FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met een 5 sterren team is het wel makkelijker scoren, omdat de spitsen dan gewoon dodelijk zijn. Maar het hangt natuurlijk af van het niveau van je tegenstander. Heb ook al een paar potjes gehad dat het echt maar om 1 doelpunt ging, dus dan won ik maar met 1-0. Je moet niet teveel jagen, want dan laat je ruimte in je verdediging. Maar als je goed georganiseerd blijft voetballen (en je tegenstander ook), dan vind ik het best moeilijk scoren. Maar met teams zoals Inter is het gewoon denk makkelijker, omdat ze ook fysiek zo sterk zijn.
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Van de week 0-0 gespeeld dus het kan wel. Vaak als ik 2 scoor heb ik gewonnen. Maar het nooit een zekerheidje!
     
  3. warbladex

    warbladex Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    1
    wie kan mij helpen??
    ik wou online gaan met fifa 10 en er komt te staan je moet ouderlijk toestemming hebben
    dus ik email invullen
    kom je bij ea en dan stap 4 van de 5 vul de credit card nummer in
    maar wij hebben thuis geen creditcard wie weet wat je dan moet doen??
    a.u.b. help anders kan ik niet meer online game bij EA spellen
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Wat ik heb zijn 'momentums', dan ben ik aanvallend sterker en dan op een gegeven moment neemt me tegenstander het van me over. En mijn mooiste potje heb ik nog niet gehad

    Naja, misschien de 6-0 Feyenoord-Az tegen de nummer 2 van Nederland \o/

    @Cyrax, in het begin heb je grote verschillen. Maar als je op een hogere level komt dan moet je steeds tegen mensen van je eigen rank en dan zijn de uitslagen meestal wat minder groot.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2009
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [yt]umbGCZObRv8[/yt]

    Die moet ik voor clubs vrijspelen :lol:
    Vooral die @ 1.25
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    jaaaa die eerste zag ik gister ook bij clubs, lagen dubbel, die wil ik ook. Hoe unlock je die? En is dat alleen voor clubs?
     
  7. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien mijn Xbox LIVE afgelopen is heb ik Manager Mode maar een kans gegeven, het is leuker dan ik dacht. Ik ben begonnen met VVV-Venlo, ik speel op World Class en heb meteen goede talentjes binnengehaald.
    Erhan Senturk: Turkse spits van Diyarbakirspor, 61, 20 jaar.
    Mateus: Transfervrije Braziliaanse verdedigende middenvelder, 21 jaar, meteen een 9 gehaald.
    Vinicius: Transfervrije Braziliaanse verdediger, hij doet het ook goed.

    Verder nog een Turkse keeper van 17 jaar en een Engelse verdediger van 17 jaar voor de toekomst.

    In de competitie gaat het uitstekend:
    Groningen 0-1 verloren
    Willem II 1-0 gewonnen
    Vitesse 2-0 gewonnen
    Roda JC 2-1 gewonnen
    Ajax 1-1 gespeeld

    Helden van mijn zijn Schaken, Erhan Senturk en Calabro.

    Hopelijk haal ik Europees.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, wat hadden jullie gisteren gesmoked? :+
    Je moet dan met je virtual pro alle celebrations doen (kan je zien bij je virtual pro ergens welke dat zijn) Je kunt hem volgens mij dan alleen gebruiken met je virtual pro (?)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Net weer zo'n quitter.
    Eerste wedstrijd tegen hem was hij Engeland, ik Aston Villa. Win met 3-0 van 'm. Daarna nog een wedstrijd..hij neemt Barcelona, ik wederom Aston Villa. Ik sta na 40 minuten met 4-0 voor..quit ie. :emo:
     
  10. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel even wennen en ik was ook best trefzeker in die wedstrijd, maar eigenlijk vind ik het scoren helemaal niet zo gemakkelijk. Waar je bij FIFA 09 vrijwel altijd een volley scoorde als je C. Ronaldo in de zestien had staan, is dat bij 10 echt veel lastiger. Of je jast hem keihard over of de keeper redt. 1 op 1 is het ook lastiger, meestal moet je al vanaf buiten de zestien de bal om de keeper heen schieten, want in de zestien wordt het echt een stuk moeilijker, de keeper pakt veel. Deze tegenstander was dan zeker niet zo goed, daarnet heb ik met 3-1 gewonnen (had ook 5-2 kunnen zijn) bijvoorbeeld.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie dat je me hebt toegevoegd, Orange.
    Wil je zo graag deze newbie afmaken :p?
    Of ga je me pro maken 8)? Of gewoon lekker potje spelen.
     
  12. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Net voor het eerst online gespeeld.

    Best wel aardig.Potjes zitten dicht op elkaar en weinig grote uitslagen. het is veel tikken dat bevalt me wel.

    jammer dat sommige weg gaan als ze achter komen.

    1 vraag in de single player gebruik in een aagepaste techniek ik speel daar 4-3-3 maar heb me centrale aanvaller veel meer in het midden staan en het druk zetten heb ik wat aangepast.

    echter als ik online ga (no ranking)

    Kan ik helemaal geen tactiek aanpassen kan bepalen welk systeem ik speel maar kan verder niet mij aangepaste systeem inladen of het eventueel handmatig aanpassen.

    Weet iemand hoe je dit online moet doen of hebben ze dat er uit uitgehaald??
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    hahaha, ik weet het ook niet maar we kwamen niet meer bij van het lachen :emo:
     
  14. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel voornamelijk tegen de comp, uit het werk een paar potjes, maar ik krijg nu alweer het fifa09 syndroom.
    bij 09 kon ik ook al niet goed scoren en werd me de bal veelste snel afgepakt en nu weer het zelfde met fifa10.
    het zal wel aan mij liggen dan maar ooooh wat is dat frustrerend.
    vooral het feit dat de comp constant op je lip zit en opbouwen vindt ik dan heel moeilijk.
    duels die je makkelijk verliest en ben je er eens door dan haalt de verdediger je vrij snel in, anders om is dat niet zo.
    nou ja ik ga maar weer es oefenen , ik doe toch iets fout vindt het verder wel een tof spel.
     
  15. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    NEEEE!!! Godverdomme, ik sta 4-1 voor in de 78ste minuut en ineens is het over, dus ik denk, die gozer heeft zijn xbox uitgedaan... blijkt dat ik ineens geen verbinding meer heb|:-. Nu sta ik al op twee onterechte verliespartijen... sta trouwens momenteel op 13 - 4, wat dus eigenlijk 15 - 2 moest zijn.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Sjeesh, online team play met vrienden lukt ook voor geen meter.
    Hoe doen jullie het?:eek:
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    wth hoe zet je spelers op je shortlist of kan dat alleen als transferperiode dicht is.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Yee, Balotelli en Suarez gekocht voor m'n Barça team in Manager Mode. Niet in de basis, maar is altijd handig. :+
     
  19. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat budget van Barca is het ook niet moeilijk om een leuke reservebank te kopen. Of je moet andere grote aankopen hebben gedaan :p
     
  20. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks van
    Met manager mode had ik micah richards gekocht bij Anderlecht, en nu plotseling staat die nergens meer bij me teammanagement ? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina