We hebben nog team over: Racing cluc Santander Ook hebben we een paar reserves nodig, maar dat heeft geen prioriteit. We hebben nog 3 poule hoofden nodig.( die maakt een online competitie aan waar 4 teams 2 x tegen elkaar spelen) Om vervolgens met de eerste 2 van de poule in een knockout ronde verder te gaan. wie o wie geeft zich daarvoor op ?
Heb volgende week geen tijd, vakantie naar de zon, erg he. Maar de poules die vol zijn kunnen al wel beginnen. voor de poule namen en wachtwoorden verwijs ik je naar www.voetbaltoernooi.webklik.nl Het poule hoofd zal een online comp. aan moeten maken met deze gegevens en als je dan een poule heb waarvan iedereen er is, kun je voor mij part beginnen als de poulewedstrijden maar voor 3 okt. gespeeld zijn.
Goedenavond mensen, ik heb ook wel interesse om mee te doen aan dit toernooi. Als het nog mogelijk is kies ik voor Stade Rennes. Gamertag is DeDaem.
hopelijk loop dit wel mk katti je doet in ieder geval je best .. ;p complimente daarvoor. maar ik hoop ok dat de mensen die aanmelden dit keer ook meedoen:b: zoals al vaker gebleken zijn het vaak dezelfde die seriues meedoen maarja.. EA Sports is a game !!!\o/
oke, ik zit nu alleen op werk dus aanmelden via xbox gaat nu niet Maakt me niet uit met welke club ik speel.