Ja, op die manier word hij wel beter ja. Qua bal skills heb ik wel al wat ik zit geloof ik op 80 afrondingen, alleen fysiek komt hij nog te kort word vaak van de bal gezet. En offline spelen is niet echt iets voor mij xD
Thanks Vind dat ons combinatiespel over het algemeen heel goed verzorgd is. Aanvallen lopen heel soepel en met Ralluf achterin weten we dat we weinig goals incasseren. Ik denk dat ik met mijn speler een goed aanspeelpunt ben om van daaruit het spel wat te verdelen. Speler is fysiek erg sterk (fysiek staat al op 81). Daarnaast is mijn balvaardigheid al gestegen naar 85! Vergelijk het maar met de rol van de Zeeuw bij Ajax. Merk ook dat ik gewoon beter ben in assists geven en aanvallen opzetten (steekballetjes enzo) dan zelf afronden. Bovendien is Robbin daar veruit het beste in. We moeten idd nog een keer met 10 man spelen voor de achievement, maar verder lijkt het me beter om ons te verdelen over 2 gamerooms.
Mijn speler heeft een erg krachtig schot, gisteren met de laatste pot ook twee hard geschoten doelpunten gemaakt. Kan ook goed voorgeven alleen is de handelings snelheid soms iets te traag bij mij.
Ik zal zo even de startpost gaan veranderen. Dan haal ik de opstelling weg, en zet ik alleen de namen van de mensen in het team, erin. Als we met teams van 3 tot 4 man gaan spelen is het toch makkelijk om onderling afspraken te maken over de posities. Ga overigens geen vaste teams maken. We kijken wel gewoon iedere avond wie er komt. En dan beslissen we in de dressing room wel, wie naar welke match room gaat.
Wat je wel zou kunnen doen is de voorkeurspositie van mensen erbij zetten? Ik ben er vanavond niet bij btw, maar dinsdag en donderdagavond kan ik wel.
vanavond bij vriendin dus wordt het niet, morgen kom ik wel. CM wil ik alsnog wel zijn (zal ook verdedigen natuurlijk)
Natuurlijk. Ik ben er zelf pas om 21:00u bij. Maar van mij mogen jullie ook al eerder beginnen! Zal tussen 20:00 en 21:00 worden voor de meeste denk ik!
Prima dan ben ik wel thuis en beschikbaar. Huiswerk voor morgen is al af en vanavond ook geen vriendin over de vloer. Dus zal ook wat meer praten nu Had vorige keer m'n mic grootste deel van de wedstrijd uitstaan omdat ik met haar aan het praten was.
trouwens is het nou zo dat als je een heel goed bent in be a pro met je eigen poppetje dat je dan bij clubs ook net zo goed bent?
Jep, als je je poppetje in bijvoorbeeld Coach of Be a pro traint neemt hij die stats automatisch over.