Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon oefenen, aan de controls/commands wennen en ervaring opdoen. *)

2. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom negeer je mijn vraag? Ben er nog steeds benieuw naar hoor, tis puur uit interesse dat ik het je vroeg.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Is de game trouwens makkelijker als je co-op speelt? Sommige games zijn qua ervaring echt niet bedoeld voor co-op. De ervaring en sfeer word dan minder als je samen speelt.
    Dit doet mij denken aan een game waarvan ik de naam kwijt ben, waarin de makers zelf zeiden dat co-op er niet voor bedoeld was. Hoe dan ook...dit gaat niet op voor OFP2 he?
    De co-op is eerder beter dan slechter in SP , right?

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bij COD MW2 zeiden ze dat, daarom krijg je speciale coöp levels :)

Net in mijn eentje "even" op hardcore gedaan. En mijn mening staat nog steeds.. 2 checkpoints gedaan, rij dus rond in mijn jeep, vol over 2-3 ventjes heen en ze blijven gewoon leven 8). Na deze kamikaze actie stap ik uit om er wat neer te schieten, wordt ik uiteraard gedood.

Ik vind de enemies ook echt vaag bewegen, 2 stonden er vast in het water..

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ja, ik begin het een beetje door te krijgen hoe je het moet spelen:)
    Maar ik wil eigenlijk proberen zoveel mogenlijk chievs in een keer te halen, dus waar kan ik die helicoptor vinden in level1?
    En is er trouwens iemand die nu online wil doen?

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er zitten wel wat vervelende bugs in ja. Was daarnet met iemand van InsideGamer missie 6 in co-op aan het spelen. Dan moet het andere team een afleidingsmanoeuvre uitvoeren, zie ik op mijn kaart die SUV/hummer van hun echt letterlijk rondjes draaien, rondspinnen. Erg vervelend. :emo:

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Het was een andere game, de keuze van de developers was omdat je anders bepaalde dingen in het verhaal niet zo goed ging ervaren als de SP mode.
    Hier baal ik van he...nou kom ik niet op die game :p

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oh ok, bij MW2 zeiden ze het namelijk ook.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat moet ik doen bij missie 2. Er staat go to overwatch en ik ben daar en er gebeurd niks. Zag wel net een paar helicopters schieten maar verder niks.

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    KUTSPEL;

Nadat ik voor de 5de keer de 6de missie deed was ik heel erg goed op weg om niet gezien te worden en de hele basis op te blazen. Ware het niet dat mijn mannetje opeens opstaat nadat ik een demo-charge heb neergelegd. :emo::emo::emo:
    Gevolg: Ik kan hem WEER opnieuw doen en dat terwijl de keer hiervoor ook aan een bug te wijten was dat ik hem opnieuw moest doen.
    Oh ja; waar is de scoreboard bij de multiplayer? Waarom moet hij de hele tijd zolang laden voor hij servers ziet en bovenal: WAAROM zit er geen verhaal in??? Je kent de hoofdpersonages helemaal niet en waarom ze vechten, je gaat toch ook geen film maken zonder personages???
    WTF man...

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Een verdere eerste indruk. Ik ben gelijk begonnen op hardcore (geen gezeik, gewoon doen) en dan ben ik nu met mission 2 bezig. Heb ik (eerste indruk) maar één woord voor ... WoooooWWW! Echt TE GEK. Dit is nu precies wat ik wilde. Dit had zo ClassicGhostReconNextGen kunnen zijn (niet die GRAW f*****g sh*t met al die klote bling bling diamandje hud enz f*ck that).

Ik zeg ... eerste indruk ... maar dit (DR in HC) is echt te cool gewoon:)

Wel al 1 uur bezig want 2x dood en dood is dood (zoals het hoort:))

Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  12. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem eindenlijk! Voor MP heb zeker wel een headset nodig? De mijne is kaput dus dat is wel kut.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net 2 levels coop gespeeld met 3 andere gasten. Dan zie je gelijk wat voor publiek het spel koopt. Gewoon gasten die het realistisch willen en weten dat run and gun niet werkt. Veel beter overzicht te houden zo en super tof. :)

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het grootste voordeel wel dat het zelfs een goede strategie is om heel het team op te splitsen en een vijand in van bijvoorbeeld drie kanten te bestoken, een driekwart-cirkel bijvoorbeeld. Goede momenten mee gehad. :9

15. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dus ook coop doen met mensen die niet in je vriendenlijst staan?

Da

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Natuurlijk, gewoon een publiek MP game joinen / hosten!

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt de eerste code niet goed gekopieerd. aidT18Z moet RaidT18Z zijn. ;)

18. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er helemaal geen verhaallijn in?
    krijg je gewoon een opdracht die je moet uitvoeren?

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Het is een scenario waarin je als verschillende mariniers elf missies moet uitvoeren. Er wordt verder niets gedaan aan het verhaal (er wordt wel uitgelegd waarom je missies uitvoert, met welk doel) en ook aan 'character development' wordt er niets gedaan. Het draait puur om de oorlogservaring.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hoeft van mij ook niet in elk spel. Vond het intro filmpje waarin het scenario van de oorlog werd uitgelegd erg tof en vind het prima zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina