Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zulke games zijn dan ook niet voor hun weggelegd, ik heb ook een vriend die ging met zulk soort games CQC met een Sniper doen..

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    WOW! Dit is inderdaad wel weer een paar stappen opzij zetten zeg! Na Halo is dit wel ff wat anders ;) Wist wel dat ik het langzaam aan moest doen, maar dat het weer zo pittig zou zijn was echt wel ff wennen. Meteen bij de eerste missie ging het al mis :p Maar wat is het gaaf zeg :D

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Idd, hij liep net ook gewoon met een granaat afgestoken op een vijand af met het idee ik gooi hem en ren weg....
    Maar mensen die vanavond willen doen voeg me maar toe:)

4. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net missie 3 op normal uitgespeeld, vind op dit moment nog niet zo heel moeilijk. (mischien omdat operation flashpoint erg gewend ben) Vind het team aansturen wel grappig al doe je wel vaak dezelfde dingen (ik dan) (twee laten supressen en andere dan laten flanken) Vind wel jammer dat geen background story van soldaten in zit (zoals in operation flashpoint 1) Maar goed nog ff een headsetje aanschaffen en deze shit op hardcore proberen.

Edit: Wat ik trouwens vreemd vind is dat bij checkpoints, je dode manschappen weer terugkomen, of dat je gehealed word.

Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je deze game ook local co-op spelen?

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net de deal gemaakt..met een beetje geluk morgen OFP2 spelen. Voor 42 euro incl, nieuw...netjes, dacht ik zo ;)

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz waarom nu een RROD

wil hem zeker gaan aanschaffen nu ik dit allemaal hoor. Heb me de laatste jaren zo geirriteerd aan spellen dat als je met andere gaat spelen ze alleen maar rondrennen als gekken om de next objective te completen. hier zijn die snel dood en rotten ze lekker op.

Andere spellen leken online tactisch te worden (gears of war coverr systeem gaf me hoop voor online matchs) maar uiteindelijk was hhet crap chainsawen.

Eindlijk nu een game die echt tactisch word en je prima kan blijvenn sluipen omdat de rest dat ook doet ipv rond te rennen als zotten!

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Voor de mensen die de game dus echt goed vinden , zijn de missies ook echt spannend?
    OFP: Cold war crisis was absoluut zeeeeer spannend in veel missies, het is echt lang geleden dat ik met een game op het puntje van mijn stoel(bank in mijn geval,lol) zat enzo.

9. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb laatst nog een keer de GOTY versie gekocht. Gewoon omdat het mooi in de kast staat (het origineel heb ik jaren terug uitgespeeld, toen ik 10 was :9).

Die missie in het bos, dat je je sqaud kwijt bent... Damn wat was dat goed...

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik ben benieuwd of ik wat bak van OFP2.
    Nog nooit een tactische shooter gespeeld, dus geen idee wat erop me af gaat komen!
    Maar eerst nog wat rondsurfen en wachten op iemand.:D

11. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik ga de game denk ik morgen halen voor de mensen die lekker hardcore willen spelen scouten , plan maken , aanvallen enz voeg me toe !

Zoek geen rambo's die gewoon renne en schieten :p!

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Hoe kun je zorgen dat je niet word gebombardeerd door een helicopter?
    Want dat gebeurt nu dus de heletijd bij mij:mad:

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet je dekking zoeken onder bomen, zodat ze je niet zien.:eek:
    Geen idee, maar het klinkt goed, al zeg ik het zelf.

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Er zijn geen bomen in de buurt, wel een huisje maar daar gaat alleen een trapje omhoog maar mijn mannetje gaan dan om het gebouw heen....

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Gooi een granaat om in het gebouw te komen:x
    Of vraag het aan een expert, ik gok nu maar wat.O-)

16. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag om 15.00 uur viel hij dan in de bus. De game waar ik vanaf het moment dat hij aangekondigd was bovenaan mijn lijstje stond. Als diehard speler van operation flashpoint 1 met alle uitbreidingen en diverse mods en Armed Assault 1 en 2 de sprong gewaagd om Operation flashpoint 2 aan te schaffen op de console.

En valt dat even 100% mee. De graphics zien er goed uit voor de omvang van het spel.
    De controls zijn boven verwachting goed uitgewerkt en de AI is als vanouds slim. Ze flanken en geven dekking en proberen je op te sporen.

Ik ben meteen begonnen op hardcore, geen Hud, geen kompas, geen crosshair niks, alleen jij met je kaart en een triotje tot de tanden bewapende teamleden.
    De eerste 2 levels ben ik inmiddels door. De 2e zelfs zonder 1x gedood te zijn!
    Bij de eerste toch nog een aantal keren gesneuveld door fouten van mijn kant zoals bijvoorbeeld onder vuur mijn dekking verlaten en een satchel charge in mijn smoel laten ploffen...... Mijn bevindingen van het spel die 2 uurtjes die ik hem heb gespeeld zijn uitstekend. Flashpoint zoals het moet zijn. Rauw. Adembenemende momenten. Kogels die je om de oren hoort vliegen maar zonder dat het werkelijk chaotisch gaat worden.

Spel van het Jaar voor mij? Waarschijnlijk wel.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu bij missie 4. Moet zeggen dat het warzone gevoel er nu wel redelijk aanwezig is. Hoewel ik bij sommige stukjes nog wel eens dood wil gaan moet ik zeggen dat ik het spel niet echt moeilijk vind. Heb nog niet gekeken naar op welke moeilijkheidsgraad ie staat. zal wel niet op de hoogste zijn.

En klopt het dat er niet echt een tutorial aanwezig is?

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Eerste level is tutorial..

19. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand vanavond co-op spelen? Ik ben geen Rambo en wil gewoon lekker strategisch aanvallen! Voeg me toe: Loeno
    :)

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja dan wordt er een klein beetje uitgelegd wat iets is. Ik vind het altijd wel fijn als iets uitgelegd word en je het dan ff moet doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina