Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe vinden jullie de missies tot nu toe? Want in de reviews kom ik toch wel dingen tegen over dat missies variatie missen en leuker hadden moeten zijn.

2. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes heb de game! Gelukkig 1 dag eerder bij de Bart Smit dan normaal :)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat kan inderdaad niet. Heel vervelend. Je krijgt wel de melding Checkpoint Reached, maar leg je allebei het lootje is het einde verhaal. Wel krijg je nieuwe Respawn mogelijkheden per Checkpoint.

Ligt er aan wat je als gamer verwacht. De missiedoelen zijn wel eens hetzelfde, maar de situatie is elke keer anders. Als jij dat erg vind, your bad. Als speler is het elke keer spannend en goed opletten.

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Damn ik moet deze hebben maar nog geen gelegenheid gehadom hem te kopen.

5. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Mijn eerste ervaring met dit spel is best positief. Ik heb missie 1 gehad en heb effe co-up gedaan en het was best leuk alle 2. Ga nu effe wat uurtjes achter elkaar spelen zodat ik ook een beetje de feeling in het spel krijg

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    annihaliation is erg leuk. Gewoon ouderwets team deathmatch, maar je hebt dan vak de controle over je eigen fireteam. Vooral de 50cals die staan opgesteld zijn enorm krachtig. Ik haalde zo 27 kills achter elkaar en kreeg de Live Award Squad Pounder....vond het nogal "vreemd" klinken :p

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn de servers al een beetje vol?

8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Empty as shit....geen grap.

9. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt.. Maar het is nog steeds niet de officiële release..

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is jammer, mjah, we zijn inderdaag nog niet bij de echte release.
    Ik hoop dat het geleidelijk oploopt tot een aantal, waarbij je niet ultra-supa-dupa-mega lang hoeft te wachten om in één potje te komen.

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb hem ook zojuist gehaald en ik moet zeggen dat hij mij goed bevalt. Ik houd van deze manier van spelen. Extreem tactisch. Ik ben dan ook meteen op de moeilijkste graad gestart. Na even wat vogelen wist ik een objective te halen maar werd daarna afgeknald door een snoodaard. Toen moest ik weer helemaal opnieuw beginnen. Grafisch is deze game wel erg matig en eigenlijk een beetje onder de maat. Maar het gaat mij puur om de gameplay.

Ik heb er zin in om eventjes lekker online te gaan rondhuppelen en vervolgens doodgeschoten te worden, puur om mezelf te laten zien hoe een echte oorlog kan zijn :+

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    .........:eek:
    Misschien ben je wel een super goede soldaat, en zal jij niet dood gaan in een echte oorlog.=( Anyway, het is goed om alle positieve reactie's te horen! Hopelijk stuurt FRS OFP2 op tijd, zodat ik het na school morgen kan spelen.

13. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat er nog zoiets als je manschappen in 'low profile' te laten bewegen? Ik heb nog wel eens dat ik ergens sta met zicht op een vijand en als ik dan mijn manschappen laat overkomen worden ze nogal eens gezien.
    Is hier iets aan te doen, of ben ik gewoon tactisch onverantwoord bezig ;)

14. MadMike BE

MadMike BE pGaming

Leuk Bevonden:
    0
    Geraak niet voorbij het laatste deeltje op hardcore van missie 3 gvd ^^ echt pittig stukje dat we moeten veilig houden

15. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik raak op hardcoremode niet verder bij missie 2 al. Ik ga de hele tijd rechtdoor totdat je eigenlijk de eerste paar mannetjes hebt in een platter gebied. Is het de bedoeling dat je hierlangs raakt zonder gezien te worden, want als je met ze in aanraking komt dat wordt iedereen gewaarschuwd?

Toch wil ik op hardcoremode doorgaan, hoewel het wel enorm pittig is.

Dat wilt niet zeggen dat ik dit spel top vind.:thumbs:

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik weet niet of deze al gepost zijn maar extra bonus codes voor extra missies

RaidT18Z - Night Raid
    StrongM577 - Coastal Stronghold
    AmbushU454 - Ambush
    CloseQ8M3 - Close Quarters

edit: oeps, ja dus,sorry

17. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ga in een van MVP zitten dat scheelt een hoop.._0/

18. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze in file lopen en jou volgen dan lopen ze altijd achter je.. ze doen niks voordat jij de opdracht geeft.. dus in principe lopen ze altijd in low profile..

Het ligt dus niet aan hun..:+

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoor dingen als Ghost Recon (niet die AW zo) voorbij gekomen. Zo die game was echt hardcore zeg, en mega spannend. Zoals sommige mensen hier dingen beschrijven over de game klinkt dat echt zeer spannend.

Kruipen over de grond door de struiken, en zoals in de XBW review stond dat het fantastisch is als alles stil is en je hoort de geluiden uit de natuur en dieren enzo. SFEER!!!! Dat gaat echt zooooo goed overkomen via mijn surround set..in Batman is het al prachtig...nou dan zal het in dit soort games helemaal geweldig zijn. Ik had allang wel verwacht dat er mensen zouden zijn die de game niet je van het zouden vinden...puur om verkeerde verwachtingen. Ik zag het met OFP. Zoveel rare reacties van mensen die ik kende, en ze negeerden de geniale gameplay gewoon volledig.

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Net ongeveer 2 uurtjes gespeeld. Missie 1 uitgespeeld :+ Verder alleen multiplayer, en die is vet ! Alleen nog een beetje ingewikkeld en ik moet overal aan wennen. Dat zal hopelijk wel goed komen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina