FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Denk dat ik Sensible soccer maar weer uit de kast ga trekken en het stof van mijn Amiga afblazen.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    OMFG! Real - Barca (Ik ben Barca). Stond net 2-2, echt spannend. Maar hij kreeg toen een penalty. De bal was bij de eerste paal dus ik drukte op Y, zodat Valdes hem zou pakken. Maar opeens kwam er een speler van hem aan rennen, valdes duikt en tacklet de speler van Real met z'n handen. Penalty :{. Echt fucking bullshit.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hey, is het jou al gelukt om de keeper terug te laten gaan ( zijn goal in ) door 2 x op Y te drukken?
     
  4. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga weer Mijn N64 aansluiten ,en international superstar soccer hahah
    met jelle de veer als spits in nederlands elftal:lol:
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb weinig gemerkt gisteren van het voordeel dat Manchester United zou hebben aangezien ik 2x won en Rooney geen poot aan de grond kreeg tegen Vermaelen en Clichy maar dat kan toeval zijn.

    Het is door het fysieke gedeelte van de game nu wel erg prettig om een fysiek sterke, snelle speler voorin te hebben.
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah echt wat een bullshit. Staat nu 4-2.


    OMG OMFG OMFG WAT EEN ****** BULLSHIT...
    Hij gaf een voorzet die ik al sprintend onderschepte, ik stond echt dichtbij m'n goal. Ik draaide net op het laatste moment terug, staat opeens die tyfuskeeper voor m'n neus, eigen doelpunt :{:{. Fifa 10 heeft echt veels te veel 'bugs', spelers die steeds tegen elkaar opbotsen.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ... niemand die weet over het 2x Y gedonder om die keeper in z'n goal te laten staan? Want zo tegengoals incaseren is echt te 09 achtig :emo:
     
  8. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt bij ook geen voor een meter, ik weet niet hoeveel tegendoelpunten al gehad heb door die ***keeper, iedere 1 op 1 situatie krijg je een lob voor je kiezen..

    Waar ik me ook aan stoor is dat ik zeker 1x per game tegen de scheids aan trap.. dat natuurlijk nooit in mijn voordeel uitpakt..=(
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gezegd,dat mis ik echt in fifa,PES is daarom ook veel leuker om tegen de computer te spelen want bij fifa val je dan half in slaap,kan wel zijn dat ik dit jaar PES nog is een kans geef.

    Ik ben nu met chelsea bezig,dat gaat wel goed met hun stevige spelers en dat is blijkbaar belangrijk dit jaar,zet zlatan maar is opzij niet te doen.
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe space, elke keer wanneer ik op de lat of paal schiet gaat mijn controller uit.
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

    Denk dat het bijna tijd is om over te stappen naar Professional. Win nu standaard elke wedstrijd met 2-0 of hoger. Alleen eerst nog ff wat inlopen op de #2, straks is het nog te moeilijk verspil ik alleen maar onnodig punten :+.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gisteren online potje gespeeld (7-0 winst). Ik Inter, andere persoon Manchester United. Ging wel lekker ;)

    Manager mode nu 1e met Ajax, 1 verloren, de rest gewonnen op World Class.... Toch jammer dat er zoveel verschil zit tussen 2 tot 4 sterren- en 4 tot 5 sterren teams. Potje Barca Real is bijv. veel vetter, ook de AI lijkt dan veel beter te combineren.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je goed georganiseerd blijft voetballen, kan je ook de sterspelers goed van de bal zetten. Maar het is natuurlijk wel zo dat iemand als Ronaldo een bepalende speler is, logisch dat die net een beetje beter is dan een ander. Zie je van het weekend ook, Ronaldo is geblesseerd, en Sevilla bezorgt Real de eerste nederlaag. Gewoon omdat ze Ronaldo missen, want Raul, Benzema en Higuain zijn geen spelers die het verschil kunnen maken.

    Dus het spel is zeker niet arcade te noemen, in ieder geval niet in vergelijking met PES. Ik las ook iemand die zei dat je met FIFA bijna niet van 25 meter kan scoren. Logisch, dat zie je in het echt ook niet. Behalve als de keeper vies in de fout gaat. Maar als je tijd en ruimte hebt, kan je wel van buiten de 16 scoren.
     
  14. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de keepers in dit deeltje van Fifa best wel slecht.

    Ik scoor 9 van de 10 keer d.m.v. een lobje. Als je dan 1 op 1 speelt komt de keeper altijd uit en kun je de bal er eenvoudig overheen lobben.

    Wat ik wel een grote verbeterpunt vind is het transfersysteem. In de voorgaande delen kon je altijd maar een beperkt aan boden uit brengen, maar nu kan dat onbeperkt. Ook is het wel lekker dat je gewoon op 10 verschillende aanvallers kunt bieden en als het bod dan geaccepteeerd wordt, dat je nog kunt kiezen welke speler je wel of niet wilt hebben.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die nooit aan transfers doet? Probeer altijd zoveel mogelijk met het orignele team te spelen :p.
    Njah, speel zoiezo bijna alleen maar met Gala in de Manager Mode.
     
  16. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveelste moet je staan voor een UEFA plek? Ik speel nu met VVV en sta 5e, is dit genoeg voor Intertoto ofzoiets?
     
  17. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een bug in Fifa 10. Als ik op de paal of lat schiet valt mijn controller uit. Eerst dacht ik dat het toeval was maar na 10x wist ik het zeker, een bug. Online en offline gebeurd het, echt vervelend.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat heb ik nu nog nooit gehad! 8)
     
  19. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt heel vaag. Weet ook niet hoe ik het probleem kan oplossen |:-.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent niet de eerste. :+

    Hoe kan je dat nu pas ontdekt hebben, aangezien je al heel veel online matches hebt gespeeld?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina