Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij als die wii en psp versies uit zijn. Niet dat ik die ga halen, maar ik verwacht niet lang na deze releases een stortvloed aan reclame, video's, screenshots en de rest van de xbox versie.

Nu eens kijken of button de titel kan pakken.

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Een engine is meer dan alleen graphics hoor.

Ben het wel met je eens dat de Unreal engine een geval apart is.

Alle spellen die vroeger op de duke 3d engine liepen (Build) hadden allemaal hetzelfde gameplay gevoel. Zelfde geld voor alle spellen gebaseerd op de Halflife engine, wat in feite ook weer een geupdate versie was van een quake engine. Dan kan er wel in getweaked worden, maar het blijf ongeveer hetzelfde aanvoelen.

Ik hoop dat ze met dit F1 spel de sim kant op willen gaan, maar als ik denk hoe die Formule 3 auto's in GRID rijden dan verwacht ik er niet veel van.

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft toch niks met de F1 game te maken |:-
    En engines van vroeger zijn niet meer te vergelijken met die van nu. We kunnen op dit moment gewoon nog niets zeggen over de mate van realisme/simulatie in F1. Al helemaal niet aan de hand van de engine.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar filmpjes van Rfactor F1 2009. Beetje om het gevoel te krijgen hoe het er uit gaat zien. ;)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat de GTR Evo F1 Mod maar 's public gaat! :+

6. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom komt rFactor niet voor de 360:+
    Als de nieuwe f1 game er ook zo uit komt te zien ben ik al lang tevreden!
    Al heb ik in de filmpjes geen in-car-view gezien? Dat zou wel tof zijn magoed..

7. schumi360

schumi360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kiek es aan*) bericht van een CM medewerker
    --------------------------------------------------------------------------------

Hi all,

I know news is very thin on the ground at the moment regarding F1 2010, but that’s because we really want to kick things off next year with a bang when we start talking about F1 2010 again, both news and community-wise.

For now though I just wanted to re-assure you all that F1 2010 is being built from the ground up to take full advantage of next-gen console and PC hardware, with a different team from F1 2009. The F1 2010 devs, in particular the Senior producer and Chief designer, are keeping a close eye on these forums and seeing what you all liked/didn't like about F1 2009 and also what you want to see in F1 2010, so please keep on posting and suggesting stuff you'd like to see.

Please hang tight, as we definitely haven't forgotten about you!

Dit begint er op te lijken:9 het werd ook wel eens tijd na anderhalf jaar bijna geen info.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat ziet er zeer netjes uit, de stijl bevalt me wel qua graphic's eigenlijk. Laatst vond ik nog voor de PS2 F1 2001 van Sony lol, en ik weet weer wat ik nu wel mis om te rijden om die pole te pakken just for fun!

9. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever mindere grafix en dan 26 man online met realistische fysics.

26 man vind ik een must. Fysics van een fsone mod voor Rfactor zou ik al helemaal geweldig vinden.

Deze game moet het dan gaan worden!

10. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    is er nog wat nieuws rond deze titel?

kwam alleen maar tegen dat enkele game magazines waaronder OPM(official playstation magazin) in maart een kijkje mogen gaan nemen in de f1 ontwikkel studios van codemasters... spel blijkt verder nog verre van af te zijn..

Dit baseer ik op het codemaster f1 2010 forum...

Maar goed.. misschien hebben andere mensen meer gehoord?

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn mensen ontslagen en er lijkt conflict te zijn (of nu niet meer, vandaar de onslagen mensen) tussen lui die een echte sim willen en mensen die een GRID/DIRT willen in een F1 jasje.

Afwachten dus maar weer.. maar veelbelovend is het niet als ze nu nog niet eens met 1e screenshots (ingame dan) aan kunnen komen.. afwachten.

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wie hebben er gewonnen? Ik hoop de simmers.

En heb je een bron over dat conflict?

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik hoop ook de simmer, de rest is imo pulp. =(

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry, het stond even op het officiele CM forum en is snel weer weg gehaald door CM zelf helaas.

Maar het feit dat het binnen 2 maand maart is en dat we nog niks hebben gezien is verontrustend.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoop iig niet op een Grid/Dirt achtige game. Een echte sim F1 op de console zou wel eens tijd worden, maar veelal is het toch weer veel te veel arcade en daardoor voor mij niet leuk.

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook al ergens een posting zien staan dat de game pas in september uit zou komen. Bron kan ik nu ff niet vinden.

Maar dat zou echt kut zijn.

Ik zit godver al 11 jaar te wachten op een nieuwe F1 game. En ze hebben nog helemaal geen ene reet laten zien, 11 jaar, toen zat ik nog op school!!!!!!!!!! pffffffffffffff.

17. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook een Wii kopen daar heb je wel een F1 game op :9

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, no thanks, ;-).

Maar ik kan niet wachten op deze game. Ik heb me nog nooit zo verheugd op een game. Ik ben al helemaal gehyped door mijn eigen verwachtingspatroon. Ik heb nog steeds de hoop op ps3 F1 game grafix en rfactor of betere fysics en online mogelijkheden. Dan speel ik die game helemaal kapot.

Maar......... nog niks gezien, het zal toch niet de gameteleurstelling van de eeuw gaan worden?

Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik lees zojuist een paar twitter berichtjes van Gameking Jan Meijroos

OMG, ik ben echt zo rete benieuwd hoe het eruit gaat zien

20. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij wordt momenteel aan de pers getoond? aha.. dan kunnen we in maart denk ik wel wat verwachten als de races ook weer beginnen.

Wat bedoelt jan met die 2e opmerking trouwens? die vat ik niet helemaal..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina