Brütal Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 9 nov 2008.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat bedoel ik dus met mensen die alles direct te serieus nemen...
    Het is een uitspraak... Dan bedoel ik jou dus niet. De uitspraak is niet de meeste jeugd van tegenwoordig. :p
    Wel een beetje tussen de lijnen door lezen.
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je laat ook niet zien dat je niet serieus bent. Je kan wel zeggen dat ik goed tussen de lijnen moet door lezen, maar het gaat moeilijk als jij ook onduidelijk bent. En tuurlijk ben ik serieus, zo ben ik nou éénmaal. Ik ga echt niet door het leven met een blij gezicht. Stel je voor dat ik één keer wel serieus verbaal word aangevallen, dan sta ik daar met een lach op me gezicht 'Haha, dat is echt grappig man' te zeggen.

    Je mag wel eens ophouden met je serieuze gedoe, als jij zo onduidelijk telkens bent. Je schuift alles mijn schoenen in, maar jij denkt zelf ook niet even na dat jij duidelijker kon zijn. Maar waarom zou jij iets aantrekken van de jeugd van tegenwoordig? Wij zijn alleen maar de nieuwe generatie die ''jou generatie' gaan vervangen...Als we alles zo gaan bekijken, is er ook geen sociale cohesie, he.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen rustig.....krijg het idee alsof ik in de tweede kamer zit in plaats van een game met Jack Black de komiek der rock sterren 8)

    15 oktober geldt dat dan ook voor nederland? Bedoel dan is hij er over 10 dagen al!!! \o/
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hoop dat Gamemania nog een actie met deze titel gaat doen, 3 games inleveren en dan BL gratis.
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerder 3 titels en 30/40 euro betalen.
    Niet dat ik denk dat ze die actie voor deze game doen.
     
  6. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Wow, kijk je een dag niet op deze pagina, zijn er opeens 3 nieuwe pagina's bij...ik heb het nog niet echt gelezen, maar is deze game al uit ofzo, of is de eerste review al online?? Ik heb zo'n zin in deze game!! :thumbs:
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dan zou ik em wel uit de UK halen voor 40 euro. Maar wacht het wel af, tis een activision game en die games zijn altijd $$$ ook als je importeert zijn ze duurder. Wacht wel een leuke aanbieding af van Zavvi of Thehut, moet eerst toch nog Oblivion afmaken :+ geen haast dus.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Lees eens een keer goed, voordat je weer onjuiste dingen begint te roepen.

    Ja, ik weet het. Over dat soort posts lees ik gewoon heen, neem ze in ieder geval niet serieus. Dat is nu eenmaal zo als je 10 jaar ouder bent dan de meeste hier. Het is moeilijk om met pubers (de meeste dan, niet generaliserend bedoelt) een normale discussie te voeren. Ik doe mijn zegje en probeer me voor de rest afzijdig te houden. In ieder geval tot de discussie weer een normaal niveau heeft bereikt.
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Jep! :D

    Inderdaad, de stemming moet er weer opnieuw in!
     
  10. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie boven :cool:
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee, het is een GameStop exclusive!
     
  12. James Pond

    James Pond Guest


    Jonge maak je niet druk man

    :cool:

    Ik snap je wel hoor ;).

    Hoe komen mensen ineens bij de 15e? Dat zou echt relaxt zijn want dan heb ik een vrije dag :D.
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoezo ineens? :9

    Hij komt officieel de 16e, maar dan kun je hem zeker weten ook al de 15e kopen :)
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Lag het nou aan mij of kon je gewoon niet dood in de demo?

    Ieder geval, ik heb de demo ook maar even geprobeerd.
    Het heeft nog niet echt een indruk op me achter gelaten, de actie was wat te simpel en het metal sausje te dik voor mijn smaak.

    Maar het gebeurt me vaker dat demo's tegenvallen en de volle game helemaal geweldig is, dus ik hou deze game nog wel even in de gaten.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is een EA game ;) niet activision.
     
  16. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Indrukken tot nu voor zover ik kan inschatten:
    + Goede sfeer!, Leuk stijltje, Orgineel, Goede besturing
    - Multiplayer (lijkt me een beetje als de laatste lord of the rings), replayvalue?

    Nu nog hopen op een goed uitgewerkte combolijst net zoals God of War of Conan, dan komt het wel goed met deze game! Het guitar hero gedeelte is ook wel grappig gedaan, hier kunnen ze in de game nog leuke dingen mee gaan doen. Ik ben benieuwd!
     
  17. James Pond

    James Pond Guest

    Pfew dacht al.. 1 Activision game per jaar is genoeg ( MW2 ) om full price te kopen :p.

    Nog steeds geen CoD4 binnen ;(
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    De demo eindelijk kunnen spelen (even met de US account opgehaald, heb geen gold) :cool: Brute shit, keek al heel lang uit naar de game en de demo laat mij zien dat de game nog beter gaat worden dan ik verwacht had. Volgende week meteen ophalen, ook al koop ik nooit in NL full price games. Dit wordt de enigste uitzondering met Mass Effect 2 volgend jaar :cool:
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dit is ook mijn enige full price game :)
    De rest heb ik allemaal geimporteerd :)

    Maar goed te horen dat ie nog meer bevalt dan verwacht :)

    Ik vind het eigenlijk wel knap van mezelf dat ik nog geen minuut aan gameplay heb gezien, en ook de demo heb kunnen weerstaan :+
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja wacht nog maar even een week... dammed nu wil ik de hele game spelen! :D
     

Deel Deze Pagina