FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk anders weinig van een geluksfactor. Meerendeel is gewoon skill. Af en toe heb je luck met een van richting veranderd schot. Maar voor de rest heb ik weinig gemerkt.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta nu 6-3 achter tegen Inter. Elke keer als die gast de bal heeft geeft hij een diepe pass naar Etoó die er vandoor gaat. Heb nu ook 2 rode kaarten en mis dus twee verdedigers omdat die gewoon te sloom zijn met hun sliding en etoó steeds van achter neerhalen :emo:.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen wonder dat je achter staat als je ondertussen hier op XBW verslag zit te doen. :+
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook zoiets als pauze. Wou nog een rematch hebben maar hij was er al vandoor, want het ging in het begin echt gelijk op (1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2, 3-3, 4t/m 6-:cool:. Maar toen kreeg ik een achterlijke rode kaart voor Terry en vanaf toen ging het bergafwaarts.
     
  5. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Het overspelen zuigt big time, ene keer komt alles aan en ook nog bij de speler op wie je wil passen. Andere keer speeld ie steeds naar iemand anders waar je voor je gevoel op past en komt niets aan.
    Hoop dat ze snel met een of andere patch komen.
     
  6. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mijn ea-account niet koppelen aan mijn xbox-gamertag terwijl die op hetzelfde e-mailadres staat. Als ik mijn gamertag wil toevoegen krijg ik dit: Sorry, de naam voor deze Xbox LIVE Gamertag bestaat al. Probeer een andere naam.
    Kan iemand mij helpen? alvast bedankt!
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Misschien een goeie tip, maar waar kan ik de druk instellen voor een online spel?
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit slaat ook nergens op.
    Hij heeft letterlijk maar 2 fucking kansen gehad, en allebei goal.
    Ik heb ongeveer 10, één tegen één kansen gehad en ze gaan allemaal naast,over of tegen de keeper aan, bullshit.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    bij mij slaat hij de balvaardigheid progressie van mijn Virtual Pro niet op , heb normaal dan 2 sterren maar na wat trucjes te hebben gedaan 4 , maar elke keer als ik hem dan de volgende keer weer opstart (fifa) heb ik er maar weer 2 en moet ik het weer opnieuw halen. Moet ik dit opslaan ofzo en zoja, waar?
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij moet je de ster gewoon in één keer halen.
    Bij mij slaat ie het ook niet op.
     
  11. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij sloeg hij de eerste keer ook niet op, maar de tweede keer wel. Ik weet niet precies hoe dat komt.

    Ik weet wel dat ik daarna manager mode ben gaan doen, dus misschien dat ie dan wel je progress saved?
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    heb nu 5 sterren, ik doe wel zo be a pro en sla dan op, misschien dat dat helpt.
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    gameface werk toch nog niet hoor.
    als de foto klaar is en als je op generate drukt na paar sec zegt die fail en heb je 3 kansen om opnieuw te proberen maar na 3 kansen is het gewoon voorbij.
     
  14. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nu eindelijk een beetje op gang en disconnect niet meer uit het niets online. Heb nu 23 W en 23L (Heel veel L door die bug die je van de server aftrapt) en nu een streak van 7.

    Welk level is iedereen online? Ik ben zelf nu Level 12
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, het lijkt wel dat als je achter staat, je spelers gewoon niks meer goed kunnen doen.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jezus _O_
    Stond net 2 - 1 achter in de 1e helft, het was echt zo'n runner maar leek wel of bij hem alles lukte. Toen maakte ik met wat één tweetjes de 2 - 2, daarna de 2 - 3 en dan de 2 - 4 met een gruwelijk schot van Gerrard in de kruising en de 2 - 5 maakte ik zo: Riera maakte een zidane en dolde daarmee een verdediger uit en schoot hem toen rustig in de rechter hoek _O_

    Level 13 nu, is al hoger dan me level in FIFA '09 8)
    Genoeg FIFA voor vandaag :)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Het lukt mij nog steeds niet om ranked tegen een vriend te spelen. Iemand zei hier via leaderboards ofzo, maar waar staat dat?

    En is het ook mogelijk om met 4 vrienden online tegen elkaar te spelen? Dus 2 tegen 2? Zo ja, hoe?
     
  18. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Na hoeveel seizoenen kan je eindelijk een ander fatsoenlijk team kiezen in coach mode?

    Want ik heb 2 seizoenen met FC Twente gespeelt. Het 2e seizoen heb ik alles gewonnen, zelfs de champions league en mijn coach niveau is 3,5*. Maar ik kan maar uit 10 kut clubs kiezen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden.

    Echt onzin is dat want waarom kan ik niet met een middenklasser in de Serie A of de Premier League spelen?
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 14 hier. Had vanmiddag ook een prachtige wedstrijd, had 7 schoten op doel en had met 7-2 gewonnen :lol: Forlan is een held.
     
  20. Meowth

    Meowth Guest

    86 wins, 14 loss, geweldig. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina