Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxspirit

xboxspirit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de missie(4) op het vliegveld dat je de toren moet innemen.
    Ik kom echt niet verder of ik er nou er recht of links om heen probeert te flanken ik ga steets dood of me team.

raak er een beetje gefrustreerd van nu blijf ik in leven faal je weer om dat het te lang duurt damm :p

2. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even spoilers gebruiken zodat je bericht alleen door te klikken zichtbaar is ;)

Anders worden er mensen boos :9

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wow, ik doe het spel in mn Xbox, en het menu...:eek:
    Wat een sfeer nu al. Het geluid, het beeld...-sniff-
    Geweldig!

4. Sander2

Sander2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan een van jullie ervaren rotten me iets meer uitleg geven over de 4 soorten formaties die je kan selecteren.
    Welke kant ze waarnemen en dergelijke.

Alvorens bedankt.

Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb m zojuist op de pc gespeeld. Hij trekt m gelukkig:)

Eerste indruk was dat het er wel geweldig uit ziet en de opties eindeloos lijken.
    Wat ik wel nog een beetje mis is een echte warzone sfeer(ben pas bij de eerste heli extraction dus echt inschatten kan ik dit nog niet). Ik zit niet echt helemaal op het puntje van mn stoel met ogen zo groot als die van een kat in de nacht en van elk geluidje schrikken.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ga gewoon van twee weken uit, op één dag na werd was het twee weken, toen had ik mijn Batman binnen. Dus puur om extra teleurstelling te voorkomen moet je uitgaan van twee weken. Het valt alleen maar mee wanneer ie dan wel eerder is ;)

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb dit gedaan:

Het beste is om eerst de tanks uit te schakelen zoals de bedoeling is. Wanneer je het vliegveld moet bestormen raad ik je aan om via het strand helemaal rond het vliegveld te trekken, en dan de mounted gun turrets van achtheren aan te kunnen vallen, zodat jij naar je allies toewerkt. Ik weet niet op welke moeilijkheisdgraad je speelt, maar je zal op Normal/Experienced hier wel een Checkpoint krijgen. De rest zal ik dan nog maar niet verklappen, tenzij je wederom hulp nodig hebt. Dat denk ik overigens niet. Zorg alleen dat je de rocket launcher alleen gebruikt voor voertuigen en ook raakschiet en probeer er voor te zorgen dat je alle support (artiellery, air) kunt gebruiken. Over en uit.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Weet iemand nog een site of gewoon een link met Xbox 360 gameplay filmpjes? die op Youtube zijn helaas allemaal oud.

9. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Voor de gamers die de campaign in co-up willen spelen kunnen mij wel toevoegen. Ik ben er namelijk wel voor om met wat NL gasten dit te spelen, want die amerikanen etc. is echt klote om mee samen te werken.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EINDELIJK... de hardcore shooter waarop veel mensen zitten te wachten!
    Nadat rainbow six besloot dezelfde game 2 keer te verkopen in die vegas settings en de gameplay steeds meer toegangkelijker hebben gemaakt voor de massa (laten we eerlijk zijn, eerdere R6 titel waren ook echt hardcore).. en nog geen woord over een nieuwe ghost recon game, hebben we dan eindelijk weer eens een hardcore sim shooter te pakken.

Dit is de game waarop ik al een tijdje zit te wachten.. en om eerlijk te zijn verwachte ik toch niet al te veel omdat er steeds meer uitgehaald werd op het eind, en omdat het grafisch niet altijd even sterk was in de filmpjes voordat de game uitkwam.
    Maar nu ik hem heb, en meteen in co-op ben gesprongen in hardcore mode, ben ik erg blij dat er nog ontwikkelaars zijn die deze stap durven te nemen en niet weer een COD cloon hebben neergezet.

Tactiek.. snel denken en goed kunnen improviseren en schieten.. dat zul je nodig hebben.. ik was dan ook echt kapot na 3 uurtjes co-op waarin we de 1e missie probeerden te halen (alle objectives dan he).
    Dat komt omdat je constant moet nadenken en overleggen met je teamgenoten.. dat is 10 keer zwaarder tegenover een COD4, waarin je gewoon moet knallen en raggen, ook mooi.. maar compleet anders en veel minder zwaar voor je brein.

Grafisch is de game in orde.. soms is het matig (kun je verwachten met zo'n grote map) en dan opeens kan het er prachtig uitzien.. alle effecten zoals blur, zaklampen, nachtvisie en lasers zien er erg mooi uit... soms kom je wat groffe textures tegen.. maar over het algemeen ziet deze game er prima uit als je nagaat hoe groot die hele map is.

En dan de audio.. wauw, de audio in deze game is belachelijk goed.
    Impact van bijvoorbeeld mortar aanvallen.. het geluid komt dan een halve seconde later na impact bij jouw terug, heel realistisch en zeer mooi gedaan.
    Ook de guns klinken goed en realistisch.. en de omgeving geluid zijn ook een dikke plus (golven bij de zie die op het land kabbellen, vergezelt met meeuwen in de lucht als je bij zee speelt, tot nachtvogels en krekels tijdens een nachtmissie..)

Gameplay is ook in orde.. controls zijn even moeilijk omdat we al bijna niet meer gewend zijn combo's te maken met controls.
    Maar even doorzetten en leren en je hebt het al snel onder de knie.. autos rijden niet zo goed om eerlijk te zijn.. beetje slappe handling.

De AI is geweldig.. intelligent zoals ze je willen flanken, alleen je laatst bekende positie aanhouden als referentiepunt.. of simpelweg wegrennen zodra ze merken dat ze de lul zijn.

Al met al ben ik erg blij met deze game tot dusver.. en ik heb het gevoel dat het alleen maar beter gaat worden.
    Mensen die geen tot weinig geduld hebben moeten deze niet kopen.. als je wachten in de lobby van COD al lastig vindt, ga je dit niet trekken.
    Mensen die vroegah ghost recon co-op missies speelden.. uuuuren achter elkaar totdat ze eindelijk een missie hadden gehaald en daar voldoening uit konden halen.. dit is de game voor dit soort mensen.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nadat allemaal gelezen te hebben ben ik blij dat ik bijna een deal rond heb. En met een beetje geluk heb ik de game morgen.:thumbs:

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Het valt me op dat de meeste gasten die deze game spelen er werkelijk geen snars van snappen. Potjes waar ik 40 - 3 scoor zijn geen uitzondering. Mensen die tevergefs met snipers voor je in de grond blijven shieten zijn ook leuk. Ze snappen simpelweg niet dat ze per kilometer een "rondje" omhoog moeten op de scope van de rifle. Hopelijk verandert dit, want echt teamwerk is zo niet eens nodig...

13. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke even mezelf quoten, want ik moet het terug nemen. Ik bleef maar doorknallen op downed enemies. Ze zijn dus al lang uitgeschakeld :). In missie 2 ook wat mooie 'kills' gemaakt op rennende gasten. Hoe vet is dat :D. Uitschakelen en nog een schot om ze af te maken \o/

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben nu met shorty bezig op hardcore:)
    Vanavond mensen die mee doen met anhilator ?

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ergerde ik mij gisteren kapot aan.. iemand kwam in de co-op lobby en wou alleen maar zo snel mogelijk door de missies heen raggen.. dacht wel even met een jeep met turrent alle vijanden te kunnen "pwnen".. hij was ook standaard steeds de eerste die dood was en dan weer 20 minuten kon wachten in de lobby als spectator. :lol:

Speel nu met mensen die ook echt in het leger zitten en mensen die er veel verstand van hebben.. dat is veel mooier omdat die ook echt tactiek toepassen op situaties.. zo leer ik ook nog eens wat.

16. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er blijft vanzelf een groep over die het wel snapt en dus wel leuk vind. Ik denk dat gasten die constant mis schieten gauw afhaken ;)

17. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik met een vriend co-op doen?

18. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Jeetje Distoration, je speelt alsof de game Halo 3 is XD. Je rent er gewoon in zonder ook maar te scouten.

Is er iemand die iets tactischer speelt waarmee ik kan coopen? Ik trek er aardig wat tijd voor uit om een missie succesvol te halen :)

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik wil best tactische doen, maar mijn vriend speelde net en die is niet bepaald rustig....
    Dus mensen die vanavond vanaf kwart voor 8 ong coop hardcore online willen doen?

20. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina