Need for Speed: Shift [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, ik ga vanmiddag de NFS world tour (of hoe dat ding ook heet) uitspelen, dan zal ik nog eens wat rondetijden neer proberen te zetten :D

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Bring it on "dude" , grappig om jouw time attacks proberen af te slaan.
    Geeft een nieuwe impuls aan de game voor mij.
    Ic3DFire gij bent een fast racer op de tracks! Ik moet serieus sleutelen aan mijn auto's.
    Ik ga nu even wat events in de world tour doen en kijken of jij wat hotlaps hebt afgepakt.:mad:8) Moet vanavond werken, dan geen tijd meer.
    Ik moet even wat set-up en stuurproblemen met de lambo oplossen voor Laguna Seca.
    Auto springt alle kanten op terwijl ik op Road America met dezelfde set up een wereldtijd heb neergezet. Erg raar.
    Leuk van events en met een championship is dat de car set up voor alle tracks moet worden gebruikt dus een goede mix.

Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat schijnt een bug te kunnen zijn, er waren sommige die hier al iets over opmerkte in het eerste deel topic. Heb het zelf nog niet gehad, misschien kun je eens proberen te herstarten of een andere wagen voor Laguna Sega.

Edit

Met bestickering kun je wel veel plaatsen, heb nu al 73 lagen op een kant van de wagen pas en in gemiddelde NFS game waren dat maar bij de 20 ofzo.

Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oke, Photomode is erg poor. Maar het lijkt me wel leuk om ze te bewerken, waar het in Forza een taboe is haha. Leuk is wel dat je de camera standpunt kan fotograferen die vanuit de replay zelf, dat vind ik dan wel weer cool. :)

Naja, hier dan mijn Chevrolet Camaro na een dagje hard racen lol

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Is dat van photomode?^ Want het lijkt of er een filter overeen is gegooid(een lichte waas) en wat uitgerekt. Mooie voorkant8)

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    driften jullie ook vanuit de cockpit/motorkap of dan wel van achter de auto?

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik drift vanuit de cockpit, is toch het fijnst (imo :9)

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Toen ik de foto maakte was deze erg donker, heb het even door een photo programma gehaald. Dat uitgerekte zal denk ik komen door de inzoom, ieder geval ik ga een leuke serie maken vind dat wel leuk al word ik de enige Need for speed fotograaf. :D:9

@Kevf

Racen doe ik normaal vanachter de wagen, maar met tijdritten meestal incar voor de uitdaging en kun je betere lijnen nemen ook met driften.

Edit

Aan deze ben ik nu bezig, alleen dat gerekte effect weet ik nog steeds niet hoe komt maar ik ga eens navraag doen op het NFS forum.

Hieronder het orgineel.

Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG][​IMG]

Ik moet nog enkele race-events doen en dan ga ik deze GTR voorzien van een lekkere paintjob.
    Nu is het een simpel ontwerp. Ook na aan het uitzoeken op welke tracks en plaatsen de mooiste foto's gemaakt kunnen worden. I heb toch nog een paar dagen de tijd tot Forza 3 uitkomt.
    Auto rijdt super! Ik moet de Aston Martin DBR 9 nog voor het eerst uitproberen en dan wat mooie foto's posten.
    O ja ik heb de set up problemen met de Lambo voor Road America en LAguna Seca opgelost!
    En ja, dit was een speedjump zoals het hoort! Geen bug gestuiter. Ik moet alleen voor Spa en Silverstone een andere auto kiezen met een high speed set up.
    Lastig dat je niet per track een aparte set up kan saven pet auto.
    Dadelijk even kijken of Ic3DFire en AntraXxX een deuk in mijn hotlaps hebben geslagen.:+\o/ moet ik weer sleutelen in de garage en zweten in de raceoverall en helm.8)
    Dat hotlappen is echt verslavend. Vooral in die track met die tunnel met echo.
    /Dit is eigenlijk het eerste racespel waar de single-player mij kan blijven boeien.
    MaxxRaptor/Max Darkporince, graag mijn friends request nog accepteren. Mijn GT is LoyallRonin

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, wees niet bang. Ik ben er gisteren niet aan toe gekomen om nieuwe tijden neer te zetten. Maar heb wel alle tiers + de World event uitgespeeld. Ben nu nog druk bezig om de laatste invitational events af te maken :D

Ik wou gisteren even de photomode uitproberen (nog niet gedaan zeg maar :+). Maar hij is zeker simpel.

[​IMG] [​IMG] [​IMG]

Sjah, ik vind die flammetjes zo leuk :). Het was trouwens niet mijn bedoeling om een 'mooie' shot te maken, als de flammetjes maar zichtbaar waren!

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Echt, wie de graphics van Shift slecht vind..moet echt naar Hans Anders! :+

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Hoe hebben jullie dat zo goed gekregen met die foto's? Bij mij rekken ze uit, en worden ze veel te donker.

@Loyallronin

Heb je geacspeteerd, zag je tijden al staan bij die Tiers. :)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die van Hybrid zijn sowieso PC screenshots dus dat kan het verklaren.

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, die van Hybrid zien er wel erg strak uit (positief hé!). Die van mij zijn gewoon van de Xbox, ik vond het al zo raar dat die foto's van Hybrid geen karteltjes hebben :9

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    16x AA. ;)

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Inderdaad strakke foto's van Hybrid, trouwens kun je op de PC versie ook je replay opslaan?

18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    woaa mooie shots.:thumbs:
    WAt voor PC systeem heb je en draait Shift lekker? En verzoekje Hybrid: Kan je een mooi plaatje schieten van de nieuwste GTR( wwar ik een plaatje van heb staan) in de PC versie van Shift ????

Eindelijk leven in het Shift forum.\o/\o/\o/

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De foto's blijven lang gerekt uitzien op 360, en op het NFS site zie je dat ook al van anderen. :'-( @Loyallronin - Wil je me even een PM sturen, met je tijden op welke track en wagens, upgrade en de tuning etc, die je wilt doen?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat kan op de PC ook niet. :)

Dual Core 8400. 3GHZ
    4 RAM en een 4850 512 mb

Kan alles op max draaien als ik wil. Maar doe het bijna nooit (alleen als ik foto's maak) wil graag een constante 75 fps hebben en dat lukt niet altijd met 14 auto's op de baan. :) Zal vanavond even proberen een screen te maken.

Deel Deze Pagina