FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nee zo ben ik egt niet:mad:, ik ben gewoon teleurgesteld omdat vorig jaar fifa zo goed was tegen over pes en dit jaar heb ik gewoon 60 euro wggegooid omdat ik vind dat er egt Weinig is verandert:{ ze hebben allen fouten eruit gehaald
     
  2. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Wel zelf gespeelt:+
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom zouden ze iets aan FIFA 09 veranderen als het al zo goed was?
    Je zegt het zelf, ze hebben fouten eruit gehaald. Nou, prima toch?!
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel niet heel de avond met 1 team. En tjah ik erger me niet aan die dingen ik speel gewoon voor mijn plezier een potje voetbal kan me ook weinig boeien of ik win of verlies :) mijn leven hangt er niet van af.

    Speel een quick ranked match vaak met Inter omdat ik dan altijd uit kom tegen Barcalona, Real Madrid en Liverpool.

    Kies ik er voor om met een 3/4 sterren team te spelen verschilt mijn team gewoon. Speel zelf met Heerenveen.

    Sta geloof ik 50/50 met verlies winst partijen. En ik ben niet iemand die veel loopt met zijn spelers ben meer van het tik werk. En natuurlijk word ik wel eens overhoop gelopen enz.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Bij PES? Vooruitgang? Onder welke steen heb jij gezeten? Er zit NAUWELIJKS vooruitgang in man. Grafisch gezien? Ok. Volkomen gelijk. En dan zeik jij op FIFA ... kijk eens naar het promo filmpje met Messi die even tussen 5 zombie-verdedigers heen loopt alsof het niks is? Damn man. Ga weg uit dit topic, voordat je de boel verziekt met je fanboy achtig gedrag. Jezus. Alles wat jij zegt klopt gewoon niet.

    Nee, klopt. Sommige dingen zijn arcade maar wel veel-en-veel minder als in FIFA09. Hell, zelfs PES heeft arcade momenten. Dat zou de pret niet mogen drukken. FIFA10 voelt gewoon alsof je zelf voetbalt en dat is toch prettig.

    Inter is een enorm sterk team hoor, zit gelijk aan Real Madrid en Barcelona. Met de komst van Sneijder en Eto'o speelt het gewoon erg lekker. Let maar eens op als jij als Liverpool tegen Barça of Real moet spelen, geef dan maar eens iemand een zetje, dan word er gelijk voor gefloten. Erg frustrerend, vooral omdat als hun het terug doen hun lekker door mogen gaan.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit was trouwens ook sarcastisch bedoelt vandaar de O-) begrijp gewoon niet dat mensen zich zo druk kunnen maken over een spelletje... maar goed ieder zijn ding natuurlijk :)
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig hij vind fifa 10 niet super en krijgt iedereen op zijn kap,wie zijn dan de fanboys:+
    Er zijn genoeg mensen die aan de top speelde met fifa 09 die de fifa 10 minder vinden.Ik had er ook meer van verwacht van de manager mode maar die is weer saai,de computer speelt even goed Barcelona of Roda het maakt niet uit.
    Nog een minpunt de computer gaat als het achter staat een aanvaller afnemen.
    Voor mensen die alleen online spelen zal het wel leuk zijn maar ik wil soms ook wel is wat anders.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  8. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je niet sjaggie worden om mijn mening}:], als je vind dat fifa gewoon goed nou klaar even goede vrienden,
    en zoals ik al zei heb 3 jaar geen pes gekocht ,aleen de fifa's en die waren gewoon veel beter vond ik, en voor de laatste keer dat vond ik dit jaar niet
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Ik maak me niet druk. Ik vind het erg hatelijk dat mensen zoals die marine_robin hier komen en dan zeggen dat het zo is ... terwijl 99,99% van de mensen hier, en reviews BEWIJZEN dat het NIET meer zo is. Waar hij zijn bullshit vandaan haalt is dus echt een raadsel.

    Niemand niet. Hij praat gewoon onzin. Zie bovenstaand stukje.
     
  10. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat zijn wel heel veel klassementpunten voor 1 wedstrijd. Zo stijg/daal je snel een aantal niveaus. Ik krijg er steeds maar +- 50
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, dat zou je moeten doen. Maar als je meteen alle gewonnen punten kwijtraakt stijg je niet echt snel ofwel :+.
     
  12. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg mijn mening,opgefokt ventje
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Welk team is eigenlijk het beste? Real of Barca?
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle 2 al verslagen :cool:
    Barca voetbalt beter bij mij door Zlatan dan .
     
  15. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    alebei zijn ze goed liverpool is ook sterk gerrard en torres
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sorry,

    Maar er zitten hier toch wel hardnekkig fanboys. Die jongen geeft zijn mening en vindt Fifa 2010 niet beter dan Fifa 2009. Dat kan, zelfs ik ben het daar niet mee eens, maar goed, ik ben hem niet.

    PES 2010 heeft weldegelijk vooruitgang geboekt. Dat is natuurliijk niet zo moeilijk, want de vorige 2 delen waren drama. Dat is natuurlijk ook een taktiek, maak twee rukgames en de 3de maak je beter. Dan is het wel een vooruitgang natuurlijk. Neemt niet weg dat PES 2010 echt niet realistisch te noemen is trouwens. Fifa 2010 is een heel stuk realistischer dan PES 2010. Maar dan krijg je weer de kwestie van smaak. Ik vind PES 2010 leuker om te spelen dan Fifa 2010. Ik speel dus niet de beste simulatie maar de game die ik persoonlijik het leukst vind om te spelen. Daar ligt voor mij de essentie.

    Maar het is nogal opvallend dat als iemand een negatieve klank laat horen dat er een hoop members zijn die dat niet echt goed kunnen trekken en gelijk PES 2010 erbij betrekken.

    Maar het grootste voordeel tov Fifa 2010 is dat PES 2010 meer onverwachte momenten bevat. Dat is natuurlijk ook een vorm van realisme. Maar PES 2010 heeft geen duels, dat is natuurlijk weer nogal onrealistisch. Voetbal zonder echt lichamelijk contact is natuurlijk geen voetbal. Je ziet, het is simpelweg een afweging.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Prima, maar jou mening is gebaseerd op ontkrachte feiten. Niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn en als jij neigt om meer PES te gaan doen is dat prima. Moet je vooral doen ;)

    @Cyrax77
    Jou kritiek kan ik nu ongeveer wel dulden. Ik vind het alleen jammer dat iemand als marine_robin hier dan komt en zegt : "Dit is er mee mis" terwijl dat gewoon niet meer klopt. Dan twijfel ik aan zijn manier van oordelen en trek ik daar mijn conclusie uit. Tuurlijk, ik trek meer de kant op van FIFA maar om dan te zeggen ( over mezelf ) dat ik een fanboy ben is weer wat vergezocht.

    Kwa realisme legt PES het af tegen FIFA dit jaar en veel reviews / previews wijzen erop dat PES een goede sprong naar verbetering heeft genomen. Maar, zoals Cyrax al aangeeft, speel jij 2 jaar rukgames dan is de 3e automatisch beter. Het laatste stukje van Cyrax geld overigens ook in het PES topic. Ik hou van FIFA en verdedig de game op mijn manier ... zoals er PES mensen zijn die hun game verdedigen.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    \o/ Wanneer ik online speel en ik kom uit tegen Barca of Real neem ik inter zijn altijd wel leuke potjes! Vindt inter zonder ibracadabra maar met Etoo wel goed spelen! Snijder is alleen een beetje licht wordt makkelijk van de bal gedrukt.
     
  19. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Je haalt de woorden uit mijn mond zoals jij het hier nu uiltlgt ben ik het volledig mee. pes speelt fijner en fifa is mooier gemaakt en realisticherO-)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mij is het helemaal geen voetbalgame dit jaar. Fifa 09 was geweldig.
    Fifa 10 demo was ook goed maar het fysieke gedeelte irriteerde mij. Dus ik dacht dat ze dat dan wel verminderd zouden hebben in de volledig versie, maar dat hebben ze niet gedaan en dat dood de game voor mij. PES 10 vind ik ook helemaal niks de laatste 2 jaar.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina