Mijn poppetje doet alleen maar hakballetjes. Zijn er al mensen die al willen spelen? Mijn headset doet alleen een beetje raar, soms hoor ik anderen en soms niet.
Ik ben er ook over een klein uurtje :b: http://www.youtube.com/watch?v=tJ1Kv8j9I0A Kijk even of 1 van de doelpunt/assist makers hier die in de aankondiging wilt of niet
Goal maakt niet uit welke je er in gooit van mij, vind ze allemaal wel leuk, kies maar welke jij de mooiste vind. Als je wilt kan je die assist van mij op ongeveer 2 minuten er ook wel in gooien, die is ook wel lekker
Ik kan tussen 18.30 en 21.00. Daarvoor aan het werk, daarna bij mn vriendin. Wie doen er dan mee? Mijn poppetje kan ook nog niet echt veel trucjes. Misschien als ik thuis ben maar ff wat opvijzelen.
Ik kom wel om 8 uur. Ik kan Any spelen, maar liever niet natuurlijk. Oja, mijn speler kan alle trucjes.
Vanavond kan ik er helaas niet bij zijn, trainen van 8 tot half 10. Misschien dat ik om 10 uur nog een potje kan spelen. Als er dan nog een beetje van jullie online zijn..
Niks moeilijk aan, bij verdiensten kan je ook checken welke je al gedaan hebt en welke je nog moet doen.