Ferron en dutchman moeten nog een wedstrijd tegen elkaar spelen. Ik ga wel alvast de loting doen. Hebben jullie de uitslag niet gemeld voor maandag 5 okt 00:00 uur dan krijgt het team dat jullie heeft geloot een WO. Ik hoop dat jullie wel ff gaan spelen, is wel zo leuk.
ahh.. jammer dat ik nou niet door ben anders was het een echte derby geweest vitesse-nec kun je alvast een team kiezen voor volgend tournooi of wanneer kun je die kiezen?
Elke avond wel. Of er moet iets tussen komen. Morgenavond wil ik wel gelijk, nog niks gepland staan. Heb jij ook tijd?
Ik heb je alvast een friend request gestuurd, maar morgen-avond heb ik zelf voetbal training dus liever dinsdag ?
Uhmm, als bekend is wat het volgende toernooi is dan komt er een nieuw topic. Dan probeer ik het wat groter op te zetten. Dit is een soort test toernooi . Word wel weer een knock out toernooi want daar heb je de meeste kans dat het afgerond word!
Mensen, er kan weer gespeeld worden he? Schema is bekent Ado - Nec 2-0 Van de bergh en milic gescoord. Geen kaarten. Kwam door een vrije trap 1-0 voor, daarna alleen nog maar gecounterd. Wel weer een beetje vies gewonnen maar ben toch door \o/
HALLLLLOOOO deelnemers, reageren we nog of zijn we het na 1 wedstrijdje al zat. 1 ronde van een knock out toernooi gespeeld en niemand reageerd meer
Heb ehtzelfde probleem bij mijn toernooi Oktober Cup Van de 16 deelnemer vielen de 1e ronde al 6 af vanwege niet op komen dagen! en tweede ronde ook alweer een afvaller! Vanwege opgeven en niet meer reageren of opeens afmelden niet mer willen! We moeten een Zwarte lijst maken!
Ben rustig, maar is vervelend als ik niet weet of iedereen dit leest. Want wilde eigendelijk morgen alle wedstrijden gespeeld hebben. Maar zal vast pas het weekend worden . Had gehoopt dat er iets meer tempo in zat!
2 wedstrijden zijn er niet gespeeld. Helaas kan je op XBW niet eens een knock out toernooitje afmaken!