Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  2. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie door de bomen het bos niet meer helemaal..

    Deze 10 krijg je dus extra als je de Limited Edition koopt?

    En deze krijg je alleen als je hem ergens pre ordered ipv in de winkel koopt? (de normale of de limited edition).

    Daarnaast is er ook al downloadable content aangekondigt die beschikbaar is op de dag van de release. Dat is gewoon gratis te downloaden voor iedereen? (normale en limited edition)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het ligt er ook gewoon net aan hoe de filmpjes zijn gecomprimeerd om ze op internet te plaatsen.
     
  5. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Het reageert nogal gevoelloos. Dat is realistisch voor een Peugeot 106, maar toch zeker niet voor de lineup die erin zit :9
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo net weer eens gespeeld en kan toch eigenlijk niet wachten..

    Wat me vooral tegenvalt is het geluid , als ik in een ferrari rijdt wil ik dat gehuil horen en als ik dan word ingehaald door een m3 dan wil ik een dikke roffel van de v8 horen die me inhaalt maar dat heb ik totaal niet.

    Toch is dit een game die me zeker weer heel lang gaat boeien offline en online :)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Een 106 gevoelloos :+ ? Nooit in een GTI gereden zeker?
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Op 30 FPS heb je meer rekenkracht voor grafische dingen, even simpel gezegd.
     
  9. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Of XSi :+ . Maargoed ook hier weer verdeelde meningen. Ik vind het juist erg nice aanvoelen! Zonder abs goed aanremmen tegen net niet blokkeren aan langzaam insturen etc....Ja Toppie voor Console game!!
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ja maar xboxyde laat alleen van die "verzonnen" tracks zien tussen de bergen en dergelijke. De echte race tracks zier er maar saai uit (de bekende banen...)
     
  12. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een 205 GTI gehad ;) Nu over op RWD.

    Ik zie het wel. Ga hem gewoon halen en dan merken we vanzelf hoe die is :)
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, helaas is die game erg buggy en gewoon niet af.. en qua handling en diepgang zal forza 3 het wel winnen.
    grafisch gezien blaast shift forza weg, dat is wel duidelijk.. ziet er veel mooier uit.

    Na al die reviews al.. hebben we nu dan een volledige track list?
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Wegblazen vind ik een beetje overdreven, maar het ziet er wel goed uit. Zoals je zegt Forza gaat gewoon veel dieper en is hopelijk niet zo buggie als Shift...
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Daarom heb ik shift ook links laten liggen.

    Ik hoop dat deze game gewoon goed gameplay gaat hebben.
    Alhoewel ik zal ff moeten slikken met zo weinig detail.
    Maar het gaat om de gameplay.
    Ik ben ook een klein beetje bang dat de gameplay van FM3 te mager zal zijn en dat hij snel weer uit de xbox verdwijnt. alhoewel ik painten enzo geweldig vind. (dus hoop dat dat mij uren bezig kan houden.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Beter zitten er dan aardig wat van die verzonnen tracks in, ik vind ze prachtig.
     
  18. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Stukje uit IGN review:

    Of course, you won't be driving alone. Up to seven AI drivers will challenge you on the tracks. Forza 3 uses Turn 10's Drivatar system, which basically teaches the AI based on a player's driving style. It creates a dynamic AI that learns from you. That was in Forza 2. What is new is the AI pressure system. Get behind an AI car and, depending on the driver, they might make mistakes. You may see the AI spin-out on a turn, take a bad line, or make other noticeable errors.


    Ik wist niet dat de AI in Forza 2 dynamisch was en zogezegd van jou leerde? Benieuwd of dit wel duidelijk wordt in forza 3.

    Iemand al veel van dat pressure system gemerkt in de demo? Misschien is twee laps wat kort maar ik niet echt.
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    In het begin had ik ook echt mijn twijfels over Shift, maar nu ik die game heb is het de eerste racegame op de 360 waar ik echt het racen beleef. Ook als je op het gras of in het grind rijd, word je helemaal doorelkaar geschud. Oke het is spektakel, en moet je ervan houden. Qua graphics is het mooier, maar hebben de wagens een framedrop met sommige glans effecten. De bugs zijn onvergeeflijk, dat moet ik helaas zeggen hoe geweldig ik het ook vind.

    Ontopic - Tja Forza3 is zeker een mooie game voor de bestickering en foto's maken, replays lijken nu ook een heel stuk mooier geworden. Die nieuwe tracks lijken me heel cool, en snelheid zat er toch wel aardig in nu ik dat zo zag in dat tijdritten topic.
     
  20. N1N0

    N1N0 Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een 4 aflevering lange Forza driving school op Veronica. Zeer benieuwd wat dat moet gaan worden:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina