Ik wil eventueel wel meedoen, heb jou ookal in m'n lijst dacht ik? Ik moet alleen nog wachten op de postbode
Mensen die zin hebben in Firefight? Ben over een halfuurtje oid beschikbaar denk ik. Moet alleen nog wel eten.
Jij hebt hem nu ook al? Verdomme, ik hoop echt dat ik hem morgen krijg. Ik heb nog nooit zo lang hoeven wachten op een spel bij gamehubs. Vandaag was dag 14 al. Je mag me wel toevoegen, ik ga als ik hem eindelijk heb ook lekker Firefight doen.
Jup. M'n moeder kwam net thuis toen ze de postbode zag en het pakketje kon aannemen, anders moest ik ook langer wachten .
Ik heb even een aantal van jullie toegevoegd in XBL, Dat mogen jullie bij mij ook doen, gamertag Xtinct10n (dat is dus een één en een nul).
Hey hoi mensjes!! Ik voeg jullie allemaal wel even toe, dus niet schrikken van mij ;o Ik wil trouwens een paar 200k achievements, maar gewoon voor de fun is ook niet mis.
Ik zoek ook mensen om morgen een aantal 200k achievements te halen Ik heb uiteraard headset Men gamertag is Marnick88 alleen toevoegen als je headset hebt.
Echt zeg, ik hoef alleen nog maar de Firefight Achievements en hadden we gisteren bijna die Vidmaster Challenge: Endure Achievement... gaan we net voor het einde van de Set dood door granaten!