Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Heb net mission 2 op hardcore uit. (2x dood en opnieuw) ... een van de beste stukjes game die ik ooit heb mogen spelen. Lijkt op ClassicGhostReconNextGen. Precies maar dan ook PRECIES wat ik graag speel:)

2. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel vreemd vind is dat ze zo hebben lopen adverteren met dat 'one shot one kill' maar ik pomp soms wel 4 kogels in een gastje voor hij neergaat. Dat vind ik wel erg matig. Na een kogel in je poot van een M16 ben je echt wel uitgeschakeld. Ik vind het altijd jammer als ze dan gewoon doorlopen alsof er niets gebeurt is en alleen wat health verliezen.

3. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kevlar ftw:thumbs:

Ik wou dat er een demo kwam, want ik kan de game nog ff niet betalen:'-(

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zag net op de Marketplace een nieuwe video van de game en dat zag er toch echt netjes uit. Vooral qua animaties en hoe dramatisch het er uit ziet ook. Ik wacht nog wel eventjes, gewoon kijken of ik de game ergens kan scoren voor 45-50 eur. En misschien heb ik morgen een deal op marktplaats, zou ik em voor 42 euro hebben :p

Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  5. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Echt, ik heb hem gister voor het eerst even gespeeld en mijn eerste indruk:
    Wat een sfeertje, echt geniaal, ik lijkt het tot nu echt een topgame

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het spel is verzonden:cool:

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    GH zeker? Ik heb ook een mailtje vanochtend ontvangen. :) Hopelijk komt hij aan het begin van de volgende week :D. Lang geleden dat ik een tactical shooter heb gespeeld

8. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    KUNNEN MENSEN AUB SPOILERS GEBRUIKEN OM TE VERTELLEN WAAR JE WAT MOET DOEN. IK WIL ALLEEN MAAR LEZEN HOE DE GAMEPLAY BEVALT EN DAAROP BASEREN OF IK HEM WEL OF NIET HAAL.

sorry hoor maar is fockin irritant als je nu al weet wat je de eerste 3 missies moet doen.

9. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet in elke missie is tijdsdruk toch?

10. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0

Een 5.56 NATO .233 Remington patroon (dit soort patronen heeft een M16) is over het algemeen geen wapen voor 1 shot 1 kill zeker niet op een lange tot midden lange afstand.
    Deze kogels gaan bij impact zwerven. Het kan dus zo zijn dat als je iemand in zijn been raakt er 2 centimeter naar links weer uitgaat en dus alleen weefsel en huid heeft aangetast. Maar het kan ook zo zijn dat als je iemand in zijn rug schiet dat hij er via zijn milt longen en nieren eruit zijn reet weer uit kan komen (en alles kapot maakt wat er tussen zit)
    In het echt leer je om eerst iemand proberen te verwonden want dan komen er 9 van 10 keer soldaten die hem te hulp gaan schieten. Easy Target als ze proberen om met een gewonde soldaat te gaan liggen zeulen.
    Een minimi (m249 Saw) idem. Het sproeigeweer bij uitstek. Zelfde patronen

Dus realistisch ja. Makkelijk nee.

11. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren dan eindelijk ook gespeel, en missie 2 8)

Dacht ik bij het einde iedereen uitgeschakeld te hebben, loop de heuvel papapapap en toen werd het zwart voor mijn ogen :'-(

Half uur bezig geweest en even ongeconcentreerd en zie wat me overkomt, en ja op Hardcore modus is dit een vet spel _O_

12. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ik ook bericht gehad, maar ik laat altijd gewoon verzenden via registered mail, dan verwacht ik 'm pas vrijdag...

13. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    inmiddels na alle reacties denk ik dat dit zeker iets voor mij is. vond GR ook erg tof en dingen als splinter cell, het sluipgebeuren.

alleen wil ik hem voor een gunstige prijs. voorlopig vind ik hem hier in rotterdam alleen maar voor 59,95. bij de saturn kost ie wel 50, maar dat is net ff te ver, haal ik niet vanuit mijn werk en als ik eenmaal thuis ben heb ik ook geen zin om naar zuid te moeten.

iemand een idee waar hij hier in rotterdam omgeving centum-noord-oost te halen is voor 50 euri

14. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel hij bij de Media Markt in Den Haag is?

15. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gisteren kunnen kopen bij de plaatselijke Gameshop. De eerste indruk was niet meteen positief. Het spel voelt een beetje 'steriel' aan: weinig verhaal, geen karakterontwikkeling, geen voiceover en geen spectaculaire (gescripte) gebeurtenissen in de missies. Ook vond ik de tutorial nogal matig
    waardoor het even duurt voor je weet hoe alles werkt.
    Maar wanneer je eenmaal de klik hebt gevonden met het spel dan is het erg leuk. Bij mij gebeurde dat bij missie 2. Je kunt in die missie een lange tijd sluipen zonder dat de vijand door heeft dat je er bent. Je hebt overal patrouilles en ook een gevechtshelicopter die over je heen vliegt. Dat levert een hoop spanning op en wanneer je eenmaal bent gevonden dan komen van alle kanten vijanden op je af. Het leuke van het spel is dat dit niet is gescript dus iedere keer dat je de missie speelt pakt het toch weer anders uit.
    Het deed me allemaal erg denken aan de eerste versie van Ghost Recon voor de PC alleen dan nog weer een stukje realistischer.
    Ik vind het een erg leuke game maar het is zeker niet iets wat iedereen leuk zal vinden. Als je een fan bent van strategische shooters en veel geduld hebt dan is het wel een aanrader.

16. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet er ongetwijfeld meer van dan ik :), maar al word je in je vest geschoten dan klap je echt wel even achterover door een kogel en ben je even van de wereld of op z'n minst van slag. Gewond zijn kennen ze niet (volgens mij), terwijl bijv. far Cry 2 dat wel wist te doen. Zelfs een super oud spelletje dat ik ooit speelde 'Sniper Elite' had dit erg goed. Hier raakt je iemand en deze lag vervolgens uitgeschakeld en hulpeloos op straat te bewegen.
    Dan voel je je een stuk effectiever.

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Net een hele stapel games bij de Game Mania ingeleverd en daar deze game van gehaald. Heb het origineel jaren terug op de Xbox gespeeld en was daar niet ondersteboven van (te jong ook om het leuk te vinden ;)), maar ben erg benieuwd! Snel eten en gamen :D

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik heb het gehaald bij FRS :D.
    Ik wou OFP2 deze week al spelen.

@Tigrau, ik voel me net een adverteerder, maar als je ANWB-pas hebt, en AdDiscount gebruikt kan je OFP voor 48 euro inc. bestellen op FRS!

19. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Heb ook mijn GH mailtje gehad, over 1-2 weken zal ie wel hier liggen, komt goed uit want dan heb ik studieweek:+

20. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Zelfde mailtje gehad van GH. We zullen hem dus ook wel op dezelfde dag in huis hebben. Gok op een weekje maar ja ben ook wel positief ingesteld en wil ook spelen nu ik alle reacties lees. Roept weer zoveel herrineringen op aan OF:Elite.
    Eindelijk weer zo'n game die moeilijk is en je beloond voor je geduld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina