FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcolampie

    marcolampie Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand tips om als je 343 speelt de verdediging een beetje dichter kan zetten het is nu open huis speel met Barca
     
  2. JosAz

    JosAz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je bij dat bericht dat je krijgt als je hem gecontracteerd hebt op X drukken.

    Dan kan je hem een contract aanbieden.
     
  3. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik mij techniek een aangepaste 4-3-3 die in offline gebruik. Ook kan gebruiken Online bij xbox live.

    Ik zie als ik online speel alleen maar mogelijkheden om de opstelling te bepalen en een keuze om te bepalen welk systeem je wil spelen maar zie geen mogelijkheid om binnen het gekozen syteem aanpassingen te doen
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zo hard verloren net.:'-(
    5-2
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Leuk dat je niet meer alleen overdag speelt in de Manager Mode, maar ze kunnen het ook overdrijven. 9 van de 10 keer speel ik met regen, in Spanje. :+
     
  6. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderhand weer wat verder. Tegen Feyenoord 1-1 gespeeld (of 0-1 verloren weet niet meer), tegen Heracles en tegen FC Twente met 0-2 gewonnen:thumbs: Ik sta nu 6e in de competitie.

    Ik heb trouwens een talent gescout die Michael Jackson heet:lol: Hij is wel goed, een Canadese linksback van 72.

    Alleen ik wil sommige spelers een nieuw contract aanbieden, maar er staat zowat altijd 'contract offer declined', hoe zorg ik ervoor dat die gozers het accepteren? Wat ik ook bied ze accepteren het niet.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Met mijn skills maak ik van een vijf-sterren team, een halve ster team :mad:.
     
  8. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: als ik een vrije trap van ongeveer 25-40 meter wil nemen gebruik ik l1, maar soms pakt hij dus er een 2e speler bij , en neemt de 2e man de vrije trap.

    Hoe kan ik een vrijetrap nemen met L1 zonder dat er een 2e man bij word geroepen?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Alleen LB gebruiken en niet LT en LB. 2e man schiet bij LT en LB, als je LB gebruikt schiet degene achter de bal.

    2e man laten schieten is trouwens wel awesome online, laag over de grond onder de voetjes van het muurtje en dan door de benen van de keeper, awesome. _O_
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    net een wedstrijd gehad... gvd sta ik 2-0 voor gaat ie ervandoor de hufter. En daarna voor het eerst Unranked game. Het ging zo goed! Eerst 1-0 voor hem, 1 min later 1-1 met een supergoal van mij! Laatste min 2-1 :mad: maar wel superwedstrijd mn vetste wedstrijd fifa ooit!
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als ze er van door gaan is het gewoon een gewonnen wedstrijd voor jou hoor. :)
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Iemand een idee wanneer je team captain wordt in Be a Pro?

    Kan nu geen reet veranderen en het zooitje voetbalt als een zak pantoffels op een regenachtige zondag :mad:
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is de AI dus nog steeds zo ongelofelijk brak? Had maar heel even BAP in 10 gedaan, al snel uitgedaan. Vind Be A Pro echt geen reet aan door die opgefuckte AI. Gozers kunnen helemaal niks, sta je daar als je als aanvaller speelt 90 minuten niks te doen.

    Yes, ze zijn de site aan het updaten dacht ik.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Leukste vind ik trouwens nog online clubs..
    En dat je eigen pro ook beter wordt soort RPG systeem. Gaaf gedaan!
     
  16. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een idee om een thread te openen voor mensen die een potje willen spelen met xbw leden? Ipv dit in allemaal losse thread te doen?
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik ben middenvelder, maar als je je aanvallers de bal geeft en een buitenspeler gaat diep probeert hij eerst ala everton 3 scharen te doen voordat de tegenstander simpel de bal afpakt....

    Zo jammer dit :mad:
     
  18. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Net tegen ene Sensnes NL gespeeld... 1e geluksgoaltje van 'm met ibrahimovic. 2e goal schoot mijn keeper tegen ibrahimovic: 2-0 dus, nog steeds die kutfout in fifa10!!! en 3e goal ook ibrahimovic... Enige wat ie deed is alles met messi en ibrahimovic, die mannen zijn niet te stoppen!!! Ik was niet eens slechter en verlies met 3-0 :mad:
     
  19. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo een fout? Dat doe je toch zelf.
     
  20. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar komop, je wilt de bal wegschieten en opeens komt die speler nog een keer voorlopen met een hele rare beweging. Hij stond er dus nog niet toen ik hem al weg wilde schieten. Normaal komt dit toch nooit voor? Of misschien 1 op de 100.000 keer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina