FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    .... het is online. En ik wil wel weten ALS wie jij speelt en TEGEN wie jij zo speelt. Want het is allemaal groot praat hier wat je neer post en het lijkt me ERG stug dat je hier GEEN last van hebt
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sneu, mag iemand geen kritiek hebben op Fifa 2010? Het is echt niet allemaal perfect in Fifa 2010. Er zitten ook minpunten in het spel en die kunnen de een meer irriteren dan de ander.
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Misschien leuk idee om een lijstje te maken met talenten of koopjes (in het eerste seizoen) met Fifa 10? Aangezien waarde nu ook met lengte van het contract te maken heeft zijn er veel goedkopere opties (zie honda)
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Is er eigenlijk iemand di mij eerlijk kan vertellen de plus en minpunten van deze game?
    Ik heb hem nog niet gekocht.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    + Speelt realistischer
    + Veel soepeler
    + Minpunten uit FIFA09 zijn eruit gesloopt
    + Geen arcade gevoel meer

    Ik kan zoveel plus punten opnoemen, maar of ze van toepassing zijn op het antwoord wat jij zoekt? ;)

    - Scheids fluit sneller bij top-teams met sterspelers *
    - Bij buitenspel word niet altijd gefloten

    Deel een tikje uit aan Eto'o, Ibrahimovic en de scheids fluit GELIJK.


    ... Cyrax77 ... verdedig jij mij nou? :b:
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu de game een week aan het spelen en leuk is het toch niet,manager mode is weer saai en online is het gewoon niet leuk,ach misschien had ik er teveel van verwacht.
     
  7. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu een week..

    ik moet zeggen dat fifa gewoon Ea is alles klopt met namen enzo voort live season alles is goed. het spel zelf is weinig verandert tegenover fifa 09
    en grapics is het geen hol verbetert..
    maarja als je van voetbal houd zelf als persoon moet jes EGT PES 10 kopen .
    hou je meer VAN (arcade) voor de fun zal ik maar zeggen dan is fifa perfect..

    betreft Cariere is ook weinig verandeert maar het meeste wat verandert is (is nig niet veel ) is dat de comp. nu zelf actief is op transfer markt.

    CONCLUSIE De SterSPELER zijn nog steeds overpowered..en verder hebben zede voordeel regel nu wel goed aangepakt.
    en om eerlijk te zijn vind ik fifa gewoon slecht al bij al er is weinig nieuws in het spel ,dit jaar wint PES 10:b:
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil PES dit jaar wel nog is een kans geven maar als die beter gaat zijn dat is afwachten,met fifa mis je zo een wow gevoel,nu scoor je en heb je zoiets van die zit er ook weer in.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Dit hele stukje riekt naar PES-Fanboy man. FIFA is juist GEEN arcade meer en PES word meer arcade. Get your facts straight son.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  10. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt precies vind ik nu ook .:)

    en en mooie afstand schoten lukt beknt niet het is egt maar zelden dat ik van 20 a 25 scoor de keeper heeft ze allemaal of ze gaan op de paal noem maar op. als ik in de 16 ben maak ik ze altijd hou de bumper in en maakt hem af altijd rechts langs de keeper of lobje
    word saai.
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 6-1 gewonnen van Bayern met Chelsea _O_. Staat nu 2-1 voor Arsenal (speel zelf met Liverpool). Heb een paar mooie kansen gehad maar die werden gestopt door de keeper, en hij kwam op 1-1 door een ongelukkige eigen goal van mij.

    Kut, 3-1 achter. Wel een spannende wedstrijd.

    Jeeuj, nu 4-1 achter. Gaat weer lekker :+

    Ik vind dat nieuwe puntensysteem maar kut btw. Kreeg net 335 punten door m'n winst met Chelsea, en nu heb ik verloren krijg ik -338 punten.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilde net zeggen.. hoe kan je PES nou nog realistisch noemen? Ga die demo eens spelen!
     
  13. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmm heb je invloed met tactiek bij fifa nee. kun je met een kaka of ronaldo iedereen dolle en afmaken ..JA. dus Arcade.

    heb al 3 jaar geen pes meer gekocht ( dus fanboy ben ik niet ik koop gewoon wat me het beste en leukste en vernieuwenste lijkt)
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Nee, je bent een fan-boy die net komt kijken hier en denkt met z'n standaard PES vs FIFA opmerkingen hier weer de boel op stelten komt zetten.

    Je kan in de wedstrijd je tacktiek wijzigen zoals je zelf wilt. Ronaldo en Kaká kan je makkelijk stoppen :+ Dus, wat lul je nou allemaal?
     
  15. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gedaan kerel:)

    ik wil niet fifa afkraken iedereen heeft een mening en die fifa dit jaar wel een vooruitgang vinden nou dat kan..niks op tegen ,ik vind van niet
    en dat vind ik bij pes wel het geval
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Er blijft toch arcade inzitten vind ik dan,en ben geen fanboy ;)
     
  17. frank1908

    frank1908 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond voor het eerst wat potjes online gespeeld. 7 keer gewonnen met arsenal. 2 keer verlorren van Real. Sta nu op niveau 7 dus ben aan het klimmen
     
  18. MaikelJ

    MaikelJ Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Arsenal speelt wel lekker
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, laat ik mijn vraag dan wat aanpassen. Heb je wel eens een echte voetbalwedstrijd gezien? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina