[XOne] Guitar Hero 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mei 2009.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja maar GH heeft genoeg indy troep en zo. Idd geen death metal, maar dat wordt vaak niet door controversie geaccepteerd. :9
     
  2. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is RB ook chiller. Maar ik ben veel beter in GH dan RB for some reason.
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb vanochtend Guitar Hero 5 gehaald en het pas even gespeeld, samen met mn broertje. tot nu toe is ie best vet, maar ik had black betty (die van Ram Jam natuurlijk :cool:) gedownload, alleen vind ik m niet...:{
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit deel een flinke sprong vooruit in vergelijking met World Tour? Of zijn het slechts nieuwe nummers en spelmodi?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat voor een soort sprong vooruit verwacht je dan buiten andere nummers en nieuwe spelmodi? De gameplay was verder in orde van WT. Misschien dat ze het nu iets verder hebben getweaked, maar ja...merk ik persoonlijk niet veel van. Is ook niet nodig.

    Dit is geen genre waar je grote gameplay veranderingen moet verwachten. ;) Ook tussen GH en RB zit zo goed als geen verschil (buiten de graphics dan)

    Wel is het menu deze keer wat duidelijker tov WT. :p
     
  6. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan Refresh Setlist doen volgens mij. Ik heb GH5 niet, maar bij de andere GH's was dat wel het geval.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kun je dit nu ook nog met controller spelen of echt alleen met gitaar/microfoon etc.
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Alleen met de instrumenten.
     
  9. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Is het mogelijk om de bassdrum-lijn in het spel (die wit is) te veranderen in een andere kleur? Ik vind hem echt lastig om te zien zo, vooral bij snelle nummers (oranje in rock band is duidelijker, of zelfs paars in GH world tour was beter).

    p.s. echt gaaf dat Judith van A Perfect Circle erin zit, wat een heerlijk drumnummer is dat!
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Huh? Er zitten geen witte noten in het spel hoor o_O De bassdrum is nog steeds paars.
     
  11. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    http://www.youtube.com/watch?v=x1ScVc8Ky3I

    Ehm...nee hoor die zijn toch echt wit, zoals je ziet. Maar dit is dus niet te veranderen?


    EDIT: Waarschijnlijk dus omdat ik een ION drum rocker gebruik zijn ze wit.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wilde net met mn broer spelen, maar lukte niet. Kan je geen gitaar of bas meer spelen met een controller? Zo wel? Waarom kan ik met de controller niks anders selecteren dan zang?

    edit://

    oow, t antwoord staat al iets boven me.

    wat jammer :{
     
  13. Medalword1

    Medalword1 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ben nu bijna aan het einde van de carreer. Maar zoals gewoonlijk kom ik hier niet zonder vragen. Iemand?

    1. Ik heb nu een x aantal sterren, maar ik wil graag voor de achievments gaan waar je 404 en 505 sterren moet halen. Stel ik heb de gitaar career uitgespeeld, kan ik dan de bass ook uitspelen? Dat die sterren daarbij worden opgeteld?
    2. Na zon ruim half jaar spelen, speel ik nog steeds op easy. loop ik niet wat achter :eek: ?
    3. Drummen ziet er zooo bruut uit, weet echt niemand ergens een stekkie waar je een drumkit voordelig kan krijgen?
    4. Bij de achiements staat iets over: Read 5 Tooltips in GHMix. Wat is dat?
    5. Fill your Rock Meter all the way . Die volg ik ook niet helemaal?

    Sorry voor de hoeveelheid vragen :emo:.
     
  14. Fozo

    Fozo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil guitar hero 5 gaan bestellen inclusief gitaar, maar wordt die nieuwe gitaar al geleverd? (met rode faceplate en witte pickguard) want op verschillende sites waar je hem kan bestellen staat ie aangegeven met de gitaar van World Tour.

    Iemand die mij hiermee kan helpen??
     
  15. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gitaar hoort bij Band Hero wat nog uit moet komen, hij zou eerst wel bij GH5 komen ja, of die indruk werd in ieder geval gewekt.
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    1. Nee, je krijgt per nummer een x aantal sterren, ongeacht welke difficulty je speelt. Je kan wel de challenges voor het juiste instrument spelen voor maximaal 3 sterren per nummer extra.
    2. Probeer eens de makkelijkste nummers op Medium te spelen, dan went het vanzelf :)
    3. Ik heb er eentje te koop O-)
    4. Ga naar GHMix en als je in die opnamemodus bent moet je de fretknoppen even ingedrukt houden. Dan krijg je een tip voor elke fretknop.
    5. Gewoon zo goed spelen dat de Rock Meter (die meter met rood / geel / groen) zo ver mogelijk in het groen staat.
     
  17. Fozo

    Fozo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt

    Bij Band Hero komt ook die nieuwe drumkit zeker?
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    pm O-)
     
  19. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup,

    en hopelijk eentje die langer dan 3 dagen blijft werken!
     
  20. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij Game Mania.


    Deze gitaar zit ook al bij het Guitar Hero 5 pakket... je moet alleen weten waar.
    En ja, hij zal tevens ook in het Gitaar pakket/band pakket van Band Hero komen te zitten.
    Maar als je nu al een rood/witte gitaar wilt bij Guitar Hero 5, dan zal je de gitaar pack bij 'Game Mania' moeten halen, die levert de pakketten in samenwerking met activision.
    Alle anders winkels verkopen GH5 met World Tour gitaar. (als 't goed is).
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009

Deel Deze Pagina