Need for Speed: Shift [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

1. El Exotico

El Exotico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na flink wat lees en zoekwerk toch wel erg benieuwd naar Shift;

- zijn de control-issues volledig te verhelpen door eerder geposte work-around? Geldt dit ook voor het MS Wireless Racing Wheel?
    - zijn er dit keer geen frame-drops/rate issues zoal bij ongeveer iedere NFS?
    - hoe verhouden de graphics zich tot de PC versie, veel jaggies bij 360? Misschien een photo mode shot?

Hopelijk kan iemand wat duidelijkheid scheppen, want er circuleert nogal wat tegenstrijdige info

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Het MS-Wheel werkt absoluut niet goed met de 'goede' instellingen van de controller. Ik heb zelf nog geen werkende instellingen gevonden, maar kan me prima redden met de standaard instellingen.

Tot nu toe heb ik alleen in Tier 4, op enkele stukken, alleen met veel verkeer, framedrops meegemaakt. Ik heb gelezen dat anderen hetzelfde hebben. Laten we zeggen dat het 95% van de tijd soepel loopt :)

Geen idee over de pc versie.

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Wat is jouw xbox-live gamertag? MaxxRaptor ?? Kan je dan toevoegen aan friendslist, kunnen wij laptimes in events vergelijken en elkaars tijden aanvallen/attacken.
    Ik heb net wat hotlaps op AntraXxX veroverd in Tier 3 en 4. He he he, lol.

Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik rijd met de controller en basis settings gewoon prima. Heb die instellingen nog nooit geprobeerd eigenlijk. Misschien maar 's een keer doen, kijken hoeveel het nu daadwerkelijk scheelt.

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De gamertag van me heb ik hier weer staan, had ik er even af gehaald omdat ik niet veel live speelde. Maar lijkt me zeker cool om te doen, ben nu bezig op Road America ook met die Chevrolet Camaro dat nieuwe Model als ik me niet vergis ook standaard. Ook Nordschleife komt aan bod, gewoon wel 1 lap en het gehele circuit rond.

Even over de besturing, heb die van 'Strapping Young lad' gehanteerd en werkt supergoed. Wat ik ook heb gemerkt is dat met de assists uit van de hulpmiddelen beter werkt, maar dat kan persoonlijk zijn natuurlijk. ;)

Edit

Maar zelfs dat oval racen is echt tof om te doen, dat is in de meeste games oersaai lol.

Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  6. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben even gestopt met online/live racen om de TIERS te kunnen halen in career. Ben bijna bij Tier 5.

Op Live is clean racen haast niet te doen vanwege gebeuk door eikels.
    Ik zal een friends request maken. Mochten wij allebij op Live zitten dan is een race op Live altijd een mogelijkheid. Ik heb een een cleane race style.

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik ook, als ik je zou raken in een race dan is dat echt alleen per ongeluk. Weet dat het wat lullig gezegd is, maar dat is een reden waarom ik toen bij Forza gestopt was met online, maar kon ook zijn dat ik constant de verkeerde gamers trof haha.

Heb trouwens net even die BMW vs Audi duel gedaan, maar wat is dat pittig! Nog steeds niet gehaald, maar wel echt erg gaaf zo die evenementen. :thumbs:

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :mad:
    Maar ik heb eigenlijk nooit echt op die laptimes gelet, meestal ging ik toch wel wat dingen voor die Badges doen zoals beuken enzovoorts.

@ MaxxRaptor,
    het is inderdaad wel leuk om een vaste baan/auto te kiezen en dan kijken wie er de beste tijden kan rijden. :thumbs: Ik zal hoogstwaarschijnlijk woensdag ff die London Riviera racen in een M3 E92.

9. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij tier 4 bij works races of iets? alleen welke wagen moet je daar voor nemen? er staat elke keer dat ik niet de goeie wagen ervoor heb.

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Een works auto moet ten eerste de 'works' optie hebben en daarnaast moet je ALLE upgrades kopen en dan kun je uiteindelijk een works upgrade kopen voor 250.000 en dan word je auto een lompe race uitvoering.

Als je niet veel geld hebt, verspil het er dan niet aan en doe gewoon races die je wel kunt doen. :thumbs:

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond eventjes demo geprobeerd. De auto's glijden enorm. Speelde eerst met hulpmiddelen uit, maar dat rijdt ook niet bepaald lekker, evenmin met hulpmiddelen aan.
    Ben niet zo te spreken over de game. Hou niet zo van het 'overdreven' spektakel gerichte racen (net als in Grid). Dan liever een goede sim, of gewoon een eenvoudige arcaderacer zoals de oude Need for Speed games.

12. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok}:] nou geld is geen probleem heb 6 miljoen haha

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik vind dat soort dingen altijd erg leuk om te doen, dat deed ik voorheen ook altijd in Forza en PGR4 op de Nurburgring voornamenlijk. ;) Had laatst een Nissan helemaal getuned in de eerste stages, maar dat ging me toen al veel te hard!! Dat moet wat zijn als je dat bij een Lambo gaat doen, maar wel vet dat het zo kan mijn complimenten aan de makers. :)

Er zijn me zoveel positieve punten opgevallen gedurend ik het speel, alleen die bugs verpesten het dan een beetje. Een deel 2 mag volgend jaar wel van mij hoor, laat u maar komen EA haha.

14. Jctenberge

Jctenberge XbOxFtW

Leuk Bevonden:
    0
    Oefff,,,,

Btje makkelijk uit te spelen is wel ajmemr xd

15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Bedoel je time attack London River in Tier 2
    En mag je de M3 E92 upgrades installeren voor de time attack?

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Als je de wagen wilt upgraden mag dat zeker, doe wat jij wilt en je kunt gerust ook een andere wagen pakken en of track en dan probeer ik dat met die. Maar zet wel precies erbij wat je hebt geupgrade, en eventueel afstellingen etc. ;)

Weet niet of dat eigenlijk zo mag in deze topic, anders moeten we even een aparte maken net zoals dat van Forza 3 met dat rondetijden gebeuren.

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ach dat kan allemaal best in dit topic lijkt me, zo heel veel word hier nou ook weer niet gereageerd en een apart topic voor de rondetijden is een overkill imo. :)

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Daar heb je een punt, wel leuk dat er nu een Need for speed topic is dat eindelijk eens wat meer actief is maar straks met Forza zal dat ook wel weer langzaam minderen. Naja, laten we er maar van genieten voor zolang het duurt. :emo:

19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Jammer dat het spel onderschat wordt, en dat potentiele gamers zijn afgeschrikt door de berichten over de bugs.
    Neem je de bugs voor lief en kom je verder in de game dan is het een van de beste race-games.
    In het begin was ik ook teleurgesteld maar dat sloeg gauw al om in verslaving.
    Brullende Shift sound van de Maserati MC12 of Nissan GTR op rechte stuk Spa of de geluiden in de tunnels met surroundset op volumestand "burenruzie" , AWESOME!!
    Hopelijk dat er wat patches en add-ons komen.
    Ik probeer de hotlap aanvallen in de events van Ic3D af te slaan , lol:+:+
    Als ik alle tracks en events een beetje onder de knie heb ga ik een auto serieus painten met de beperkte opties in Shift.

Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De NFS serie zal altijd wel een beetje de verstotenen blijven, ten opzicht van de grote namen hoe goed NFS zich ook zal vorderen. Als je alle delen ervan naast elkaar zit dan zijn ze kwaliteitief altijd erg goed gemaakt (Undercover dan wel buggie) en gepresenteerd maar miste vernieuwing, waar ik Pro street de minste vond. Het spel was best tof om te spelen, maat die besturing was gewoon echt zeer matig en slordige menu.

Maar toch heb ik altijd geloofd dat het weer goed zou komen met de NFS serie, het is alleen dat ze net iets te lang zijn doorgegaan op dat Urban gehalte. Maar Shift heeft NFS weer uit de slop getrokken, en dit kan alleen nog maar beter worden en ik hoop dat EA nu wel weer deze trent aanhouden zal. :)

Gisteren nog even gedrift, best leuk om te doen eigenlijk en ik vond ook dat beter dan in Pro street gedaan!

Deel Deze Pagina