Heb GTR Evo weer op m'n iMac staan (Windows 7 via Bootcamp). Binnenkort dus weer een keer een race meepikken via Racedepartment.com
Het zou wel een mij liggen, maar kan iemand me vertellen hoe ik races join bij RD? Iemand die een linkje kan sturen ofzo, ik kan namelijk echt niks vinden op RD.
Eerst moet je je even registreren. Dan kan je hier jezelf aanmelden. Moet dus onder echte naam en lees de regels goed door. Dan kan je bij ieder spel in de racing club kijken en zie je welke races er komen en kan jezelf aanmelden in het topic.
Ik doe nu mee met Mini Friday op Assen. Geen idee wat voor rondetijden ze daar rijden. Iemand die weet of ik dat ergens kan zien?
Gewoon vragen in het topic. Maar waarschijnlijk krijg je een antwoord dat het niet belangrijk is. Is het eigenlijk ook niet. Maar Mini Friday is super als je nieuw bent. Tot niet zo lang geleden zat ik er ook iedere vrijdag. Laatste tijd heb ik geen tijd meer ervoor. Maar het zijn altijd geweldige races. Perfect om te leren omgaan met andere rijders op de baan omdat het allemaal zo close is.
Ah oké, maar zou toch wel leuk zijn als ik een indicatie had, morgen maar eens een aantal rondes rijden op Assen. Circuit zonder veel scherpe bochten toch? Met een Mini lijkt het me dat je vaak vol gas kunt.
Valt wel mee toch? 20 euro voor WTCC 2008, American Muscle, Formula Masters. Nieuwe banen en opgeknapte banen. En voor 40 euro zit daar ook nog STCC bij. Met het alle STCC banen en wagens en Camaro cup. En Race on upgrade ook de graphics van Race 07.
Maar tel alles 's bij elkaar op! Want de meeste hebben al STCC los gekocht.. GTR Evo.. Is toch een aardig bedrag alles bijelkaar opgeteld.
STCC los koste 20 euro en kwam meer dan een jaar geleden uit. Maar ik koop gewoon weer Race on voor 20 euro.
Ik heb alleen Evo, dus waarschijnlijk moet ik gewoon de volle 50 euro betalen. Want alles wat erin zit is nieuw.