Hebben jullie ook een langzame reactiesnelheid? Heb hem op fast gezet en is nue en stuk beter maar hoe is ie op normaal bi jullie ?
Dat begrijp ik, maar dan maken ze nog alleen maar volleys en omhalen en af en toe een normale kopbal.
Voor die diving header achievement heb ik Crouch gebruikt (dus met Portsmouth gespeeld). Met een speler op de keeper af, vlak voor de keeper bij de bal is, de bal met een hoge voorzet over gespeeld naar Crouch en vervolgens een paar keer op B drukken.
Heb één keer hier iemand mee geholpen. Door me keeper de hele tijd uit te laten lopen, hij voorzet 2x B/X en in de laatste minuut lukte het hem Kan je altijd proberen?
Ik heb het al minstens 20 wedstrijden geprobeerd en het is maar 1 keer gelukt, echter was het toen buitenspel. Daarnaast heb ik het al met verschillende clubs geprobeerd, waaronder Arsenal, Chelsea en Portsmouth.
Doe Chelsea, alle spelers in de voorhoede. Eventueel mocht je controller hebben die aan doen en tegen de controller spelen. Kleine kut ploeg nemen, alle spelers in de aanval zetten en dan spelen. Meteen naar de zijkanten en proberen aan te geven. Toen ik eenmaal dit deed had ik hem al snel. Had zelfs pas nog zo tegen je gescoord.
Die Flying Header is niet zo heel moeilijk. Ik heb 'm gehaald door een nieuwe speler aan te maken in Fifa, je moet deze speler zo klein mogelijk maken (heb je gelijk de achievement dat je moet scoren met de kleinste speler, als je die nog niet hebt). Je moet z'n skill level zoveel mogelijk bij het 'koppen' zetten. Vervolgens zet je hem in de punt van de spits met een paar snelle middenvelders/aanvallers achter hem. Je zet je niveau op easy en je geeft de hele tijd steek balletjes door de lucht op je kleine spits. Als je kleine spits 'm dan op doel wilt koppen, doet hij dit (meestal) doormiddel van de flying header Mij is het gelukt om in 1 wedstrijd 2 keer zo'n flying header te maken met die kleine spits, dus ik denk dat het jou dan ook wel moet lukken.
Het grappige is dat niet eens Crouch die diving header maakt. (Die gast maakte hem echt nooit bij mij)
Het is voor mij zeker niet meer mogelijk om te halen aangezien ik de game 2ehands heb? Had je daar niet een code voor nodig? Diving Header achievement wordt voor mij sowieso moeilijk omdat ik 9/10 kopduels verlies. Ik heb mijn speelstijl niet meer aangepast sinds Fifa 96. Maar het schijnt dat de game wel verder is gegaan.
Volgens mij updaten ze de Live Season van 09 helemaal niet meer Want je kunt alle competities nu gratis downloaden
Eens proberen dan. Ik zat net te kijken naar deze achievement: Moet dus blijkbaar tussen 89:00 - 89:59 gebeuren Ik had op 88:54 gescoord, en dat werd mooi aangegeven als de 89e minuut, maar ik kreeg geen achievement. Vroeg me al af waarom. Waarom zeggen ze dan niet direct in de 90e minuut? Hoewel... Volgens mij heb ik ook al eens in de 90e gescoord. Moet het soms ook de winnende zijn?
De game mag je gewoon niet. Hij hoort trouwens gewoon werken tussen 89:00 - 89:59. Beetje slechte omschrijving idd.
Oeh, net nipt verloren van Real (online). Zelf een paar kansen gemist, en hij maakte pas in de laatste 10 minuten de 2-1. Kon slechter dus. Al vraag ik me af of hij zich soms inhield uit angst dat ik ging quitten. Maar daar gaan we niet van uit he Eens kijken of ik zo een mailtje ontvang. Checken welk skillevel hij had. edit: Oh jammer, ik had mijn mailadres nog niet ingesteld. Moet je blijkbaar bij iedere nieuwe Fifa opnieuw doen. edit2: Oke, nog 2 keer verloren. 1 keer had gelijkspel moeten zijn, andere keer had ik moeten winnen. (vs Arsenal deze keer) 3 keer op de paal geschoten. En nog 34879 keer op de keeper. Ik ben slecht.
Soms is het ook wel raar hoor in fifa 09, zit ik in manager mode, verlies ik met villareal net van real madrid, staat mijn team te juichen en druipt madrid af