Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is toch geen XBLA titel?

    Maar ziet er inderdaad wel leuk uit.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, het is wel een Xbox titel, maar geen XBLA ;) (geen Arcade titel dus)
    Dacht ik dus.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, zou kunnen. Bij de aankondiging zag ik gewoon niks vermeld staan over XBLA, wat normaal toch wel zo is.
    Ook heeft GT normaal gesproken een aparte categorie voor XBLA games, maar hier staat gewoon xb360 bij.

    Zie
    [​IMG]
    [​IMG]

    Lucidity en South Park staan btw online. (maar nog niet op de online MP, dus geen mooie plaatjes. :p)

    Lucidity vond ik tegenvallen, nu SP eens proberen
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Als dit een XBLA titel is lijkt het me erg tof! Grafisch gezien is het ook niet echt fullgame waardig zo op het eerste gezicht.

    Maar voor Arcade, kom maar op!

    You can also be "accidentally" killed by up to four friends \o/
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Grafisch zit het veel te mager er uit voor een X360 titel. Als ik dus naar de screens en trailers kijk moet het wel bijna XBL zijn.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Sparkster is XBLA.

    http://www.1up.com/do/minisite?cId=3176338

    Quote: Mascot Heaven

    In the 16-bit era, when animal mascots were everywhere and attitude trumped gameplay, Konami's Sparkster stood out. He may have been a mascot, but he was remarkably light on cockiness. What he lacked in smirks he more than made up for with intense gameplay in a thumb-blistering Contra vein. Now, 15 years later, Sparkster is returning in a brand new title for Xbox Live Arcade, the PlayStation Network, and Steam. Konami offered us an exclusive first look at the game, and what we saw is a spot-on follow-up to an old-school classic. Join us as we blow out Rocket Knight all this week via previews, blogs, features, screenshots, podcasts, and videos!
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vandaag van allebei de titels de hele trial gespeeld, die van beide titels best uitgebreid is. Mijn vermoedens over Lucidity bleken terecht. Gewoon saai en middelmatig, na de trial had ik er schoon genoeg van. Het stijltje is mooi, maar de gameplay is repetitief. Daarna South Park gedaan. Die is was leuker dan Lucidity, maar ook niet echt top. Maar daar kan ik moeilijk over oordelen, aangezien ik geen ervaring heb met Tower Defense spellen, of hoe dat genre dan ook mag heten. Vond het een beetje simplistisch: Een paar torens neerzetten en upgraden. Voor de rest gewoon sneeuwballen blijven gooien. Weinig diepgang, maar je speelt dan ook het begin van de campaign. De achievement hunters zullen dit spel wel leuk vinden, want alleen in de trial zou ik al meer dan 100 punten verdiend hebben. Ik kreeg de punten natuurlijk niet, maar kreeg wel steeds een melding dat ik een achievement zou krijgen als ik de full game zou hebben. Voor 400 punten zou ik hem wel gehaald hebben, maar 800 is me net teveel. In de trial kan je ook nog online spelen. Dan is het nog makkelijker, want dan kan je met zijn vieren sneeuwballen blijven gooien.

    Dus helaas, ik heb nog 800 punten op mijn account staan, maar die spendeer ik niet aan deze spellen. De laatste weken en vandaag zijn de spellen net niet leuk genoeg.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Binnenkort Perfect Dark ^^
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mijn soort spel .. ik weet niet zeker of deze een xbla game wordt
     
  12. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Lucidity en south park allebei gekocht. Was toch verrast en vind ze beide de 8 euro waard.:thumbs:
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Lucidity vond ik een stuk slechter dan ik verwachte, en ik had er al niet te hoge verwachtingen van.

    South Park TD is wel grappig en voor 800.... hmmm mogelijk. Online (met demo!) is echt fun. Alleen die praatte bij mijn (nog maar 2) games.

    ps. hoe bouw je daar in vredesnaam muren? 8)
     
  14. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de southpark trial geweldig.De diepgang is er nog niet die eerste stages nee, maar later word het natuurlijk veel moeilijker en moet je juiste combinaties van towers plaatsen op de juiste plekken. Op hard is de 4 player mode ook nog flink uitdagend vanaf die laatste trial stage, je moet echt goed samenwerken en afspraken maken. Ik ga deze game binnekort wel kopen, vooral voor de 4 player local play coop optie:thumbs:

    ps: die japanse commentator stem is echt geniaal:lol:!
    ps: geen idee hoe je muren bouwt, kan misschien pas verder in de game.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het wel gezien maar ze vermelden het in het 3e level.
    "build some walls to slow them" of zo.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Muren bouwen ga je pas gebruiken vanaf het 4e level. De eerste 3 levels lopen de vijanden over een vooropgesteld pad, vanaf de 4e ga je zelf het pad maken waarover de vijanden moeten lopen. Dat doe je door muren te bouwen.

    Een paar dagen terug meldde ik nog dat ik South Park net niet leuk genoeg vond om te kopen. Toch wel, want heb het wel gekocht. Heb het gister vele uren gespeeld. Vooral leuk online met zijn 4-en co-oppen.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Had de 1e 3 levels bijna gespeeld op hard liep die vast. Toen ik dat nog een keer deed dacht ik nu koop ik em maar anders ben ik die progress weer kwijt.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    TCO vindt je hem beter als Defense Grid? Wil nog een TD game spelen en heb alleen niet genoeg tijd voor 2.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet beter. Alhoewel 4 player online wel erg vet is.

    Iemand enig idee hoe je Professor Chaos unlocked (met code) als Europeaan?
    Amerikanen krijgen codes of zo maar die website kan ik niet eens in.
     
  20. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Root Beer Tapper en Puzzle Quest:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina