, wel irritant dan dat ik weer opzoek moet gaan naar een nieuwe club Als feyenoord nou dit weekend verliest wordt die hopelijk weer 3 sterren hehe
Nee zo werkt dat niet, dit is gewoon een squad file update met de laatste transfers toegevoegd en wat aanpassingen. Volgende komt pas na de winterstop ofzo
Omdat ik mijn team dan moet veranderen neem ik wel nec (2,5 ster zelfs) Dit team verandert dan niet snel in 3,5 denk ik zo
ik zal maandag de competitie van start laten gaan heb een drukke week achter de rug en moet morgen om 5 uur op dus het zal voor maandag zijn.
De gamertag waar ik mee speel is de kletskop, IdealBambino heb ik aangemaakt gewoon om alle leden toe te voegen en berichten rond te sturen. Is gewoon makkelijk voor mij en jullie hier kunnen julie alle leden in terg vinden en kunnen we de niet actieve mensen er makkelijk uit halen en nog vele dingen. heb je IdealBambino nog niet in je lijst staan voeg hem zelf toe.
Ik zit maar te zeuren dat iedereen een team moet kiezen maar heb er zelf noch geen daarom neem ik Reading.
uhhm de meeste hebben geen vclub?? wa doen we En wie wil er tegen LA Galaxy beginnen vandaag...laat even weten of ia xboxlive ook goed gr odst
is er iemand actief ophet forum...?? het inschrijven ging vlug maar nu is het spel er en is er niemand.. de meeste hebben niet eens een club doorgegeven.. maarja ieman tegen mij spelen vandaag laat ff weten