Windows 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door broodplank, 29 dec 2008.

1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Stond standaard aan, maar misschien herkent windows het bij jou niet ofzo? Dat je nog een driver nodig hebt maybe.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kan je bij je energiebeheer instellen..

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan er nog geen drivers van vinden, ook Toshiba site geeft niks van drivers voor batterijen. Wel een apart energiebeheerschema, dat onder XP prima werkt, maar op W7 werkt deze niet (ook niet in compabiliteitsmode).
    Mooi, weet je ook waar? Ik kijk bij de energiebeheerschema's maar zie het niet bij de mogelijkheden. Het gaat er dus om dat de laptop op Energiebesparing springt zodra hij op de accu gaat.

Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  4. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een linkje voor Slim?
    Want ik heb geen zin om straks 100+ te betalen, terwijl ik ook gewoon via Slim kan kopen.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Slim.nl misschien? Weet niet of je er kan pre-orderen, want hij is pas te koop vanaf volgende maand ofzo toch?

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Kijk morgenochtend even voor je, zit nu niet op mijn laptop :+

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    het vervelende van slim is dat ze tot nu toe alleen de 32bits versies van XP en Vista aanbieden. Ik hoop dat ze van windows 7 ook de 64 bits hebben.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga 8 oktober naar technet :) ze hebben ook een windows 7 64 bit versie hoor

9. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb destijds bij Surfspot de 32-bits versie van Vista gekocht. Maar de 64-bits versie gedownload en toen gewoon die 32-bits key gebruikt, werkte prima.. ;)

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Eindelijk kan ik via MSDNA ook de Professional editie in het Nederlands krijgen :+ Helaas geen Ultimate versie maar goed, dit is ook mooi meegenomen :)

Ik heb trouwens een probleempje met iTunes zo nu en dan. Als ik het programma minimaliseer dan blijf het programma op mijn taakbalk staan. Vervolgens vink ik aan dat ie er een werkbalk van moet maken, dat je zo'n mini-spelert krijgt, dan krijg ik 9/ van de 10 keer de foutmelding dat Windows Verkenner er mee op moet houden 8)

Iemand toevallig bekend met dit probleem?

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Elke windows installatie CD bevat ELKE versie van Windows, in 32 en 64bit.
    Welke hij installeerd ligt aan de Key die je invoert..
    Dus ik zou even controleren of je wel 64 bit hebt (Start> Rechterklik Deze Computer> Eigenschappen).

Een vriendin van me heeft nieuwe laptop gehaald, ik heb gelijk geformatteerd zodat alle crapware eraf is. Daarna Windows 7 Ultimate 64bit geinstalleerd, loopt als een zonnetje. Voor mijn eigen gevoel veel beter dan Vista!

Heb zelf legale Vista lopen, alleen wil ik denk ik ook naar Windows 7 overstappen.
    Vroeg me alleen af hoe de ondersteuning van Games is? Ik hoorde dat sommige nog problemen hadden ofzo?
    Waarschijnlijk toch verstandiger om te wachten tot na 22 oktober, dan zullen er in korte tijd veel kinderfoutjes uit gehaald worden..

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Geloof mij, ik draaide de 64bits versie van vista, met surfspot key.. Is gewoon een generieke licentie die ze verkopen.

13. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik ben het eens met Gerjan. ik draai nu "ineens" 64 bit met de code van mijn 32bit vista

14. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik wil graag Windows 7 Professional op mijn vader's computer instaleren maar als ik de upgrade advisitor gebruik geeft hij 3 foutjes:

upgrade Backup system first
    Al je programma's opnieuw instaleren na een custom instalatie.

RAM 512mb
    Minimaal 1Gb nodig, ga naar je contact persoon om te kijken of het mogelijk is om je ram te upgraden.

Windows Aero Not Capable
    De videokaart ondersteunt niet het Windows Aero interface kijk of een upgrade van de videokaart mogelijk is.

Dat ram upgraden is niet duur en makkelijk, dat backup gebeuren is ook niet erg maar nu komt mijn eigenlijke vraag, weet iemand of je ook windows 7 professional kunt instaleren op deze computer zonder dat hij gebruik maakt van Windows Aero, want ik zet er dan gewoon 1Gb ram in en die backup is ook niet veel werk. Als iemand mij kan vertellen of je gewoon kan instaleren zonder deze optie ben ik blij.

Groetjes Michel

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Windows Aero is niet verplicht, dus dat maakt niks uit... Zou er overigens dan meteen minimaal 2 GB inzetten hoor ;)

16. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel, ik wist het namelijk niet zeker. Dan zal ik van de week maar eens 2GB gaan halen, en windows 7 instaleren ik vind het echt net iets beter werken als Vista. Ik vond vista altijd net iets te traag voor een zeker goed in elkaar stekend Busteringssysteem.
    windows 7 is: Net iets sneller, net iets mooier en net iets beter:D

17. UnitedJunk

UnitedJunk Roflcopter! "SOI"

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben over gestapt op W7 :D, ben er zeer tevreden mee :)

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Is die al officieel uit? Hoe zit het nou precies?

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Voor zover ik weet komt hij 22 oktober pas officieel uit, nou heb ik overigens een vraag, ik heb Windows Vista Ultimate aangeschaft bij de koop van een nieuwe PC. Het is zeker niet mogelijk om meteen te upgraden naar Windows 7, maar dat ik moet wachten tot hij ook officieel uitkomt?

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je moet wel wachten tot ie uitkomt ja..

Deel Deze Pagina