FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat het aan je eigen internetverbinding ligt, omdat wij er allemaal geen last van hebben en als we er wel last van hebben zeker niet met zo'n grote regelmaat als jij.
     
  2. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom eerder nooit last van gehad :cab:
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan je eigen verbinding idd. En so what? Speel je om de punten om voor het plezier?
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Verdomme...vandaag kwam ik thuis en lag me Xbox op de grond en is hij dus gevallen met me Fifa 10 disc erin. Nu loopt hij steeds vast tijdens het spel :mad:
     
  5. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb plezier als ik punten heb.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    En er zitten geen krassen op? Leugenaar! 8)
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Er zitten ook geen krassen op, ik kan er geen 1 vinden maar hij loopt wel steeds vast. Maar als ik hem via me hardeschijf afspeel loopt hij ook vast, is het misschien een savegame ofzo? Als ik dan Dirt 2 erin doet dan loopt hij niet vast dus lijkt me sterk dat het me Xbox is
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat nu wel minder online. Begin steeds meer tegenstand te krijgen. Begin deze avond had ik zelfs 5 keer op rij verloren, wat een drama zeg. 3x was ik teruggekomen van een 3-0 voorsprong, maar verloor ik vervolgens met penalty's.. werd echt gek. Maar goed, daarna ging het weer wat beter.

    Het uitverdedigen begint me nu echt te irriteren, af en toe lijkt het echt nergens op wat ze doen. Sowieso moeten ze eerst 5 m met de bal lopen voordat ze hem wegknallen, en vaak lopen ze ook nog knullig tegen elkaar op of tegen de keeper. Keeper heeft ook rare blunders af en toe, al kan dat ook aan Buffon liggen. :+
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb me squads enzo allemaal verwijdert behalve me gekochte live season, en nu doet hij het (nog) wel
     
  10. yebone

    yebone Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een problemen heb ik met dit spel zeg. Ten eerste liep de demo op de xbox360 bijna elke wedstrijd vast. Kreeg dan de melding dat de 'disc unreadable was', nogal vreemd natuurlijk als een demo op je HD staat. Dacht uiteraard gewoon dat dit aan de demo lag, want verder heb ik bij geen enkel spel last van freezes (behalve Saints Row, maar dat schijnt met bugs te maken te hebben)

    Echter nu al verschillende keren gehad dat de volledige versie van Fifa10 op de xbox360 ook vastloopt, in verschillende spelmodi, zoals tijdens een vriendschappelijke wedstrijd, be-a-pro wedstrijd, 2x online zelfs. In de Arena. Na een wedstrijd (van laatste scherm naar arena) Ik denk nu al zo'n 15 a 20 keer gebeurd. De eerste keer was ook gelijk in de allereerste wedstrijd... dus sindsdien ben ik er niet zo gerust op. Echter krijg ik in dit geval geen melding over de disc, maar het is echt gewoon een dikke freeze.

    Heb zelf geen flauw idee waar dit aan kan liggen. Verschillende zaken (die het zouden kunnen zijn volgens fora) geprobeerd, maar nog zonder succes.

    - Fifa10 profiel en alle saves verwijderen en opnieuw beginnen
    - Instellingen controller naar default (zette ze altijd op aangepast)
    - Spel op HDD installen... geen wezenlijke verbetering, nog steeds freezes..

    Iemand anders deze problemen?? of beter nog... iemand anders een oplossing voor deze sheit?? mijn speelplezier wat Fifa betreft is in ieder geval al behoorlijk bedorven..:mad: takkezooi.

    Thanks
     
  11. Sup

    Sup Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal..ik heb hier wel eens zitten meelezen over andere games maar nu heb ik zelf ook fifa 10 aangeschaft sinds vorige week. Nou zit alleen met een groot dilema! Ik wil harstikke graag online, eigenlijk de reden waarvoor ik het heb gekocht, naast het spelen met vrienden thuis! Ik heb me al rot gezocht op het officieele forum en andere fora. Maar ik kan niks vinden dat werkt. Als ik Fifa opstart krijg ik eerst een berichtje van autosave blabla. en dan probeert die verbindinge te maken met EA. Of als ik het doe via xbox live en dan head to head match of welke optie dan ook..........krijg ik dit bericht : The EA servers are not available at this time. Please try again later.

    Is er iemand die hier een oplossing voor heeft..
    ik heb al mijn router gereset, ports toegevoegd bij de router configuratie site, Cache removed, HD geformat, nieuwe gamertag aangemaakt+xboxlive maar niks werkt..krijg steeds het zelfde bericht.

    Ik zal degene die hier een oplossing voor heeft voor eeuwig dankbaar zijn :p
    Verder vind ik het een tof spel! hoop ooit eens een potje tegen jullie te kunnen doen

    mvg
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  12. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    denk toch echt iets met je router..
    maar wat durf ik helaas niet te zeggen
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag bij Be a Pro leek het wel of m'n speler in een dipje zat, kreeg er echt bijna geen bal in. Wat was dat kut zeg, nu gewoon even geen zin meer in :+
     
  14. Sup

    Sup Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Thompson speedtouch..ik geloof dat het al een redelijk oud model is..misschien dat een nieuwe aanschaffen helpt? Hoeveel zou dat kosten, enige aanraders?
     
  15. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Linksys zijn over het algemeen wel goede routers, en voor €40 heb je al een goede
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoe staat je NAT?
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ... die scheids ... 8)

    Wat een klootviool. Lekker tegen je gaan fluiten als je achter staat. Mijn GOD!
     
  18. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nogmaals even mijn vraag stellen aangezien er eerder geen antwoord op werd gegeven: Waarom staat er bij mijn leaderboards een Amerikaanse vlag naast mijn naam??? Mijn Xbox dashboard is ook helemaal in het Engels dus ik dacht , ik heb dat zo ingesteld.... Maar als ik bij mijn settings binnen dashboard kijk dan zie ik dat bij locale: Netherlands staat... Weet iemand mij te helpen????
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel bij je EA account zijn ingesteld dan.
     
  20. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kun je dat niet instellen alleen spoken language.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina