf en robbin te spelen. :) Of Ralluf moet zich over groep twee ontfermen als captain, dan doe ik wel groep 1.

    Wel wil ik nog een keer met 10 man spelen, voor de achievement. ;)
     
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb 14 club wedstrijden gedaan en daaruit 14x gescoord met 7 assists, dus slecht is het niet. En daarbij heb ik ook niet altijd voorin gestaan, ook middenveld en zelfs achterin :+

    En Daz, trainen kan niet op kracht enzo. Dat gaat allemaal met het spelen van wedstrijden, dat doe ik dan wel bij clubs want ik vind offline té saai voor woorden. Daarbij moet ik ook zorgen dat ik in die top 10 van Nederland blijf natuurlijk 8)

    Je kan trouwens beter niemand middenveld laten doen. De computer sluit dan bij de verdediging en is het zo makkelijker te verdedigen. Als een echt persoon als middenveld speelt dan gebeurt dat niet en kom je defensief te kort.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2009
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, ik gebruik af-en-toe ook mijn speler in Management mode bij Ajax, gaat wel lekker zo naast Suarez en Sulejmani, haha. :D
     

Deel Deze Pagina