Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :mad:
    Ik kan beter maar ieder topic vermijden waar jullie posten. Dit is niet goed voor mijn gemoedstoestand. :+

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er uberhaupt echt 360 filmpjes te vinden van de game? Ik zie altijd die cursor en kan mij niet voorstellen dat dat goed gaat werken in een console game. Althans...niet op die manier.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Volgens mij mogen ze jouw gewoon graag een beetje pesten. :+

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [gt]57280[/gt]

Ik weet het echt niet meer met deze game, de ene keer voelt het bijna episch aan, de andere keer lijkt het gewoon bagger. Met dit laatste filmpje ben ik toch weer bijgedraaid naar het meer positieve.

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Met het verhaal zal het zeker een topper zijn, graphics twijfel ik nog steeds over waar ze op sommige stukken heel mooi lijken en opeens dan weer minder. Maar ik zal deze sowiezo wel tot aanschaf gaan nemen, maar niet direkt zodra die uit zal komen.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zolang het er grafisch redelijk uit ziet en de framerate vlot is, vind ik het grafische geweld bij een RPG minder belangrijk. Voornamelijk de gameplay trekt mij in een goede RPG.

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Als die frames gewoon goed doorlopen dan is dat al een hele opluchting, werd er echt gek van bij Mass effect. En ook ik ben iemand van de gameplay, maar ik vind wel dat de graphics goed moeten zijn en ik hoop dat ze nog wat doen aan de gezichten etc.

8. Dornbusch

Dornbusch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me niet zoveel zorgen over deze game. Over het algemeen vind ik de graphics slechts iets minder dan in mass effect. Soms is het inderdaad niet heel erg mooi maar ik denk niet dat dit mij gaat storen.

De nieuwe setting die bioware heeft gemaakt vind ik geweldig, het verhaal is waarschijnlijk top, de nieuwe ruleset zier er tof uit etc. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat je met 4 bespeelbare characters tegelijk speelt, dus grafisch ziet het er daarom mischien minder gelikt uit dan een mass effect.
    Ik denk dat als je de game zelf speelt dat het er waarschijnlijk veel mooier uitziet.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [yt]qzdOL5p60kc[/yt]

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Overigens hebben we het spel toegevoegd aan de XBW Preorder Shop zodat je het spel goedkoop voor maar 49.50 euro kunt bestellen!

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Damn, I don't know. Het is dat de previews zo positief zijn, maar het beeldmateriaal wat ik de laatste paar keer heb gezien overtuigt me weer niet. Karakter interactie en animaties zien er ook zo ontzettend stijf uit...

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.giantbomb.com/quick-look-dragon-age-origins/17-1477/

Helaas niet de 360 versie......ik hoop echt dat de 360 versie zonder cursors is en dat je dus zelf loopt. Alleen al daarom zou het wellicht geen kopertje worden voor moi mocht het niet zo zijn.

En toen ik een YT search ernaar deed zag ik een video die ik nog niet kende...Xb0x 360 gameplay,uitleg over controls .e.d.

[yt]UXtVSl1n_Mk[/yt]

Ik vind het echt jammer dat ze vrijwel geen verschillende aanval animaties gemaakt hebben. Hij slaat de hele tijd op dezelfde manier met dat zwaard....gaat er aardig snel lame uitzien vind ik.

Laatst bewerkt: 10 okt 2009
  13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De graphics zelf kan ik nog wel zo mee leven, maar ik vind wel die animaties erg poor gedaan waar Mass effect echt wel veel beter in uitkomt. Toegegeven ook daar kan nog beter, maar het is al heel erg goed gedaan.

Overgens ligt het niet aan de hoeveelheid personages en dat soort die je meeneemt, waardoor graphics minder zijn. Maar ik denk eerder dat ze een beetje op save hebben gespeeld, omdat dat de kritiek was van ME met framedrops en dat soort.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    [GT]57551[/GT]

Leuk, zo'n mooie CGI trailer. O-)

15. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    De trailer was wel vet

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat kunnen ze wel weer mooi maken ja, stop die moeite toch in het spel. Gaat wel altijd erg makkelijk een Draak doden in die games, dat moet met een heel spektakel gaan!

17. Dornbusch

Dornbusch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niets met moeite te maken, die trailers worden gemaakt door Blur en kost Bioware dus alleen geld. Verder is de game al af dus er kan niets meer aan gedaan worden. Ik neem ook aan dat een draak doden in het echte spel een stuk moeilijker is.

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik denk dat MaxxRaptor het vooral met een synische noot bedoelde.

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Indeed, dat die films gemaakt worden door andere bedrijven dat weet ik wel. Maar ik vind persoonlijk dat ze eigenlijk geen goed doen aan de sfeer van het spel, je krijgt van zo'n filmpje een indruk van hoe tof het zal zijn allemaal maar als je dan aan de game zelf begint is dat verre van dat wat je werd getoond.

Een voorbeeld zijn die filmpjes van Word of warcraft, ziet er allemaal slick uit met echt een toffe sfeer maar het spel zelf heeft dat (de animatie buiten beschouwing) totaal niet. Een goed vroobeeld waren de intro's van Final fantasy 7 en 8, die lieten echt de sfeer zien van het spel. Natuurlijk weet je dan op dat moment niet hoe het speelt, maar ik doel dan op het verhaal en zijn intensiteit van de karakters, wereld etc.

En bij het filmpje van Dragon age heb ik echt zoiets van, erg toffe sfeer maar of de game dat ook daadwerkelijk heeft is nog maar de vraag. En ik betwijfel dat ten zeerst, want qua gevechten is het nu dus te zwak uitgewerkt met zijn animaties wat gewoon te achterhaald is. Bij The Witcher zou dit beter gepast hebben, de gevechten waren daar echt tof in die fimpjes. Maar het gaat om de indruk geven van.. dat filmpje van Dragon age is net zo als die mooie filmpjes van de Nederlandse Marine reclame's, die je de indruk geven dat het zo tof is maar dat niet is in werkelijkheid.:+:b:

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het gaat deze of Divinity 2 voor me worden als RPG deze winter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina